Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pienempi päisellä rasvan kertymä kasvoihin vaikuttaa selkeämmin kuin leveä päisemmällä?

Vierailija
03.07.2017 |

Eikös se ole niin että mitä pienemmästä alasta on kyse, niin tällöin pinemmätkin muutokset vaikuttavat entistä voimakkaammin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän neropatti olet. Kysyt itsestäänselvyyttä, vastaat itse ja sitten vielä ihmettelet asiaa.

Vierailija
2/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa olla aika pieni pää itselläsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap sen ven verran keskittyä siihen mitä kirjoitat että  edes yhdyssanat menisivät oikein?? Oletko  käynyt vain kiertokoulua vai miksi pahoinpitelet armasta äidinkieltämme?

Vierailija
4/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ap sen ven verran keskittyä siihen mitä kirjoitat että  edes yhdyssanat menisivät oikein?? Oletko  käynyt vain kiertokoulua vai miksi pahoinpitelet armasta äidinkieltämme?

En käsitä itsekään miksi pohdin tällaisia jonninjoutavia asioita. Tuntuu varsin usein siltä etten vain kykene saamaan happea tässä maailmassa. Kaikki näyttää olevan niin mustavalkoista. Jotenkin ei vaan jaksa.

Vierailija
5/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä itsekään miksi pohdin tällaisia jonninjoutavia asioita. Tuntuu varsin usein siltä etten vain kykene saamaan happea tässä maailmassa. Kaikki näyttää olevan niin mustavalkoista. Jotenkin ei vaan jaksa.

Ihan kuin tämä olsii joku saatana painajainen. Ehkä minä olen vain tynnyrissä, lomalla ja lillun jossakin paskassa. Pelottaa kuinka valtavaksi tämä paska turpoaa ja kuinka paljon sinne hukku ihmisiä sen seassa. Onnea matkaan.

Vierailija
6/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää desi vettä litraan vettä. 

Sitten lisää sama sama desi vettä teelusikalliseen vettä. Kumpi näyttää enemmän lisääntyneeltä? Kumpi ihan matemaattisesti on lisääntynyt enemmän? 

Jos tämä tuntuu ajatuksen tasolla mahdottomalta tehtävältä, niin tee se ihan konkreettisesti. Jos taloudesta ei löydy desilitramittaa, niin lainaa naapurista. 

Huom! Litra on kymmenen desilitraa. 

Vierailija
7/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienipäisyys ja kapeat kasvot on eri asioita. Sama henkilö voi elämänsä aikana olla sekä laiha että lihava ja jotain siltä väliltä. Tärkeintä on uskoa itseensä silloinkin kun muut ei usko.

Koita sinäkin ryhdistyä, juo vettä, tee kävelylenkki. Huomenna on uusi päivä.

Vierailija
8/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin tämä olsii joku saatana painajainen. Ehkä minä olen vain tynnyrissä, lomalla ja lillun jossakin paskassa. Pelottaa kuinka valtavaksi tämä paska turpoaa ja kuinka paljon sinne hukku ihmisiä sen seassa. Onnea matkaan.

En tarkoitanut tätä, olen pahoillani. Tämä on kaikenkaikkiaan ihan naurettavaa.

Vierailija
9/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä nähnyt isopäisten ja leveäkasvoisten ihmisten piirteiden hukkuneen ihan täysin ihran alle heidän lihoessaan. Se miten paino jakautuu, ei ole ennustettavissa kallon muodon, leveyden tai kasvojenpiirteiden mukaan. Yleensä paino jakautuu suht. tasaisesti vähän kaikkialle, mukaanluettuna myös kasvoihin.

Vierailija
10/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää desi vettä litraan vettä. 

Sitten lisää sama sama desi vettä teelusikalliseen vettä. Kumpi näyttää enemmän lisääntyneeltä? Kumpi ihan matemaattisesti on lisääntynyt enemmän? 

Jos tämä tuntuu ajatuksen tasolla mahdottomalta tehtävältä, niin tee se ihan konkreettisesti. Jos taloudesta ei löydy desilitramittaa, niin lainaa naapurista. 

Huom! Litra on kymmenen desilitraa. 

Tarkastele esim kuinka henna kalinainen on muuttunut.

Vierailija
11/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minä nähnyt isopäisten ja leveäkasvoisten ihmisten piirteiden hukkuneen ihan täysin ihran alle heidän lihoessaan. Se miten paino jakautuu, ei ole ennustettavissa kallon muodon, leveyden tai kasvojenpiirteiden mukaan. Yleensä paino jakautuu suht. tasaisesti vähän kaikkialle, mukaanluettuna myös kasvoihin.

Minusta se on aika paljon kiinni otsan (kallon leveys) sekä silmien etäisyydestä.

Vierailija
12/12 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on aika paljon kiinni otsan (kallon leveys) sekä silmien etäisyydestä.

Eli pointti on se, että jos pääkallo on leveämpi ja silmät ovat leveämmät, niin vaikutus on pienempi kuin kapeakalloisemmilla ja lyhyt silmäisemmillä.