Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväkroppainen keski-ikäinen! Outo kysymys, mutta häpeätkö koskaan

Vierailija
02.07.2017 |

hyvää kroppaasi? Itselläni on suht hyvä kroppa, vaikka itse sanonkin. Ei toki jokaiseen makuun. Ei ole isoja rintoja yms, mutta liikuntaharrastuksen myötä väitän, että olen paremmassa kunnossa kuin suuri osa ihan nuorista naisista. Välillä esim. työpaikalla saa kuulla kuittailua " joillakin ei oo kertynyt ylimääräistä, joillekin sopii kaikki yms". Itselläni on myös 4 lasta, joten sekin aiheuttaa ihmetystä. Ääneen ei toki voi sanoa, että koskaan ei oo synnytyksistä jäänyt mitään. En kuitenkaan mitenkään muuten ole panostanut kroppaani enkä todellakaan harrasta mitään fitnessiä ja syön myös herkkuja paljon. Se vaan sattuu olemaan hyvä puoleni ja pitkäaikaisen harrastuksen seurausta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä häpeäisi olevansa timmissä kunnossa?

Isoja rintojani olen sen sijaan hävennyt koko ikäni. Yritän aina minimoida niitä jotenkin, muuten kokee aina olevansa vain kävelevä tissi.

Vierailija
2/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. mutta mä olenkin miesvaltaisella työpaikalla, jossa kukaan ei kommentoi mitään ulkonäöstäni. Siellä puhutaan vain työasiaa. 

Itse en ole ollenkaan treenattu enkä tee mitään kroppani eteen, mutta olen vaan sitä tyyppiä että ei ole painoa kertynyt. Nyt 42-vuotiaana painan 53 kiloa (olen 165 cm pitkä). Minulla on myös naisellinen tiimalasivartalo: isot tissit ja pyöreä lantio ja takapuoli mutta kapea vyötärö, ja kieltämättä itse tykkään siitä miltä peilikuva näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v liikuntaa harrastamaton henkilö ei tasan varmasti näytä hyvältä alasti :D. Silloin on pelkkää luita ja rasvaa nahan alla, ja se on minkäikäisen tahansa kropassa rumaa.

Vierailija
4/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v mies ja en todellakaan häpeä että olen hyväkroppainen. Kroppa pysyy kunnossa kun käy salilla 2x viikossa ja pelailee lätkää ja futista. Maha ei kasva kun en juo enkä ylensyö...syön tavallisesti.

Kieltämättä ihan kiva kun 30 v naiset katselee kroppaa uimarannalla ja katse harhailee uikkareihinkin :)

Vierailija
5/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksetko vai mitä lajia harrastat? Kuulosta hyvältä, ei tarvi hävetä!

Vierailija
6/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50v mies ja en todellakaan häpeä että olen hyväkroppainen. Kroppa pysyy kunnossa kun käy salilla 2x viikossa ja pelailee lätkää ja futista. Maha ei kasva kun en juo enkä ylensyö...syön tavallisesti.

Kieltämättä ihan kiva kun 30 v naiset katselee kroppaa uimarannalla ja katse harhailee uikkareihinkin :)

Voi luoja tuota viimeistä lausetta, turn off!

Vierailija
7/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42v liikuntaa harrastamaton henkilö ei tasan varmasti näytä hyvältä alasti :D. Silloin on pelkkää luita ja rasvaa nahan alla, ja se on minkäikäisen tahansa kropassa rumaa.

Noin minäkin olisin luullut kaksikymppisenä. Mutta eipä se kroppa niin nopeasti mihinkään tunnu muuttuvankaan kuin nuorena kuvitteli. En minä näytä juuri erilaiselta kuin parikymppisenä. Tissit ei ole ihan yhtä terhakat kylläkään, joten ilman liivejä E-kupin tissini kyllä vähän roikkuvat, nännit osoittaa alaspäin kun ennen oli ylempänä. Muuten en näytä oikein mitenkään erilaiselta kuin nuorena vielä. Muistaakseni äitini alkoi vasta siinä 60 vuoden paikkeilla selvästi "kuihtua" niin että alkoi selvästi näyttää erilaiselta kuin nuorempana kropaltaan.

Vierailija
8/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvää kroppaasi? Itselläni on suht hyvä kroppa, vaikka itse sanonkin. Ei toki jokaiseen makuun. Ei ole isoja rintoja yms, mutta liikuntaharrastuksen myötä väitän, että olen paremmassa kunnossa kuin suuri osa ihan nuorista naisista. Välillä esim. työpaikalla saa kuulla kuittailua " joillakin ei oo kertynyt ylimääräistä, joillekin sopii kaikki yms". Itselläni on myös 4 lasta, joten sekin aiheuttaa ihmetystä. Ääneen ei toki voi sanoa, että koskaan ei oo synnytyksistä jäänyt mitään. En kuitenkaan mitenkään muuten ole panostanut kroppaani enkä todellakaan harrasta mitään fitnessiä ja syön myös herkkuja paljon. Se vaan sattuu olemaan hyvä puoleni ja pitkäaikaisen harrastuksen seurausta.

Olen aina harrastanut urheilua ja kroppa todella kunnossa. Työkavereista osa kuittailee, kun en ole normaali keski-ikäinen nainen.

Vierailija
9/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä häpeäisi olevansa timmissä kunnossa?

Isoja rintojani olen sen sijaan hävennyt koko ikäni. Yritän aina minimoida niitä jotenkin, muuten kokee aina olevansa vain kävelevä tissi.

Sama. Olen hoikassa kuosissa vielä 5-kymppisenä, mutta isot rinnat saavat näyttämään vääränlaisissa yläosissa melko emännältä :/ Käytän aina litistäviä liivejä. Ongelma tämäkin.

Vierailija
10/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Isoja rintoja olen joskus hävennyt, vaan en enää. 

Vierailija
11/17 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin minäkin olisin luullut kaksikymppisenä. Mutta eipä se kroppa niin nopeasti mihinkään tunnu muuttuvankaan kuin nuorena kuvitteli. En minä näytä juuri erilaiselta kuin parikymppisenä. Tissit ei ole ihan yhtä terhakat kylläkään, joten ilman liivejä E-kupin tissini kyllä vähän roikkuvat, nännit osoittaa alaspäin kun ennen oli ylempänä. Muuten en näytä oikein mitenkään erilaiselta kuin nuorena vielä. Muistaakseni äitini alkoi vasta siinä 60 vuoden paikkeilla selvästi "kuihtua" niin että alkoi selvästi näyttää erilaiselta kuin nuorempana kropaltaan.

Niin, kuten sanoin, minkätahansa ikäinen ns laihaläski näyttää pahalta, koska kropassa ei ole lihaksia. Niitä ei voi olla ilman liikuntaa etenkään nuoruusiän jälkeen.

Vierailija
12/17 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan häpeä sopusuhtaista kroppaani! Allit vähän häiritsee mutta mitä niistä, hihattomia mekkoja käytän kuitenkin.

4 lapsen normaalipainoinen äiti 57v

Vierailija
13/17 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja tuota viimeistä lausetta, turn off!

Miten totuuden sanominen voi olla tuen off ?

Miehelle tuo on Turn On

Vierailija
14/17 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä, vaikka minulla on hyvä kroppa. Muiden mielestä se ei ole hyvä ja minun tulisi hävetä, mutta minun mielestä se on hyvä enkä häpeä tippaakaan :)

Vierailija
15/17 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän joku kallonkutistaja tuohon sanoisi? Taidat hakea kehuja. Yrität mollata itseäsi ja oikeasti haet kehuja. Sinulla on jokin outo mekanismi päässä tuon suhteen. Todellisuudessa olet todella ylpeä itsestäsi.

Outoa myös sanoa, että joku "kuittailee" että sinulle sopii kaikki etkä ole lihava, koska sehän on vain totta. Yleensä ihmiset eivät edes kiinnittäisi tuollaisiin sanomisiin huomiota.

Vierailija
16/17 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yrität saada ap? Meitä hyvältä näyttäviä naisia on joka ikäluokassa ilman sen kummempaa nostatusta tai vertailua muihin. Kovin pinnallisena pidän ihmisiä, joille ulkoinen olemus on noin tärkeää.

Vierailija
17/17 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä tajuan. Olen 32 ja omasta tuttavapiiristäni ja työpaikaltani urheilullisin. Kroppa on urheilullinen, ei siit todellakaan varmasti kaikki tykkää, mutta yllättävän paljon saa kuulla kuittailua. Hävettää todellaki, en halua pitää vaatteita missä huomio kiinnittyy vartaloon. Inhoan huomioita, koska aina joku pahoittaa siit mielensä. Vaikka kyse olis jostain todella arkipäiväisestä kehusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme