Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oivariinille jotain halvempaa versiota? Maultaan samanlaista

Vierailija
04.07.2017 |

Ingmariini ei maistu niin voimaiselta kuin oivariini. Jossain vaiheessa oli valiolla joku arki versio mikä oli puolet halvempi kun oivariini, mutta sitä ei enää tehdä.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me käytettiin ennen Oivariiniä, sitten joku kerta kokeiltiin Flora Kultaa kun oli halvempaa. Sitä ollaan sen jälkeen käytetty kun on niin hyvää.

Florassa on aina kovetettuja kasvirasvoja, joten terveydellisesti ei yhtään kannattava vaihtoehto.

Hei

Kaikissa kasvirasvoissa on: palmuöljyä. Sitä on sen takia, että saadaan kiinteä seos, muuten olisi juoksevaa. Määrä on niin pieni, että siitä ei ole terveydelle haittaa.

Vierailija
42/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta voita, ei ole kallista. Voit myös sekoittaa siihen oliiviöljyä, niin saat pehmeää.

Miten teen tämän sekoituksen, tosin johonkin muuhun kuin oliiviöljyyn (en tykkää sen mausta). Pelkkä voi on kovaa joten se vissii kaipaa jotain että olisi pehmeämpää?

Voi säilyy huoneenlämmössäkin pari viikkoa. Osta kiva rasia voille ja säilytä pöydällä siis. Pienempi palanen kerrallaan jos ei kulu kovin paljoa.

Juuri näin teen myös!

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/kuinka-kauan-voita-saa-saily…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me käytettiin ennen Oivariiniä, sitten joku kerta kokeiltiin Flora Kultaa kun oli halvempaa. Sitä ollaan sen jälkeen käytetty kun on niin hyvää.

Florassa on aina kovetettuja kasvirasvoja, joten terveydellisesti ei yhtään kannattava vaihtoehto.

Hei

Kaikissa kasvirasvoissa on: palmuöljyä. Sitä on sen takia, että saadaan kiinteä seos, muuten olisi juoksevaa. Määrä on niin pieni, että siitä ei ole terveydelle haittaa.

Margariinit on epäterveellisiä palmuöljystä huolimatta.

Vierailija
44/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi on hyvää ja kätevää, kun voi paistaa ja leipoa. Halvemmaksi tulee kuin joka asiaan joku margariini ja sitten ne menee vanhaksi.

45/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti taida olla. Tykkään itse vain Oivariinista, ja toki voi on hyvää, mutten sitä halua käyttää leivän päällä.

Olen tosi herkkä maistamaan elintarvikkeissa teollisen sivumaun, ja kaikissa muissa leipälevitteissä on se, paitsi Oivariinissa.

Minulle jäi lapsena "kammo", kun meille ostettiin kerran Besta-merkkistä margariinia, ja se maistui niin teollisen pahalta, etten pystynyt syömään sitä. Bestaa ei enää valmisteta.

Vierailija
46/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin käyttöön voi-oliiviöljy sekoituksen, tein siis itse. Seuraavan verikokeen jälkeen lääkäri soitti, että mitä teet eri tavalla kun kolesteroli on kohonnut niin paljon. Minulla on se seurannassa perussairauden vuoksi. Palasin takaisin Keiju 3 öljyä -tuotteeseen. :/

Vierailija
47/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin käyttöön voi-oliiviöljy sekoituksen, tein siis itse. Seuraavan verikokeen jälkeen lääkäri soitti, että mitä teet eri tavalla kun kolesteroli on kohonnut niin paljon. Minulla on se seurannassa perussairauden vuoksi. Palasin takaisin Keiju 3 öljyä -tuotteeseen. :/

Mikä arvo siinä kolesterolissa oli noussut?

Ymmärrätkö mikä on kolesteroli ja mikä on sen tarkoitus? Ja mikä on se tärkein arvo?

Vierailija
48/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Atorvastatin on kuitenkin määrätty käyttöön, jotta huono kolesteroli pysyisi matalana ja voi-öljy kokeilun aikana se kohosi.

Vierailija
49/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oivariini kallista??

Vierailija
50/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli pettymys merisuola-Oivariini. Innostuin kun näin kaupassa mutta merisuola-Ingmariini on minun suuhuni parempi tuote. Suurempia suolakiteitä ti jotain.

Vierailija
51/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivariini on siitä hyvä, että se käy myös leivontaan jos voita ei ole. Maku on yhtä hyvä kun taas joku Florasta tehty korvapuusti tai sämpylä ei vaan toimi.

Vierailija
52/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Atorvastatin on kuitenkin määrätty käyttöön, jotta huono kolesteroli pysyisi matalana ja voi-öljy kokeilun aikana se kohosi.

Söisit voita.

Vierailija
53/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Vilmariinille ääni. On mielestäni parempaa nykyään kuin oivariini. 

Vierailija
54/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä, miksi sulle on määrätty lääkettä!!

Ei oo totta, etkö itse hanki mitään tietoa!

Vierailija
55/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää nää lampaat, jotka tekee niin kuin lääkäri "määrää" tajuamatta itse mitään.

Vierailija
56/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen flora todella maukasta. Eikä sisällä sitä palmuöljyä.

Iso pkt 3 euroa.

Vierailija
57/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Florassa on palmuöljyä.

Ja maistuu pahalle.

Vierailija
58/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Ei valitettavasti taida olla. Tykkään itse vain Oivariinista, ja toki voi on hyvää, mutten sitä halua käyttää leivän päällä.

Olen tosi herkkä maistamaan elintarvikkeissa teollisen sivumaun, ja kaikissa muissa leipälevitteissä on se, paitsi Oivariinissa.

Minulle jäi lapsena "kammo", kun meille ostettiin kerran Besta-merkkistä margariinia, ja se maistui niin teollisen pahalta, etten pystynyt syömään sitä. Bestaa ei enää valmisteta.

Eli et syö muuta kuin Oivariinia, mutta olet maistanut *kaikkia* muita levitteitä? Joku ei nyt täsmää.

Vierailija
59/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin Vilmariinille ääni. On mielestäni parempaa nykyään kuin oivariini. 

Vilmariini hyvä myös, mutta suolaisempi

Vierailija
60/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voita leivälle, paistamiseen ja leivontaan. Hyvää. Jos ei halua käyttää kirkastettua voita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi