Miten tehdään samanlainen aurajuustodippi kuin siipiravintoloissa?
Otsikossa onkin kysymys. Googlettelin ohjeita mutta kaikki on erilaisia ja mä haluan juuri oikeanlaista. :D
Sattuisiko joku siipiä tarjoilevan ravintolan työntekijä vaikkapa olemaan linjoilla ja jakaisi reseptin?
Kommentit (25)
Rossossa myytiin joskus kaupan valmiskakkua. Se leikattiin paloiksi ja jokaiselle palalle laitettiin noin 3 euroa hintaa. Koristeeksi kakun päälle asetettiin mintun lehti.
Etkö muka ole koskaan kuullut mm. Speakeasysta, Sticky Wingerista tai Siipiweikoista?
Turkulaista jogurttia, aurajuustoa ja turun sinappia sopivassa suhteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko se: kermaviiliin sekoitetaan auramurua ja maustetaan mustalla pippurilla ja cayana pippurilla?
Turkkilaista jogurttia, majoneesia, auramurua, mustapippuria, sokeria ja sitruunamehua. Hyvä on.
Muuten hyvä, mutta muuta sinihomejuustoa, kuin Auraa- jos haluaa samanmakuisen, kuin ravintolassa.
Näin se useimmiten on. Monet ravintoloissa ja kahviloissa tarjottavat jutut, on tehty valmis tuotteista.
Kerran oltiin kesälomalla ja käytiin yhdessä pienessä "muka" aidossa kahvilassa.
Sain omasta mielestä aivan upean makuista jääteetä. Kysyin sitä kahvilan omistajalta.
Hän sanoi, että käyttää tukun valmista jääteetä ja maustaa sen oman mielikuvituksen mukaan.
Minä jotenkin petyin.
Sillä kesäisin teen aina itse jääteen erilaisista teelaaduista ja maustan niitä varovasti.
Ei tulisi mieleenkään ostaa jotain valmiita jäätee purkkeaja kaupasta ja jäähdyttää ne kotona ja lisätä niihen jäät. Noi pakkauset ovat täynnä lisä-ja säilytysaineita. Pikatarjoiluna toki menevät.