Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tekin mulle, kuinka hölmö on rakastunut nainen

Vierailija
02.07.2017 |

Olen tässä kertonut itselleni, että mies ei ole kiinnostunut. Case: mies oli parilla matkalla, yhteensä viikon, jonka jälkeen juhannus. Ei halunnut pitää yhteyttä koko aikana, sen verran sain "vängättyä" että matkojen välissä "sain" kerran soittaa. Juhannuksena en saanut ottaa yhteyttä, halusi että vietän sen lasteni kanssa. No juhannuksesta on mennyt viikko, ei yhteydenottoa. Sanoi ennen matkojaan, että katsotaan olenko sitten vielä kiinnostunut. Mutta en takuulla ota itse yhteyttä tuollaisten kieltojen jälkeen, ei kyllä ylpeys anna myöten. Juuri ennen reissujaan kerroin hänelle myös nyt elämässäni meneillään olevista isoista asioista, ei ole sen vertaa kiinnostanut että olisi kysynyt miten jaksan.

Tiedän, olen tyhmääkin tyhmempi kun vaan rakastan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, todella kiinnostuneen tunnistaa kyllä, tämä mies ei ole oikeasti kiinnostunut, kohdetta kannattaa vaihtaa. Ei se rakkaus voi yksin kestää... valitettavasti.

Vierailija
2/5 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Nyt vielä mietin että miten selvitä tilanteesta mahdollisimman vähäisin kasvojen menetyksin, itse en tosiaan aio perään soitella mutta kai tämä jotenkin pitää käsitellä, sen verran pitkään juttu on kuitenkin jatkunut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aina jaksaa ihmetellä, mistä tollasia tyyppejä riittää ja mitä niiden päässä liikkuu!

Vierailija
4/5 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta tavata eikä varmaan näe asiassa mitään käsiteltävää. Mutta jos itse haluat tietää miksi ei kiinnosta niin voihan sitä kysyä, mies joko vastaa tai sitten ei.

Vierailija
5/5 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on muut intressit. Sä et kiinnosta enää yhtään. Miten vaikeaa tuo nyt on tajuta? Todennäköisesti et ole kiinnostanut häntä enää aikoihin jos koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi