Ärsyttää. Naapuriin muutti lapsiperhe, perheen äiti tekee ruokaa, mun mies valittaa
Naapuriin muutti tosiaan lapsiperhe, vanhemmat ja kolme lasta. Tää mamma tekee ruuan kaksi kertaa päivässä, meille asti tulee hajut. Itseäni tympii jatkuva ruokahaju, mutta nyt kun mies jäi lomalle, se alkoi valittamaan, että sillekin pitäis tehdä ruokaa kaksi kertaa päivässä. Ja eri ruuat ja naapurinkin nainen tekee millloin pitsaa, milloin maksakastiketta milloin mitäkin.
Kommentit (5)
Provoissa ei ole enää edes minkäänlaista yrityksen tynkääkään. -5/5
No toiset naiset on vain parempia kuin toiset! Sano nyt vielä, että et pukeudu edes seksikkäästi ja olet tavallinen sängyssä, niin jospa miehesi tajuaa vaihtaa parempaan!
Anna sille ruokaa, nimittäin ulkoruokaa.
Ha ha haa ha ha haaa *pa dum tss*
Tämä toki saataa olla provo mutta terveisiä täältä todellisesta elämästä jossa mieheni kaveri oli valittanut vaimolleen kun tämä ei tee ruokaa yhtä usein kuin minä. Tämä pariskunta lapseton ja molemmat töissä. Meillä pari lasta ja minä juuri nyt vanhempainvapaalla. En minä sitä ruokaa vain miehelleni tee vaan juuri lasten takia. Sillä se on helppoa myös sille apn miehelle perusteella.
Anna miehen toki kokata - vai häiritseekö ruuan haju sinua liikaa.