Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän kamalalta valokuvissa, käykö muille näin?

Vierailija
03.07.2017 |

Mielestän iolen ihan ok näköinen kun katson peiliin ja laittaudun. Nyt taas purin kamerasta viime juhlien ja kesälomareissun valokuvat joita mieheni lähinnä ottanut. Yllätyin taai, kuinka näytän kaikissa kuvissa ihan kamalalta. Ilmeet on kaikki ihan kummallisia, ryhti on huono, tukka ihan littanana ja kaksoileuka on ilemstynyt joka kuvaan. Katson sitten kameraan tai en. En tiedä mitä tehdä, nolottaa että oikeasti sitten varmaan näytän tuolta muiden silmissä. Muut ihmiset kuvissa ainakin näyttää ihan itseltään. Tämä masentaa. Käykö muille näin? Mielestäni munusta on joskus aiemmin tullut ihan normaalejakin kuvia, mutta ei enää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy samoin :( En harrasta selfieitä, ja muiden ottamien kuvien näkeminen tietää aina masennuspuuskaa, kun näytän niin vastenmieliseltä. Usein kuvanottohetkellä ajattelen hymyileväni normaalisti, mutta kuvassa ilme väkinäinen, naama paninut "makkaroille" ja kaksarille, ja ihokin punottaa tolkuttomasti. Pahinta on, kun sanotaan, että kuvissa näytät siltä miltä oikeasti näytät muiden silmissä .

Vierailija
2/8 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en osaa olla kuvassa kaunis 😁 luulen kyllä että kuvassa sä näytät juur siltä minkä näköisenä muut sut näkee .Lohduttiko ?😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvon kokemuksesta: Tukka kuohkeaksi hiuspuuterilla ja riittävästi hiuslakkaa kampaukseen. Opettele meikkaamaan ja hanki kunnon meikkivoide esim. Joe Blasco. Jos iho kiiltelee, hanki kunnon kivipuuteri ja lisää sitä kasvoille usein.

Opettele kulkemaan aina ulkona liikkuessasi leuka hieman koholla. Harjoittele kotona peilin edessä. Tämä on hyvä mielikuva avuksi harjoitteluun: kuvittele, että sun nenänpäässä on naru, josta joku kiskoo kevyesti eteenpäin. Näin tulet työntäneeksi automaattisesti päätä/leukaa eteen- ja ylöspäin, jolloin ilme on freesimpi eikä tule kaksoisleukaa.

Älä hymyile ns. aidosti vaan opettele kevyt hymy, joka näyttää kuvissa hyvältä. Työnnä kieli kevyesti ylähampaiden taakse kun hymyilet, niin hymysi on paremman näköinen.

Opettele hyvä ryhti: rinta eteen, hartiat taakse, maha sisään. Istu,seiso ja kävele AINA julkisilla paikoilla noita ohjeita noudattaen. Saat samalla treeniä syville vatsalihaksille, kun vedät koko ajan mahaa sisään. Vähitellen tuo ryhti muuttuu automaattiseksi.

Vaatii vaivaa mutta luonteva poseeraaminen on opittavissa oleva taito. Minä olen nuo opetellut kun kyllästyin näyttämään typerältä kuvissa.

Vierailija
4/8 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihonnut? Jos ennen kuvissa ei ole näkynyt sitä kaksoisleukaa niin ehkä olet huomaamatta lihonnut. Tai sitten on vaan sattunut tulemaan huono kuva.

Vierailija
5/8 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä joka sanoit hyvästä kivipuuterista, mikä olis hyvä ? :D

Vierailija
6/8 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klipsipidennyksillä saa tuuheutta tukkaan. Voi laittaa vaikka oman tukan pituiset ja vaikka 3-4 osiota.

Vierailija
7/8 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle käy samoin :( En harrasta selfieitä, ja muiden ottamien kuvien näkeminen tietää aina masennuspuuskaa, kun näytän niin vastenmieliseltä. Usein kuvanottohetkellä ajattelen hymyileväni normaalisti, mutta kuvassa ilme väkinäinen, naama paninut "makkaroille" ja kaksarille, ja ihokin punottaa tolkuttomasti. Pahinta on, kun sanotaan, että kuvissa näytät siltä miltä oikeasti näytät muiden silmissä .

Ei ihme että ihmiset karttavat minua, olen kuvissa susiruma ja sitä olen kyllä luonnossakin (tietenkin). Toisissaan kiinni olevat kierosilmät, kasvojen muodottomuus, roikkuvuus ja leuaton profiili sekä voimakas epäsymmetria oikein korostuvat valokuvissa. Jopa muut naiset ovat minulle ilkeitä. Välttelen kameroita niin paljon kuin vain suinkin pystyn, en ole koskaan tykännyt olla kuvattavana.

Vierailija
8/8 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvon kokemuksesta: Tukka kuohkeaksi hiuspuuterilla ja riittävästi hiuslakkaa kampaukseen. Opettele meikkaamaan ja hanki kunnon meikkivoide esim. Joe Blasco. Jos iho kiiltelee, hanki kunnon kivipuuteri ja lisää sitä kasvoille usein.

Opettele kulkemaan aina ulkona liikkuessasi leuka hieman koholla. Harjoittele kotona peilin edessä. Tämä on hyvä mielikuva avuksi harjoitteluun: kuvittele, että sun nenänpäässä on naru, josta joku kiskoo kevyesti eteenpäin. Näin tulet työntäneeksi automaattisesti päätä/leukaa eteen- ja ylöspäin, jolloin ilme on freesimpi eikä tule kaksoisleukaa.

Älä hymyile ns. aidosti vaan opettele kevyt hymy, joka näyttää kuvissa hyvältä. Työnnä kieli kevyesti ylähampaiden taakse kun hymyilet, niin hymysi on paremman näköinen.

Opettele hyvä ryhti: rinta eteen, hartiat taakse, maha sisään. Istu,seiso ja kävele AINA julkisilla paikoilla noita ohjeita noudattaen. Saat samalla treeniä syville vatsalihaksille, kun vedät koko ajan mahaa sisään. Vähitellen tuo ryhti muuttuu automaattiseksi.

Vaatii vaivaa mutta luonteva poseeraaminen on opittavissa oleva taito. Minä olen nuo opetellut kun kyllästyin näyttämään typerältä kuvissa.

Sori nyt vain, mutta nuo kauneusvinkit hyödyttävät vain niitä ihmisiä, joiden ns. rumuus johtuu itsestä huolehtimattomuudesta/kyvyttömyydestä korostaa niitä omia parhaita puoliaan. Tämä siis, jos kasvot ovat mittasuhteiltaan ja piirteiltään suhteellisen normaalit ja selkeät, sellaiset neutraalisen tavalliset kasvot. Mutta jos on todella epäviehättävä niin ei siinä mitkään hiuspuuterit, huulipunat sun muut kosmetiikkatuotteet auta. Omaa naamaani ei saa kauniiksi laittamallakaan, ei niin mitenkään. Ihan kaikki keinot on kokeiltu. Parempi vaan pysytellä poissa näkyviltä, kun ihmiset alkavat räpsimään kuvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi