Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille jotka pohtii miksei heitä haluta mukaan poikien illanistujaisiin

Vierailija
02.07.2017 |

Olen tunnistamassa syyksi sen, että se on vaan henkisesti niin paljon helpompaa. Taas kerran eiliseltä hyvä esimerkki. Mökillä, paikalla neljä miestä & naista, pariskuntia siis.

Ensimmäinen suuttui kahdeksi tunniksi kun LUULI, että miehensä oli juonut hänen viimeisen hyvä siiderin (totuus: kolme jäljellä)

Toinen veti friikkikännit ja murjotti koko illan.

Kolmas esitti koko illan kuinka häntä väsyttää ja hänellä on korostetun tylsää.

Ja kaikilla neljällä koko ajan silmien pyörittelyä äijien jutuille (olkoonkin kuinka paskoja, itse nimenomaan halusivat mukaan!), minisuuttumisia mm. seuraavanlaisista aiheista:

- Katsottiin väärin
- Sanottiin liian tylysti takaisin
- ei kysytty jääkaapilla käydessä tarvitseeko muut jotain
- ei jaksettu pelata just sitä lautapeliä mitä tarjottiin.
- nukkumapaikkojen valinta
- lämpötila sisällä/ulkona
- tupakansavu

Miesten illassa jos joku vetäisi purut yhdestäkin tollaisesta aiheesta, sille sanottaisiin nauraen että "kerää v***u ittes" ja kaveri tajuaisi itsekin. Homma unohdettu, jatketaan hauskaa iltaa.

Eikä yksikään näistä ole tiettävästi arkena tai kahdestaan ollessa tällainen, ainoastaan näissä porukkajutuissa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kuulostaa lapselliselta itse. ja totuus illanvietosta lienee se, että porukka oli kännissä ja kaikki vuorotellen loukkaantui mistä milloinkin. ap syyttelee naisia "mökötyksestä" ja on itse YHÄ todella käärmeissään kun joku ei nauranut hänen kännivitseilleen? Ja olisiko sille tunteja mököttäneelle naiselle voinut kertoa heti, että on sitä lempparisidukkaa jäljellä?

Vierailija
22/33 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä päin tuollaisia lapsellisuuksia harrasteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieten illanvietot ovat sitten asia erikseen. Niihin naiset eivät edes halua tulla, siis ainoakaan nainen. Niin kuin AP sanoi kyse oli keskenkasvuisten poikien illanvietosta. Meillä esim. metsästysseuran illanvietoista naiset ymmärtää pysyä neuvomattakin poissa :D

Vierailija
24/33 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehet käyttäytyvät tuollaisessa sekaporukassa ihan eri tavalla kuin kotioloissa tai pelkässä jätkäporukassa. Voin kuvitella, että tuossakin tapauksessa miehet ovat tehneet käytöksellään, sanoillaan ja katseillaan selväksi ettei naisia oikeastaan olisi haluttu mukaan, höhötellään vähän jätkien kesken muijien kustannuksella ja sit ihmetellään viattomina, että miksi joku suuttui tylyistä sanoista ja vääristä katseista. Miehet on kyllä omituisia kun kuvittelevat että naiset aina aiheuttaa kaikki ongelmat ja miesten käytöksellä ja teoilla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa.

Vierailija
25/33 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä harvinaista jos mä en olisi tervetullut poikaystävän kavereiden seuraan. Tosin ne on ihan suoraan sanonut, ettei ne pidä mua muijana, vaan yhtenä porukasta.

Vierailija
26/33 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieten illanvietot ovat sitten asia erikseen. Niihin naiset eivät edes halua tulla, siis ainoakaan nainen. Niin kuin AP sanoi kyse oli keskenkasvuisten poikien illanvietosta. Meillä esim. metsästysseuran illanvietoista naiset ymmärtää pysyä neuvomattakin poissa :D

Ai jopa naisjäsenet? Onpas surkea metsästysseura kun naiset savustetaan pihalle.

terv. metsästävä nainen

Vierailija
27/33 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa omaan korvaan tosi vanhanaikaiselta koko sukupuolittunut käsite illanvietoista. Kuin tarhassa olis: "poikien jutut ja tyttöjen jutut" - kas, kun ei vielä vaaleanpunaisella ja -sinisellä värikoodata.:P Kärjistys, mutta joissain tapauksissa sukupuoleen perustuvat oletukset ovat ihan naurettavia.

Minusta parasta on, kun kukin kaveriporukassa osallistuu sellasiin juttuihin, jotka itseä kiinnostaa. Ja kavereita en ainakaan itse valitse sukupuolen perusteella, joten illanvietot tapahtuu sekaporukoissa. Tässä tapauksessa, jos mökkeily ei kiinnosta (esim. tää pitkästynyt tapaus), niin parempi jättää väliin, eikä pilata iloa toisilta.

Mua ei kiinnosta pätkääkään stereotyyppiset skumppajuoruilut, meikki-/sisustusjutut jne., eikä tietysti monia muitakaan XX-kromosomisia. Niinpä mennään porukalla pelaamaan paintballia, mökille, Tuskaan, lautapelimessuille jne. Ja osallistujat rajoittuu ihan vaan kiinnostuksen, ei sukupuolen mukaan.

Ylipäätänsä ihmettelen tässä tapauksessa lähinnä seurustelukumppanien valintaa. Jos se oma kumppani vetää raivarit jokaisesta pikkujutusta tai on "minäminäminä" joka tilanteessa, niin miksi jakaa elämä sellaisen henkilön kanssa? Eihän se jaettu arki varmaan tuon auvoisempaa ole. Ainakin itse haluan, et kumppani on parasta mahdollista seuraa, eli kriteerit vielä kovemmat yhteensopivasta luonteesta kuin kavereiden suhteen.

Kuten sanottu ei tämä arkena ole tällaista. Jos olisi, loppuis hyvin lyhyeen.

Näissä istujaisissa vain menee joku "moodi" päälle näköjään. Ja vasta nykyään, seurustelun alkuvaiheissa oli porukallakin kivaa.

Ap

Vierailija
28/33 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jopa naisjäsenet? Onpas surkea metsästysseura kun naiset savustetaan pihalle.

terv. metsästävä nainen

Yllättäen ne vähät naisjäsenet loistaa poissaolollaan. Ei sillä kyllähän sitä lämpimän ja eloisan heleä äänisen naisen seuraa kaivattaisiin niissä miesten illoissa ;-)

Ja olet oikeassa meillä on hiukan surkea enimmäkseen ukkoutunut seura niin kuin varsin monessa muussakin seurassa.

Vierailija
29/33 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ois helpompaa olla homo. Jaxuhalit.

Vierailija
30/33 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nynnyt, kun ette uskalla pitää poikien iltaa ilman eukkojanne. 

Mutta, tänne olen ennenkin kirjoittanut. Olen insinöörinainen, miesvaltaisessa suvussa, vain veljiä, serkut kaikki poikia yhtä itseäni reilusti vanhempaa lukuunottamatta, ollut suurimman osan elämästäni miesvaltaisella alalla. Miehet jauhaa paskaa muista miehistä ihan helvetisti. Mutta sehän on ihan eriasia, kun hörönauretaan Jaskan hörökorvaiselle tyttökaverille, sehän on nainen, sille voi nauraa. Hörönauretaan Peten vanhalle autolle. Hei, mut mehän puhutaan autoista, se on jätkämäistä ja fiksua. Ei me tietenkään sitä Peten kuullen naureta, mutta nää on kato jätkien juttuja, niin silloinhan ei juoruta. Haukutaan Pataluhaksi koko Arska, mutta sehän on Arksa. Arska on ihan idiootti, me muut jätkät ollaan kovia jätkiä, idioottia saa haukkua, se ole juoruamista. Jne. 

Vierailija
31/33 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuollaset pariskunnat kutsutaan illanviettoon sen yhden ainoan kerran. Jos vähänkin on turhaa mökötystä sun muuta p**kaa niin ei tarvii tulla toiste. Nyt meillä onkin koossa hyvä ydinporukka jonka kesken on kiva olla. 

Se kyllä täytyy sanoa että meilläkin mies käyttäytyy mua kohtaan erilailla kun on miespuolisia kavereita paikalla. Sellasta kummallista dissaamista ja muka-hauskaa läppää vaikkapa huonommista puolistani. En mä sille viitsi kun naureskella ja heittää takas mutta ymmärrän kyllä jos joku herkempi suuttuu sellaisesta, onhan se kummallista. Nämä herkkikset saa kuitenkin mun puolesta jäädä kotiin kyräilemään. 

Vierailija
32/33 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, vaikka pitäisitte yhteisen iltaman niin oliko ne naiset samassa seurassa koko illan :D miksei voinu hetken olla miehet ja naiset eri porukoissa, ois naiset saanu tutustua keskenään ja jutella naisten jutuista? Itse en kyllä ikinä kehtais varta vasten mennä mukaan miesten iltaan, tai jos tietäisin muita tyttöystäviä olevan tulossa niin viettäisin aikaa tutustuen heihin. Tai en todellakaan murjottais tai valittais tollasista asioista....

Vierailija
33/33 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi