Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riita miehen kanssa siitä, kumpi on terveellisempää, kebab riisillä vai hesen kerrosateria?

Vierailija
04.07.2017 |

Eli kebab riisillä jossa mukana kasvikset (sipuli, kaali, kurkku) ilman mitään kastiketta (ei salaatinkastiketta eikä kebabin päälle kastiketta) ja juomana rasvaton piimä (syömme aina kotona)

Vai Hesburgerin kerrosateria (en tiedä tarkkaan mitä siellä välissä on, ainakin kaksi jauhelihapihviä, majoneesia ja kai kaalia/salaattia ja suolakurkkuja, ehkä juustoa?) juomana light cola ja pienet ranskalaiset (näihin lisää vielä suolaa pari sellaisa pikkupussillista ja ketsuppia)

Minä olen sitä mieltä että kebab-ateriani on terveellisempi kuin hänen, mutta hän väittää muuta.

Tiedän että kumpikaan ei nyt ole mitään terveysruokaa mutta ärsyttää miehen vänkääminen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebab terveellisempi. Vähemmän suolaa ja rasvaa.

Tieteellisen tarkalla mutu tuntumalla.

Vierailija
2/4 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikähän nuo ole käytännössä yhtä epäterveeellisiä. Jos eroja on, en on niin pieniä, ettei sillä ole merkitystä. 

En toki tiedä, kuinka paljon niitä kasviksia tulee kebabin mukana, mutta jos niitä on oikeasti yhtään enempää, niin tokihan se parantaa kebab annosta. Samoin piimä on light colaa parempi vaihtoehto. Mutta silti - turhaan vänkäätte molemmat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisissä on arseenia = aiheuttaa syöpää. Vehnä taas aiheuttaa tulehdusta joillekin.

Kasvikset ja liha todennäköisesti yhtä epäterveellisiä molemmissa.

Molemmat juomat epäterveellisiä.

Ranskalaisissa on varmaankin transrasvoja.

Itse valitsisin terveellisempänä kebabaterian.

Vierailija
4/4 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurilainen on terveellisempi, koska se sisältää vähemmän syöpävaarallista punaista lihaa.

Kalorien määrä ei kerro terveellisyydestä mitään.

Asialla ei kyllä ole mitään väliä, ellet syö kumpaakin useamman kerran viikossa.