Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Burana on lumelääke.

Vierailija
03.07.2017 |

Lääketeollisuus voittaa taas.

Burana on lumelääke.

Vaihtoehdot

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko perustella äänet?

-ap

Vierailija
2/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burana on tulehduskipulääke, joka kivun vähentämisen lisäksi hillitsee tulehdusta.

Kovaan kipuun se ei auta riittävästi, mutta tiettyihin tiloihin se on oikein hyvä lääke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burana on tulehduskipulääke, joka kivun vähentämisen lisäksi hillitsee tulehdusta.

Kovaan kipuun se ei auta riittävästi, mutta tiettyihin tiloihin se on oikein hyvä lääke.

Ei se minulle tee mihinkään kipuun mitään.

-ap

Vierailija
4/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Folioo folioo folioo

Vierailija
5/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuota nyt voisi perustella? Perustele, että siili on eläin. Perustele, että Norja on valtio. Höh.

Vierailija
6/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burana on sama kuin purkkaa söisi. Ei mitään vaikutusta särkyihin mutta vatsa menee kuralle.

Vierailija
7/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vitut ole. Ainoa toimiva kipulääke mulla. Auttaa pääkipuun, hammassärkyyn ja kuukautiskipuihin. Koko elämäni olen Buranaa käyttänyt ja käytän vastasuudessakin. Thank God for Burana!

Vierailija
8/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, siinä on aineita ja ne aineet vaikuttavat siten miten ne nyt vaikuttavat, yksilöllistä miten voimakkaasti kukin reagoi siihen...

Vierailija
9/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Folioo folioo folioo

Ihan itse otin buranaa niin paljon, kuin saa ottaa, mutta mitään ei tapahtunut. Mitä muuta se voi olla?

-ap

Vierailija
10/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burana tehoaa paremmin kuin Paracetamol tai Panacod.

Vierailija
11/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos burana ei vaikuta mitään sille on tullut toleranssi. Kaikkiin kipuihin se ei myöskään ole oikea lääke. Niin vahva troppi se kuitenkin on, että olen merkittävästi vähentänyt sen syömistä, kun puolisolta puhkesi vatsa sen ansiosta.

Vierailija
12/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

Miten tuota nyt voisi perustella? Perustele, että siili on eläin. Perustele, että Norja on valtio. Höh.

Miten olisi linkki tutkimukseen?

-ap

Vierailija
13/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulehduskipuvaivaisille on tuskan paikka, kun burana alkaa käydä vatsan päälle, koska korvaavaa lääkettä ei ole. Mietin olisipa  (ainakin pitäisi olla) vaikka joitain kapseleita, joihin voisi buranan piilottaa ja se liukenesi vasta vatsalaukussa, kuten esim. Primaspan.

Vierailija
14/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaa syönyt jo lapsena migreeniin. Nykyäänkin loiventaa kohtauksen niin että järjetön tuska laantuu vain ikäväksi säryksi.

Kuukautiskipuihin ainut joka toimi jos tarpeeksi ajoissa otti, eli ennen kuin kivusta oksentaminen alkoi, niin hetkenpäästä normaali olo.

Alentaa myös tarvittaessa kuumetta ja auttaa nivelten särkyyn tai jopa selkäkipuunkin joskus.

Vierailija
15/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai tehoaa paremmin moniin kipuihin jne koska Ibuprifeiini on tulehdusta parantava lääke. Parasetamol ei ole.

Esim  nivelkipuihin, murtumiin tms joihin miltei aina liittyy jonkin asteinen tulehdus on turhaa ottaa parasetamolia. Parasetamol on vatsaystävällisempi kuin ibuprofeiini, mutta jos siitä saa avun, kannattaa ottaa kuuri vatsan suojaksi, eli kauppanimeltään Losec/Somac tms.

Parasetamol ei ole silti vaaraton lääke, vaan tuhoaa suurina annoksina maksan, joten varovaisuutta sen kanssa. Moni on kuollut tuhottuaan maksan suurilla parasetamol annoksilla.

Vierailija
16/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vitut ole. Ainoa toimiva kipulääke mulla. Auttaa pääkipuun, hammassärkyyn ja kuukautiskipuihin. Koko elämäni olen Buranaa käyttänyt ja käytän vastasuudessakin. Thank God for Burana!

En usko, että olet kokeillut kaikkia kipulääkeitä ja lumevaikutus auttaa kipuihin.

-ap

Vierailija
17/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, siinä on aineita ja ne aineet vaikuttavat siten miten ne nyt vaikuttavat, yksilöllistä miten voimakkaasti kukin reagoi siihen...

Siinä on ibuprofeeni, joka on se aine minkä pitäisi tehdä jotain ja muut aineet on sidonnaisaineita. Ibuprofeeni toki kuulostaa kivalle, mutta en usko sen tekevän lumevaikutuksen kummempaa.

-ap

Vierailija
18/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se minulle tee mihinkään kipuun mitään.

-ap

Mutta se ei anna sulle oikeutta väittää sitä lumelääkkeeksi. Ibuprofeeni toimii toisilla ja toisilla ei. Sulle ehkä toimis joku muu tai sitten kipu on sellaista mihin ei normaaleilla tulehduskipulääkkeillä voida vaikuttaa, esimerkiksi  hermokipua tai psykosomaattista.

Ei  minuunkaan vaikuta parasetamoli  mutten silti väittäisi sitä lumelääkkeeksi koska monet saavat siitä avun.

Vierailija
19/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parametsoli ei myöskään aiheuta mitään huomattavaa.

-ap

Vierailija
20/65 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskee ainakin kuumeen sellaisella teholla, että ei siihen lumelääke pysty. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi