Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihamielisyys lapsia kohtaan tällä palstalla...

Jokumättää
04.07.2017 |

Vihamielisyys lapsia kohtaan tällä palstalla on surullista :( En ymmärrä miten voi tuntea niin suurta vihaa/inhoa. Eikö olisi helpompaa vaan olla miettimättä lapsia? Vai onko se mahdotonta lapsia haluamattomalle olla ajattelematta niitä? Miksi pitää päivästä toiseen kirjoitella täällä omasta lapsivihasta?

Onko se tosiaan niin että joillakin menee päivä pilalle jo lapsen näkemisestä? (Täältä lukenut tuollaistakin)...

Muutenkin ihmettelen kun tämä on nimenomaan vauva sivu ja täällä sitten hengailee suuret määrät inhoajia ja haukkujia. Mä en itse pidä esim.uskonnosta mutta en mä lähde googlaamaan mitään kirkko sivustoja ja kuluta siellä päivää huutelemassa kuinka en itse aio koskaan kirkkoon liittyä! (Vrt.lapsettomat huutelee täällä päivät pitkät kuinka he eivät lapsia halua).

Lapsia vihaavat tuntuu kuluttavan hirveästi aikaa tähän aiheeseen. Samalla he itse toivottavat kuinka lapset pilaisi heidän elämän ja veisi kaiken ajan. Silti tuntuu tosiaan olevan plusmiinusnolla kun lapset näyttäisi silti olevan mielessä paljonkin? Tosi hämärää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, miten joku, jonka lapsiviha tekee noin surulliseksi, viitsii miettiä asiaa, lukea lapsivihaketjuja ja vielä tehdä omia aloituksia aiheesta päivät pitkät. Luulisi, että olisi helpompaa vain olla miettimättä asiaa.

Vierailija
2/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi lapset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi velat

Läpeensä itsekkäitä tärsyttäjiä

Vierailija
4/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet kuvittelevat, että kaikki naiset ovat lööpällään lapsiin, kaupassa eräs lässytti penskalleen kassajonossa ja konmentoi ostoksiani tyyliin " siinä on tätin ostokset, ei saa koskea, se on tätin jäätelö" ja tietysti aivoton virne naamalla, mulkaisin miestä ja penskaa ja johan hyytyi ilme miehen lärvissä, kun ei ei se ihana purjopirjopaavo saanutkaan minua onnesta sykkyrälle!

Vierailija
5/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha ei kohdistu lapsiin vaan vanhempiin. He eivät nykyisin viitsi kasvattaa lapsiaan. Tapoja ja kärsivällisyyttä ei opeteta. Lapsille ei anneta aikaa vaan hukutetaan elektroniikkaan. Muotia on valittaa miten rankkaa lapsiperheillä on ja rahat ei riitä. Aina vaan on saatava kaikki valmiina ja helposti. Se sitten näkyy lasten ja nuorten käytöksessä joka aiheuttaa vihaa.

Vierailija
6/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvasivu ja kirkkosivusto ovat yhdyssanoja.

Vierailija
7/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme horinaa. Lähtikö äly istukan mukana?

Vierailija
8/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät pitkät? Tämä on kyllä mun ensimmäinen alotus tästä aiheesta. Lapsiviha on niin neuroottista täällä että luuletko ettei pistä silmään? Mä olen hyvä filtteröimään kuraa mutta väkisinkin näkee noita otsikoita (joista en avaa moniakaan) joista tyyliin jokatoinen on negatiivinen lapsia kohtaan.

Kuka sanoi että mulla on lapsia? :D viitaten tohon istukka juttuun.

Tämä palsta on juurikin tällänen. Vain yhdeltä tuli järkevä vastaus.

Miksi pitää yleistää kaikkiin lapsiin jos se sun näkemä purjopirjopaavo käyttäytyi huonosti? Tai mikä tahansa ilkkaleena? Tämä se just on..huonosti käyttäytyvät lapset huomioidaan vaan.

Kyllä mä tuolla kaupoilla yms.huomaan ne lapset joille niitä tapoja on opetettu.

