Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laivaristeilylle pyörätuolin kanssa? Onnistuukohan?

Vierailija
04.07.2017 |

Onnistuukohan laivaristeily (esim. mini- tai päiväristeily Tukholmaan tai Tallinnaan) pyörätuolia käyttävälle?
Onko kenelläkään kokemusta? Miten liikkuminen laivalla, laivaan meneminen ja poistuminen?

Kiitos jo etukäteen vastaaville! :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu hyvinkin. Hankalinta on ehkä se, että jos/kun laivalla on ruuhkaa, hissejä joutuu odottelemaan.

Laivoilla on inva-hyttejä, joissa on leveät ovet eikä kynnyksiä. Laivaan pääsee (ainakin yleensä) tarvittaessa jo ennen muita matkustajia, ja hytit ovat sisääntulokannella. Ainakin Tukholmassa myös terminaali on helposti liikuttavissa.

Vierailija
2/6 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai onnistuu. Jos paljon porukkaa, niin hissiä voi joutua odottamaan pitkän ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuhan se.

Vierailija
4/6 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen joskus miettinyt, kiitos aloittajalle hyvästä keskustelusta.

Itse kyselisin laivaristeilyn lisäksi myös lentokoneessa matkustamisesta. Mites sen laita, kuinka helposti pyörätuolilainen pääsee koneeseen ja pystyy lentäen matkustamaan?

Vierailija
5/6 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen joskus miettinyt, kiitos aloittajalle hyvästä keskustelusta.

Itse kyselisin laivaristeilyn lisäksi myös lentokoneessa matkustamisesta. Mites sen laita, kuinka helposti pyörätuolilainen pääsee koneeseen ja pystyy lentäen matkustamaan?

Helposti onnistuu, kenttähenkilökunta avustaa. Omaa kokemusta ei ole, mutta usein samoilla lennoilla on ollut pyörätuoliväkeä, eikä ole näkynyt mitään ongelmia olevan.

Vierailija
6/6 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.palmuasema.fi/

Blogissa hyvä tietoa pyörätuolin kanssa matkustamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän