Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin sisään lukematta oikikseen mutta en jaksa aloittaa opintoja

Vierailija
03.07.2017 |

Pääsin lukematta sisään helsinkiin oikeustieteelliseen mutta en jaksa aloittaa opintoja. Haluan jäädä vain kotiin kun masentaa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit uuvatti edes valinnut toisen tiedekunnan, niin joku voisi tuohon rapalaan mennäkin. Harjoitusta jonne!

Vierailija
2/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne kyllä pääse lukematta. Pääsykokeissa täytyy osata kirjat melkein lause lauseelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne kyllä pääse lukematta. Pääsykokeissa täytyy osata kirjat melkein lause lauseelta.

Minä pääsin. Isä on juristi ja sitä kautta osaan lain.

Ap

Vierailija
4/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep,en todellakaan usko että tuntisit lain lukematta vaadittavan tarkasti.Hanki joku muu harrastus trollailun ohelle.

Vierailija
5/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä onkin vaikeampi päästä ulos.

T. juristi

Vierailija
6/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö jaksaisi käydä vaikka vain pelkissä tenteissä?

Vierailija
7/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jurristi

Vierailija
8/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö jaksaisi käydä vaikka vain pelkissä tenteissä?

Sairastuin masennukseen melko pian jokeen jälkeen enkä pääse edes sängystä ylös. Kokeen tein isän painostuksesta.

Ap

Vierailija
9/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain järkeä tähän prvoiluun. Vaikka isä olisi korkeimman oikeuden presidentti, niin oikiseen ei pääse lukematta. Joku tietysti joutuu lukemaan enemmän kuin toinen, mutta kyse on enemänkin omaksumiskyvystä kuin lain tuntemuksesta. 

Vähän samaa sarjaa kuin se ketju, jossa väitettiin, että lääkikseen pääsee paremmin jos on lähihoitaja :)

Vierailija
10/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

"Osaan lain" :-DDDDDD

Vierailija
11/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain järkeä tähän prvoiluun. Vaikka isä olisi korkeimman oikeuden presidentti, niin oikiseen ei pääse lukematta. Joku tietysti joutuu lukemaan enemmän kuin toinen, mutta kyse on enemänkin omaksumiskyvystä kuin lain tuntemuksesta. 

Vähän samaa sarjaa kuin se ketju, jossa väitettiin, että lääkikseen pääsee paremmin jos on lähihoitaja :)

Alku osa juuri noin, nutta tuossa toisessa ketjussa ei väitetty että lähihoitaja pääsisi helpommin lääkikseen. Siinä sanottiin että hyvä että on lähihoitaja on todennäköisesti testattu että omaa myös ihmissuhdetaidot, joita ei lääkäriltä testata tai vaadita.

Vierailija
12/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on nenässä koru ja kasvot tatuoitukin

Vierailija
13/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on päässyt oikikseen melkein lukematta . Kyllä se on mahdollista,jos on oikeasti todella älykäs. Sellainen hän on. En tiedä oikeastaan hirveesti asioita,mitä hän ei osaisi. Pärjää aivan kaikessa. Luki tai ei. 9 ällää on kirjoittanut myös .

Vierailija
14/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini on päässyt oikikseen melkein lukematta . Kyllä se on mahdollista,jos on oikeasti todella älykäs. Sellainen hän on. En tiedä oikeastaan hirveesti asioita,mitä hän ei osaisi. Pärjää aivan kaikessa. Luki tai ei. 9 ällää on kirjoittanut myös .

Kyllä hän ne kirjat on vähintään kerran lukenut, eli en sanoisi "melkein lukematta", sanoisin vaikka että pienellä panostuksella tms. Eli ei ole päässyt lukematta. Vaikka olisi kuinka älykäs, ei opi uutta asiaa käymättä uutta asiaa mitenkään läpi. Et esim. opi kreikkaa lukematta/kuulematta, vaikka olisit kuinka älykäs.

Vierailija
15/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääpä ap. ja 13 valehdelko. Tuota ei usko kukaan. Onhan se tietenkin mahdollista. Itse tiedän yhden tapauksen, mun serkun kaverin hyvä ystävä pääsi Porvoon oikeustieteelliseen, siis tietenkin lukematta. Oli ohikulkumatkalla kurkistanut yhdestä ovesta sisään, että mitä tuolla tapahtuu ja vahingossa mennyt sisään ja joutunut osallistumaan pääsykokeisiin ja kaikki tämä yli 3 promillen humalassa eikä edes muistanut osallistuneensa koko kokeeseen, kunnes hyväksymiskirje tuli.

Vierailija
16/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkääpä ap. ja 13 valehdelko. Tuota ei usko kukaan. Onhan se tietenkin mahdollista. Itse tiedän yhden tapauksen, mun serkun kaverin hyvä ystävä pääsi Porvoon oikeustieteelliseen, siis tietenkin lukematta. Oli ohikulkumatkalla kurkistanut yhdestä ovesta sisään, että mitä tuolla tapahtuu ja vahingossa mennyt sisään ja joutunut osallistumaan pääsykokeisiin ja kaikki tämä yli 3 promillen humalassa eikä edes muistanut osallistuneensa koko kokeeseen, kunnes hyväksymiskirje tuli.

:D

Aina tietysti on näitä toisille kehujia jo alakoulusta lähtien: kymppiä pukkaa, yliopiston tenteissä saadaan paras mahdollinen arvosana. 

Koskaan ei ole luettu yhtään... 

Näille olen sanonut, että minä ainakin luin paljon ja siksi osasin. Voi, kun olisinkin kaltaisesti, ettei mitään tarvitsisi tehdä. 

Vierailija
17/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö. Kukaan ei ole luonnostaan niin älykäs, että tietää etukäteen, mitä pääsykoekirjoissa lukee. Koulussa voi pärjätä ihan hyvin lukematta, jos on osallistunut opetukseen, mutta pääsykokeisiin ei ole mitään opetusta, jossa se tieto olisi saatavilla. Tämä nyt on yhtä paksua kuin jos minä sanoisin, että minä tiedän puhelinnumerosi, vaikka et ole sitä minulle kertonut.

Vierailija
18/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako antaa pikkukakkosta tarpeeksi usein?

Vierailija
19/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
20/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tästä näkee ettet luultavasti ole ollut edes kokeessa. Provo. Pelkällä Suomen lain tuntemisella ei sisään mennä :D kaikkihan silloin lukisivat jo lukiossa Suomen lakikirjan läpi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan