Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.

Vierailija
02.07.2017 |

Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa. -Joh. 6:35

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha,kyllä mä ainakin janoan isoa.

Vierailija
2/4 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jeesus ja Jumala ovat olemassa, miksi antavat kaiken pahan tapahtuvan. Jopa osa papeista on pahoja. Miten Jumala/Jeesus sallivat lasten hyväksikäytöt ym. Menen muualle kertomaan satuolennoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jeesus ja Jumala ovat olemassa, miksi antavat kaiken pahan tapahtuvan. Jopa osa papeista on pahoja. Miten Jumala/Jeesus sallivat lasten hyväksikäytöt ym. Menen muualle kertomaan satuolennoista.

Ei ole hyvää ilman pahaa.

Vierailija
4/4 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... MINÄ OLEN elämän leipä... Vaan kuka on se Minä olen? Se on Raamatussa Jumalan nimi. Se on myös jokaisen olevaisen perusolemus. Jos "minä olen Tiina", niin ensin Minä olen. 

Jeesusta on vaikea enää tavoittaa muuta kuin mielikuvituksessaan, kun hän lakkasi kävelemästä täällä kuolevaisten tasolla pari tuhatta vuotta sitten. Mutta Minä olen on aina tavoitettavissa.