Burana on lumelääke.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Jos burana ei vaikuta mitään sille on tullut toleranssi. Kaikkiin kipuihin se ei myöskään ole oikea lääke. Niin vahva troppi se kuitenkin on, että olen merkittävästi vähentänyt sen syömistä, kun puolisolta puhkesi vatsa sen ansiosta.
Itseltäni repesi nivelside jalasta ja lääkäri määräsi 500 mg parametsoli 1-3 kertaa päivässä ja jonkun määrän buranaa mitä en muista 60 kg miehelle ja otin niin paljon, kuin saa ja mitään ei tapahtunut.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos burana ei vaikuta mit sille on tullut toleranssi. Kaikkiin kipuihin se ei myöskään ole oikea lääke. Niin vahva troppi se kuitenkin on, että olen merkittävästi vähentänyt sen syömistä, kun puolisolta puhkesi vatsa sen ansiosta.
Itseltäni repesi nivelside jalasta ja lääkäri määräsi 500 mg parametsoli 1-3 kertaa päivässä ja jonkun määrän buranaa mitä en muista 60 kg miehelle ja otin niin paljon, kuin saa ja mitään ei tapahtunut.
-ap
Unohdin mainita, että ennen tätä olin ollut syömättä buranaa yli 6 kk.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Buranaa syönyt jo lapsena migreeniin. Nykyäänkin loiventaa kohtauksen niin että järjetön tuska laantuu vain ikäväksi säryksi.
Kuukautiskipuihin ainut joka toimi jos tarpeeksi ajoissa otti, eli ennen kuin kivusta oksentaminen alkoi, niin hetkenpäästä normaali olo.
Alentaa myös tarvittaessa kuumetta ja auttaa nivelten särkyyn tai jopa selkäkipuunkin joskus.
Se on sitä lumevaikutusta.
-ap
Pöh, kyllä mulla burana on aina auttanut
- migreeni
- hammassärky
- alentanut kuumetta
Ja kaikki noi sellasia, että ilman lääkettä ei kyllä lähde, pahenee vain. Buranalla on lähtenyt. Oikein pahaan migreeniin ei se 400(mg?) auta, vaan on pitänyt 600:sta ottaa.
Tuskin on lumelääke kun on niin vaarallinen tutkimusten mukaan-jo viikon käyttö lisää sydänpysähdyksen vaaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Burana on tulehduskipulääke, joka kivun vähentämisen lisäksi hillitsee tulehdusta.
Kovaan kipuun se ei auta riittävästi, mutta tiettyihin tiloihin se on oikein hyvä lääke.
Ei se minulle tee mihinkään kipuun mitään.
-apMutta se ei anna sulle oikeutta väittää sitä lumelääkkeeksi. Ibuprofeeni toimii toisilla ja toisilla ei. Sulle ehkä toimis joku muu tai sitten kipu on sellaista mihin ei normaaleilla tulehduskipulääkkeillä voida vaikuttaa, esimerkiksi hermokipua tai psykosomaattista.
Ei minuunkaan vaikuta parasetamoli mutten silti väittäisi sitä lumelääkkeeksi koska monet saavat siitä avun.
Minulla on oikeus väittää buranaa sukupuolitadiksi, oravaksi tai lumelääkkeksi. Lääkäri määräsi nivelsiteen revähdykseen ja lumevaikutus toimii paremmin toisiin, kuin muihin.
-ap
Kyllähän on taas älykäs aloitus. Tutustu faktoihin ennen kuin alat huutelemaan omia mielipiteitäsi totena.
Vierailija kirjoitti:
Laskee ainakin kuumeen sellaisella teholla, että ei siihen lumelääke pysty.
Ei se minulla tee kuumeelle mitään. Lumevaikutus voi auttaa kuumeeseen, koska se vähentää stressiä, joka heikentää puolustusjärjestelmää.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Burana on tulehduskipulääke, joka kivun vähentämisen lisäksi hillitsee tulehdusta.
Kovaan kipuun se ei auta riittävästi, mutta tiettyihin tiloihin se on oikein hyvä lääke.
-ap
Kokeile sen ja parasetamolin yhteiskäyttöä, se auttaa itsellänikin parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, siinä on aineita ja ne aineet vaikuttavat siten miten ne nyt vaikuttavat, yksilöllistä miten voimakkaasti kukin reagoi siihen...
Siinä on ibuprofeeni, joka on se aine minkä pitäisi tehdä jotain ja muut aineet on sidonnaisaineita. Ibuprofeeni toki kuulostaa kivalle, mutta en usko sen tekevän lumevaikutuksen kummempaa.
-apUsko ja tieto ovat eri asioita. Sulle se ei tehoa, mutta se ei tee siitä lumelääkettä. Voi jopa olla että kuvittelet kipusi?
Lääkärin mukaan nivelside on revähtänyt.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Pöh, kyllä mulla burana on aina auttanut
- migreeni
- hammassärky
- alentanut kuumetta
Ja kaikki noi sellasia, että ilman lääkettä ei kyllä lähde, pahenee vain. Buranalla on lähtenyt. Oikein pahaan migreeniin ei se 400(mg?) auta, vaan on pitänyt 600:sta ottaa.
Lumevaikutus auttaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on lumelääke kun on niin vaarallinen tutkimusten mukaan-jo viikon käyttö lisää sydänpysähdyksen vaaraa.
Tällä logiikalla tupakka on todella hyvä lääke, koska siinä vasta haittavaikutuksia on.
-ap
Minulle lääkäri määräsi Burana 800 ja Paratabsia viisaudenhampaan poiston jälkeisen kipuun. Söin molempia kolme päivää ja yritin sitten pärjätä paralla. Ei vienyt kipuja pois. Vaihdoin Buranaan ja se toimii. Jospa Paratabs onkin lumelääke? Ilman buranaa olisi kyllä yöt jääneet nukkumatta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän on taas älykäs aloitus. Tutustu faktoihin ennen kuin alat huutelemaan omia mielipiteitäsi totena.
Linkkaappa faktasi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet tyhmä.
Miksi olen tyhmä?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apKokeile sen ja parasetamolin yhteiskäyttöä, se auttaa itsellänikin parhaiten.
Kokeilin, mutta en huomannut mitään.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Minulle lääkäri määräsi Burana 800 ja Paratabsia viisaudenhampaan poiston jälkeisen kipuun. Söin molempia kolme päivää ja yritin sitten pärjätä paralla. Ei vienyt kipuja pois. Vaihdoin Buranaan ja se toimii. Jospa Paratabs onkin lumelääke? Ilman buranaa olisi kyllä yöt jääneet nukkumatta.
Lumelääkkeitä ne molemmat on ja ihmiset arvioivat lumelääkkeet alitajuisesti ulkonäön ja maun mukaan.
-ap
Sano Ap mitä lääkettä otan kun sitä viisurin leikkuukohtaa kolottaa?? En viitsisi lume buranaa ottaa jos paremman lääkkeen tiedät.
Usko ja tieto ovat eri asioita. Sulle se ei tehoa, mutta se ei tee siitä lumelääkettä. Voi jopa olla että kuvittelet kipusi?