Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyvä vai huono merkki että deitti mieluummin soittaa kuin lähettelee viestejä

Vierailija
04.07.2017 |

Olen tottunut aiemmissa säädöissä siihen että kivoja viestejä tippuu päivän mittaan, mutta tämä vaan soittaa, aamuin illoin. Olisi kiva jos ajattelisi mua pitkin päivää mieluummin. Mitä kokemuksia muilla? Kerran ehitty vasta nähdä kun mies lähti reissuun. :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems.

Vierailija
2/5 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä,

kertoo että miehellä on munaa.

Pellet lähettelevät viestejä kun eivät uskalla soittaa. Ja tiedän että se on yleisempää nykyään. Mutta se ei muuta sitä että se johtuu ihmisten arkuudesta.

Tai mistä minä tiedän mitä nettigigoloa sinä etsit. Ehkä sellainen virtuaalimaailmassa machoilija on enemmän mieleesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä se ei osoita muuta kuin sen, että hänellä ei ole ns. kapasiteettia tuottaa ajatuksiaan kirjoitettuna, ei ole kärsivällisyyttä näpytellä viestejä tai esim. niin nakit sormet että tulee liikaa typoja. Eikä siinä mitään pahaa ole, meitä on monenlaisia.

Itse en tykkää tutustumisen alkuvaiheessa soittelusta.

Vierailija
4/5 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin että soittais. Ei tosin noin usein

Vierailija
5/5 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma. Ja mä saan niin näppylöitä kun koko ajan pitäisi olla jotain tekstiä puhelimeen näpyttelemässä joten todellakin se soitto. Tai kaks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme