Kuka on Game of Thrones -suosikkihahmosi?
Ensi viikolla alkaa uusi kausi. Sen kunniaksi pieni kysely: Kuka on lemihahmosi? Voi olla joko elossa oleva tai jo kuollut hlö. Myös inhokkihahmon saa kertoa :)
Kommentit (62)
Jon Snow on ehdoton suosikkihahmo. Hahmolle ei saisi tapahtua koskaan mitään pahaa. Cersei Lannister on kaikkein kamalin, vaikka kyllä sarja on täynnä kamalia hahmoja.
Ehdoton suosikki Jon Snow! Ihana seurata sen ja Samwellin jutusteluja. Inhokki Cersei ja kuolleista Joffrey! Luoja mä vihasin sitä!!!! :D
Olen varmaan vähemmistöä, mutta Sansa. Hän on minusta ollut omalla tavallaan vahva koko sarjan ajan.
Suosikkini on hieman ikävystytävästi Tyrion, inhokkejani taas ehkä kolmannes sarjan näyttelijöistäni joten niitä en ala eritellä.
Wun Weg Wun Dar Wun on paras.
Toinen huippuhahmo Lucifer Dryland (King of Brimstone, Lord of Hellgate Hall) -yksi Nymerian lyömistä kunkuista ku tuli Dorneen
Minä pidän Danysta ja Sansasta, Brienne on myös mahtava.
Inhokkeja on ollut monia, mutta ne on melkein kaikki kuolleita. Tällä hetkellä ykkösenä varmaan Cersei.
Davos. Viisas ja lojaali, ja mielettömän hyvä näyttelijä!
Suosikkini kuolleista on Eddard Stark.
Suosikkin elävistä on Petyr Baelish. Lisäksi myös Sandor Clegane, Arya Stark ja Jaime Lannister.
Ekojen kausien jälkeen suosikkini oli Tyrion L, mutta valitettavasti hahmosta on kadonnut terä.
Inhokkejani ovat Sand Snakes sekä Missaindei+Grey Worm -romanssi.
Littlefinger on vaan ihanan liero
Vierailija kirjoitti:
Davos. Viisas ja lojaali, ja mielettömän hyvä näyttelijä!
Samaa mieltä. Davos ♡
The Hound! Bronn, Tyrion, Jorah, Tormund ja Davos jaetulla kakkossijalla.
Vieläköhän Gendry soutelee vai joko nähdään alkavalla kaudella? :)
Toivoisin, että Jaime näkisi jo Cersein pahuuden ja rakkaus sammuisi. Jaime ja Brianne olisi mun toiveiden pari :) :)
Arya. Pidin myös siitä miehestä, jonka pää sitten murskattiin Tyrionin puolesta taistellessa. Mikähän hänen nimensä nyt oli? The Hound on myös mainio hahmo, varsinkin Aryan kanssa mieletön parivaljakko.
Jos puhutaan vaan sarjasta, niin inhokkeja on Sansa ja Sand Snakesit. Suosikki on Arya.
Lemppareita mm. Davos, Jorah, Bronn, Oberyn Martell, The Hound, Arya, Brienne, Jaqen H'ghar, Littlefinger, Hodor, Sansa, Jon
Arya on suosikkini :) inhokkeja on useampi, mutta esim. Joffrey ja Walder Frey