Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petyn jos saan kolmannen pojan

Vierailija
03.07.2017 |

Kaatakaa kaikki p*ska niskaani vaan ja haukkukaa minut pystyyn. Jos pidätte minua nyt pahana ihmisenä niin siitä vaan, kaikessa rauhassa.

Meillä on siis huomenna kolmannen murun rakenneultra, jossa siis sukupuoli myös todennäköisesti selviää. Ja kyllä, minä toivon että vauva on tyttö, ja niin toivoo miehenikin. Meillä on siis jo ennestän kaksi poikaa.

Eikä se tarkoita etten rakastaisi poikiani enemmän kuin mitään muuta maailmassa. He ovat minulle kaikki kaikessa enkä muuttaisi heistä mitään. Siitä huolimatta toivon että tämä kolmas olisi tyttö. Omasta tytöstä olen haaveillut ihan lapsesta asti.

Ja ei, en rakastaisi lasta yhtään sen vähempää vaikka hän olisi poika, vaikka saattaisinkin aluksi olla hieman pettynyt, etten koskaan saanutkaan tyttöä. Eniten tietenkin toivon on että lapsi on terve, ja jos ei ole niin otamme hänet vastaan sellaisena kuin hän on. Oma maailman rakkain lapsi hän on jo nyt jokatapauksessa, eikä sitä muuta mikään. <3

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret rakastajat tekevät pelkkiä tyttöjä, sekatyömiehet ovat asia erikseen.

Voi sitä noinkin itseensä lohdutella.

Vierailija
22/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 1 tyttö ja 2 poikaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pyydettiin ilmoittamaan tänne sukupuoli rakenneultran jälkeen, ja tyttöhän se siellä masussa 95% todennäköisyydellä on. :)

Olemme kaikki todella onnellisia ja odotamme uutta perheenjäsentä saapuvaksi. <3

Ap