"Muotia on valittaa" :'D kyllä ennenvanhaan oli varmana rankempaa! Ei vaan ollut tätä some shaibaa silloin mihin ihmiset olis voinut valittaa (esim.jostain yhdyssana virheistä...ompa kauheeta).

Olen huomannut että jos joku vanhempi yrittää ojentaa/komentaa lasta niin johan puolikauppaa kyttää paheksuvasti! Milläs vanhemmat kasvattaa jos ei saa ääneen komentaa? Näitä on nähnyt paljon.

Heti jos joku lapsi rääkyy niin muut pitää huonosti kasvatettuna? Eihän lapsilla saa olla huonoja päiviä :D

Ja kyllä, vaikka mulla ei nyt ole lapsia niin aion väh.yhden hommata. Vaikka Suomi on lasten suhteen mikä on.. ilkeä maa.

Ap

Vierailija
9/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavattomat lapset ovat raivostuttavia ja pilaavat ainakin mun päivän. Meinaan, mikä muu ihmisryhmä saa esimerkiksi marketissa kiukutella lattialla huutaen ja paiskoen tavaroita tai osoitella avoimesti toisia ja kommentoida "onpa tolla tädillä ruma maha" puhumattakaan siitä, että lääppivät hedelmiä kaivettuaan ensin nenäänsä?

Vierailija
10/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Päivät pitkät? Tämä on kyllä mun ensimmäinen alotus tästä aiheesta. Lapsiviha on niin neuroottista täällä että luuletko ettei pistä silmään? Mä olen hyvä filtteröimään kuraa mutta väkisinkin näkee noita otsikoita (joista en avaa moniakaan) joista tyyliin jokatoinen on negatiivinen lapsia kohtaan.

Kuka sanoi että mulla on lapsia? :D viitaten tohon istukka juttuun.

Tämä palsta on juurikin tällänen. Vain yhdeltä tuli järkevä vastaus.

Miksi pitää yleistää kaikkiin lapsiin jos se sun näkemä purjopirjopaavo käyttäytyi huonosti? Tai mikä tahansa ilkkaleena? Tämä se just on..huonosti käyttäytyvät lapset huomioidaan vaan.

Kyllä mä tuolla kaupoilla yms.huomaan ne lapset joille niitä tapoja on opetettu.

"Muotia on valittaa" :'D kyllä ennenvanhaan oli varmana rankempaa! Ei vaan ollut tätä some shaibaa silloin mihin ihmiset olis voinut valittaa (esim.jostain yhdyssana virheistä...ompa kauheeta).

Olen huomannut että jos joku vanhempi yrittää ojentaa/komentaa lasta niin johan puolikauppaa kyttää paheksuvasti! Milläs vanhemmat kasvattaa jos ei saa ääneen komentaa? Näitä on nähnyt paljon.

Heti jos joku lapsi rääkyy niin muut pitää huonosti kasvatettuna? Eihän lapsilla saa olla huonoja päiviä :D

Ja kyllä, vaikka mulla ei nyt ole lapsia niin aion väh.yhden hommata. Vaikka Suomi on lasten suhteen mikä on.. ilkeä maa.

Ap

No tuo "päivät pitkät" oli kuule varmaan viittaus omaan yleistykseesi. Tuskin ne samat lapsivihaajat täälläkään jatkuvasti aiheesta ketjuja aloittavat, sinä vain huomaat joka ikisen mielestäsi "lapsivihamielisen" aloituksen ja päivittelet mielessäsi miten TAAS ne palstan samat kamalat lapsivihaajat ovat vauhdissa, vaikka luultavasti kyseessä on aina eri henkilöiden tekemät aloitukset. Kas kun ne lapsukaiset eivät ole niin suosittuja kuin mammat mieluusti kuvittelevat, siitä syystä jonka joku tuolla jo kirjoittikin, että suurelle osalle niistä ei ole opetettu mitään käytöstapoja. Eivät ne ole mitään yksittäisiä purjopettereitä, jotka pilaavat kaikkien muiden lasten maineen, vaan nykyään huonosti käyttäytyvät lapset ovat valitettavasti enemmistö. Ja siksi sitä "lapsivihaakin" on nykyään niin paljon.