Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, mutta Tinderissä naisena - kysy mitä vaan

Vierailija
03.07.2017 |

En ole transu, mutta homo kyllä. Olen netin kätköistä ottanut hyvännäköisen naisen kuvan, tehnyt fb-sivun ja saan sadoilta miehiltä päivittäin kuvia ja viestejä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa huijaat; itseäsi vai niitä miehiä?

Vierailija
2/5 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuosta ole vain turhaa vaivaa ilman mitään hyötyä?

Minusta paljon mukavampi viestittelyjen jälkeen ihan tavata näitä vastakkaisen sukupuolen edustajia. Se on paljon hauskempaa kuin pelkkä viestittely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele että   tapaat miehen joka olisi sinulle juuri se oikea.  Mies voisi olla Bi eli sen puolestakaan ei olisi ongelmia. 

Olet kuitenkin esiintynyt naisena niin miten lähestyisit tätä henkilöä? Luulisin että vastapuolelle sinun paljastus sun sukupuolesta olisi järkytys. 

Vierailija
4/5 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein joskus samaa, vaikka oikeasti olen enemmän kiinnostunut naisista. Olen jotenkin sairaalloisen kiinnostunut ihmisluonnosta sun muusta. Pystyin jotenkin kuokkimaan todella syvälle niihin miehiin, joiden kanssa viestittelin. He kertoivat mulle kaiken. En koskaan luvannut tapaamisia tai mitään, mutta uskon, että puhuminen mulle kävi jostain terapiasta. Uskon auttaneeni joitain epätoivoisia. En koskaan ollut deittipalstoilla, ihan vaan chateissä, enkä lupaillut mitään muuta kuin juttuseuraa.

Törkyä tuli myös tosi paljon. Suhtaudun siskoihini tosi suojelevasti kokemani jälkeen.

Vierailija
5/5 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tämä meidän ap... Häneltä saa kysyä mutta vastauksia ei sitten kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi