Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä wc-paperissa on paras hinta-laatusuhde? Tuote pitäisi löytyä joko K-Supermarketista tai S-marketista

Vierailija
04.07.2017 |

Yleensä oon ostanut Lidlistä sitä kolmikerroksista wc-paperia, mikä on siinä sinisessä pakkauksessa.

Mutta nyt ei ikävä kyllä oo autoa käytössä, että pääsisin kauemmas kauppaan, joten suunnilleen yhtä hyvä tuote pitäisi nyt löytää noista jommasta kummasta lähikaupasta.

Mikä wc-paperi on sinun suosikkisi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se sitten Pirkan 6 rullan pakkaus, jossa on vaaleansinistä väriä. Rainbow'lta olen kokeillut vain sitä 8 rullan pakkauksessa olevaa, joka on astetta karheampaa kuin tuo Pirkka, vastaa ehkä Lidlin vihreässä pakkauksessa olevaa.

Vierailija
2/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se sitten Pirkan 6 rullan pakkaus, jossa on vaaleansinistä väriä. Rainbow'lta olen kokeillut vain sitä 8 rullan pakkauksessa olevaa, joka on astetta karheampaa kuin tuo Pirkka, vastaa ehkä Lidlin vihreässä pakkauksessa olevaa.

Ok. Kiitos! Jospa mä sit kokeilen tota Pirkan wc-paperia.

Yleensä näissä tavallisissa rullissa tuntuu olevan vähemmän arkkeja, kun vertaa siihen Lidlin wc-paperiin, jossa on 200 arkkia rullassa. Nää tavalliset rullat tuntuvat niin pieniltä niihin verrattuna.

Sitä Serlan jättirulliakin tässä mietin, niissä olis 198 arkkia rullassa, eli aika lähelle sama kuin tuossa Lidlin wc-paperissa. Mutta onko laatu niin hyvää? Oon tottunut, että Serlan wc-paperi on aika karheaa, enkä kyllä sellaisesta tykkää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostetaan pinkki s-ryhmän super soft 6-rullan pakkaus. Hinta/laatusuhde ok.

Vierailija
4/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lidelin 3-kerroksinen kyllä toimii. Ääni sille.

Vierailija
5/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Pirkka on huonoa ja kalliimpaa kuin esim. X-tra-papru. 

X-trakin siis on huonoa, mutta suunnilleen samaa laatua paljon halvemmalla. 

Vierailija
6/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa Pirkassa on tosiaan vain 160 arkkia per rulla. Lidliä on vaikea päihittää wc-papereissa. Pirkka on kuitenkin sieltä edullisemmasta päästä ja laatukin on hyvä.

Tajusin nyt vasta, etten ole varma, myydäänkö noita halpamerkkejä isommissakin pakkauksissa, kun itse olen aina ostanut vain 6 tai 8 rullan paketteja.

Serlasta on kokemuksia vain siitä keltaisesta, joka on rumaa, karheaa ja tukkii pöntön, eli en tykkää.

Vierailija
7/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Pirkassa on tosiaan vain 160 arkkia per rulla. Lidliä on vaikea päihittää wc-papereissa. Pirkka on kuitenkin sieltä edullisemmasta päästä ja laatukin on hyvä.

Tajusin nyt vasta, etten ole varma, myydäänkö noita halpamerkkejä isommissakin pakkauksissa, kun itse olen aina ostanut vain 6 tai 8 rullan paketteja.

Serlasta on kokemuksia vain siitä keltaisesta, joka on rumaa, karheaa ja tukkii pöntön, eli en tykkää.

Tämän takia minäkään en oikein tykkää Serlasta, kun on huonoja kokemuksia siitä keltaisesta paperista.

Niinpä, Lidliä on paha päihittää. Siksi yleensä wc-paperit ostetaan sieltä. Mutta nyt on poikkeustapaus, enkä sieltä wc-paperia tähän hätään saa. Ap

Vierailija
8/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ostetaan vain Lambi deLuxea, pehmeää, paksua ja riittoisaa.

Vierailija
9/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista onko pirkkaa tai serlaa mutta semmoinen 6 tai 12 jättirullan paketti on aika käyttökelpoinen.

Vierailija
10/10 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Serla on hyvää, mutta taidan olla täällä mielipiteen kanssa aika yksin... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi