Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menopaussiväri hiuksissa

Vierailija
04.07.2017 |

Ruotsissa värjättyä punaista tukkaa kutsutaan nimellä menopaussiväri. Mikä naisiin oikein silloin menee? Miksi niin moni turvautuu marketin väripurkkiin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin kai vielä vaihdevuosissa harmaantuu? 

Olen 55-vuotias ja ei minulla ole ollut vielä yhtään harmaata hiusta. Vai onko niin, että muut värjäävät harmaansa ja luulen, etteivät ole harmaantuneet? 

Tiedän tietty joitain poikkeuksia, jotka ovat sanoneet olevansa jo harmaita tässä iässä. 

Onko tää taas jotain pätemistä? Kyllä 95%:lla ihmisistä on harmaita hiuksia 55 vuotiaina. Kai sen nyt kaikki tietää.

Joo, jännä että tällä palstalla on aina näitä 48-vuotiaita, joilla ei ole yhtäkään ryppyä naamassa ja joita luullaan 28-vuotiaiksi ja niin edelleen.

Vierailija
22/24 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muiden ihmisten hiustenväri koskee teitä? Antakaa ihmisten elää, jumalauta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö oo huomanneet, että ns shokkivärit on muotia? En itselleni laittais, mutta aika moni nuori laittaa pään pinkiksi ja kirjavaksi. Ehkä samanhenkiset aikuisetkin tykkää niistä, joten sehän on vaan kiva, että keski-ikäisenäkin on jotain ulkonäöllisiä eroja ihmisissä. Vai onko muka niin, että teininä ja nuorena on sopivaa olla oman tyylisensä ja keski-ikäisen sitten pitää pukeutua ja sopia tyyliltään johonkin yhtenäiseen uniformuun? Tylsää, miksi näin? Olen itse tylsä ja varmanpäälle mietin, etten massasta erotu, mutta pelkästään hienona näen sen, että joku erottuu. Ja iän mukaan lokeroiminen on typerää käytöstä!

Kyllä näitä punakypäriä on näkynyt katukuvassa jo varmaan 20 vuotta, jos ei kauemminkin. Eikä se ole mitään erottumista, koska tosi monella keski-ikäisellä on se räväkkä ja sähäkkä kampaus. Ei tässä nyt muutenkaan taidettu tarkoittaa niitä shokki- ja pastellivärejä, jotka ovat olleet nuorison keskuudessa muotia jo useamman vuoden.

Vierailija
24/24 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin kai vielä vaihdevuosissa harmaantuu? 

Olen 55-vuotias ja ei minulla ole ollut vielä yhtään harmaata hiusta. Vai onko niin, että muut värjäävät harmaansa ja luulen, etteivät ole harmaantuneet? 

Tiedän tietty joitain poikkeuksia, jotka ovat sanoneet olevansa jo harmaita tässä iässä. 

Kyllä lähes kaikilla viisikymppisillä naisilla on harmaita hiuksia ja useimmat värjäävät ne piiloon. Tietynvärisissä vaaleissa/maantienvärisissä hiuksissa harmaita ei alkuun huomaa kovin helposti.

Minä löysin ensimmäisen harmaan hiukseni 29-vuotiaana ja nyt olen 51 ja ohimoillani ja otsallani on harmaita laikkuja. Miehelläni, 53, on vasta muutama harmaa hius.