Vierailija

Lääketeollisuus voittaa taas.

Uskotko buranan olevan lumelääke?
Ei
Ei
89.6%
Kyllä
Kyllä
10.3%
Ääniä yhteensä: 223
  • ylös 1
  • alas 12

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

Burana on tulehduskipulääke, joka kivun vähentämisen lisäksi hillitsee tulehdusta.

Kovaan kipuun se ei auta riittävästi, mutta tiettyihin tiloihin se on oikein hyvä lääke.

• ylös 70
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Burana on tulehduskipulääke, joka kivun vähentämisen lisäksi hillitsee tulehdusta.

Kovaan kipuun se ei auta riittävästi, mutta tiettyihin tiloihin se on oikein hyvä lääke.

Ei se minulle tee mihinkään kipuun mitään.
-ap

• ylös 6
  • alas 63
Anders

Miten tuota nyt voisi perustella? Perustele, että siili on eläin. Perustele, että Norja on valtio. Höh.

• ylös 51
  • alas 4
Vierailija

Burana on sama kuin purkkaa söisi. Ei mitään vaikutusta särkyihin mutta vatsa menee kuralle.

• ylös 5
  • alas 46
Vierailija

Ja vitut ole. Ainoa toimiva kipulääke mulla. Auttaa pääkipuun, hammassärkyyn ja kuukautiskipuihin. Koko elämäni olen Buranaa käyttänyt ja käytän vastasuudessakin. Thank God for Burana!

• ylös 58
  • alas 3
Vierailija

Niin no, siinä on aineita ja ne aineet vaikuttavat siten miten ne nyt vaikuttavat, yksilöllistä miten voimakkaasti kukin reagoi siihen...

• ylös 31
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Folioo folioo folioo

Ihan itse otin buranaa niin paljon, kuin saa ottaa, mutta mitään ei tapahtunut. Mitä muuta se voi olla?
-ap

• ylös 2
  • alas 32
Vierailija

Jos burana ei vaikuta mitään sille on tullut toleranssi. Kaikkiin kipuihin se ei myöskään ole oikea lääke. Niin vahva troppi se kuitenkin on, että olen merkittävästi vähentänyt sen syömistä, kun puolisolta puhkesi vatsa sen ansiosta.

• ylös 35
  • alas 3
Vierailija

Anders kirjoitti:
Miten tuota nyt voisi perustella? Perustele, että siili on eläin. Perustele, että Norja on valtio. Höh.

Miten olisi linkki tutkimukseen?
-ap

• ylös 2
  • alas 28
Vierailija

Meille tulehduskipuvaivaisille on tuskan paikka, kun burana alkaa käydä vatsan päälle, koska korvaavaa lääkettä ei ole. Mietin olisipa  (ainakin pitäisi olla) vaikka joitain kapseleita, joihin voisi buranan piilottaa ja se liukenesi vasta vatsalaukussa, kuten esim. Primaspan.

Vierailija

Buranaa syönyt jo lapsena migreeniin. Nykyäänkin loiventaa kohtauksen niin että järjetön tuska laantuu vain ikäväksi säryksi.
Kuukautiskipuihin ainut joka toimi jos tarpeeksi ajoissa otti, eli ennen kuin kivusta oksentaminen alkoi, niin hetkenpäästä normaali olo.
Alentaa myös tarvittaessa kuumetta ja auttaa nivelten särkyyn tai jopa selkäkipuunkin joskus.

• ylös 24
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Burana tehoaa paremmin kuin Paracetamol tai Panacod.

Totta kai tehoaa paremmin moniin kipuihin jne koska Ibuprifeiini on tulehdusta parantava lääke. Parasetamol ei ole.

Esim  nivelkipuihin, murtumiin tms joihin miltei aina liittyy jonkin asteinen tulehdus on turhaa ottaa parasetamolia. Parasetamol on vatsaystävällisempi kuin ibuprofeiini, mutta jos siitä saa avun, kannattaa ottaa kuuri vatsan suojaksi, eli kauppanimeltään Losec/Somac tms.

Parasetamol ei ole silti vaaraton lääke, vaan tuhoaa suurina annoksina maksan, joten varovaisuutta sen kanssa. Moni on kuollut tuhottuaan maksan suurilla parasetamol annoksilla.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja vitut ole. Ainoa toimiva kipulääke mulla. Auttaa pääkipuun, hammassärkyyn ja kuukautiskipuihin. Koko elämäni olen Buranaa käyttänyt ja käytän vastasuudessakin. Thank God for Burana!

En usko, että olet kokeillut kaikkia kipulääkeitä ja lumevaikutus auttaa kipuihin.
-ap

• ylös 1
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin no, siinä on aineita ja ne aineet vaikuttavat siten miten ne nyt vaikuttavat, yksilöllistä miten voimakkaasti kukin reagoi siihen...

Siinä on ibuprofeeni, joka on se aine minkä pitäisi tehdä jotain ja muut aineet on sidonnaisaineita. Ibuprofeeni toki kuulostaa kivalle, mutta en usko sen tekevän lumevaikutuksen kummempaa.
-ap

• ylös 1
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei se minulle tee mihinkään kipuun mitään.
-ap

Mutta se ei anna sulle oikeutta väittää sitä lumelääkkeeksi. Ibuprofeeni toimii toisilla ja toisilla ei. Sulle ehkä toimis joku muu tai sitten kipu on sellaista mihin ei normaaleilla tulehduskipulääkkeillä voida vaikuttaa, esimerkiksi  hermokipua tai psykosomaattista.

Ei  minuunkaan vaikuta parasetamoli  mutten silti väittäisi sitä lumelääkkeeksi koska monet saavat siitä avun.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Burana tehoaa paremmin kuin Paracetamol tai Panacod.

Parametsoli ei myöskään aiheuta mitään huomattavaa.
-ap

• ylös 0
  • alas 15

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat