Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tapaatte niin paljon ihmisiä, että löydätte kumppanin?

Vierailija
02.07.2017 |

Siis te vähän vanhemmat (25-30v), jotka ette jaksa enää käydä baareissa joka viikonloppu ja jotka ette tykkää nettideittailusta? T. Töissäkäyvä, sivutoimisesti opiskeleva, useamman sosiaalisen harrastuksen omaava, koiraa lenkittävä tuskastunut sinkku, joka on viimeisen yli kolmen sinkkuvuoden aikana tavannut yhden tai kaksi kumppanimielessä kiinnostavaa ihmistä. Joista kiinnostavampi oli varattu ja toinen ei ollut kiinnostunut takaisin. Enkä etsi mitään ulkonäöllisesti tai muutenkaan täydellistä ilmestystä, vaan ihmistä jonka kanssa on hyvä olla ja joka tuntuu haluttavalta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinder

Vierailija
2/15 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder??Eikö oikeasti ole muuta?Tuo on vain pinnallisille citysinkuille jotka seksin perässä...ainakin minun mielestä. N35v sinkku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään. Kolmikymppisenä luovuin toivosta.

Vierailija
4/15 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konserteissa, klubikeikoilla. 

Vierailija
5/15 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tässä juuri mietin kun katselin pariskuntien fb päivityksiä viikonlopulta. Alkaa jo hiljalleen tökkimään tämä yksinäisyys. Tai ehkä parisuhde ei vaan ole luotu meikäläistä varten. Tosin olen vanhempikin niin tässä iässä se kumppanin löytäminen vielä vaikeampaa.

N44

Vierailija
6/15 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä.

Se, mitä siitä saa irti, on kiinni ihan omasta profiilista ja käytöksestä siellä. Jos ei tunne itseään, ei tiedä mitä etsii, ja pyrkii viimeiseen asti miellyttämään muita, joutuu siellä naisena varmasti idioottitulvan kohteeksi. Itse olin tosi valikoiva tykkäyksiä jakaessani ja paneuduin huolellisesti jokaiseen matchiin ihmisenä, kun keskustelua syntyi. Jos haluaisin nähdä asian ikävät puolet, sanoisin että tunsin olevani hr-ammattilaisena ikään kuin rekryämässä itselleni treffiseuraa. Mutta kyllä tuo prosessi kannatti käydä läpi, koska niiden joukossa, joiden kanssa sitten treffeillä kävin, oli elämäni rakkaus. En ole koskaan ollut näin myyty, ja miehellä yhtä vahvat tunteet pelissä myös.

Ihan samoja ihmisiä siellä Tinderissä on kuin muuallakin. Jos menet puistoon ja tapaat siellä kivan miehen, hän saattaa ihan hyvin olla myös Tinderissä. Ei se sitä miestä pilaa tai muuta miksikään.

Vierailija
7/15 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ei ole facessa eikä muutenkaan halua omaa naamaansa laittaa koko kaupungin silmille, onko mitään vaihtoehtoja?

-n30 ikisinkku

Vierailija
8/15 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konserteissa, klubikeikoilla. 

Nuo olisivat tosiaan aika luontevia vaihtoehtoja, jos välittäisin musiikista vähänkään enempää.

Ap

Vierailija
9/15 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden kautta? Työ/opiskelukuvioissa? Miksihän et noissa tapaa tarpeeksi.

Vierailija
10/15 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene johonkin kaupunkisi pubiin katsomaan paikallisia bändejä. Ei tarvitse juoda viinaa. Esim. rock-baareissa on rauhallista porukkaa, ei pintaliitoa, ja kiinnostavat keskustelut melkeinpä aina.

Vierailija
11/15 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yleensä erittäin epäsosiaalinen mutta löysin lopulta miehen psykiatrian polin ryhmästä. Joskus käy näin...

Vierailija
12/15 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla monet miehet ainakin yrittävät pokailla.

Vierailija
13/15 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä.

Se, mitä siitä saa irti, on kiinni ihan omasta profiilista ja käytöksestä siellä. Jos ei tunne itseään, ei tiedä mitä etsii, ja pyrkii viimeiseen asti miellyttämään muita, joutuu siellä naisena varmasti idioottitulvan kohteeksi. Itse olin tosi valikoiva tykkäyksiä jakaessani ja paneuduin huolellisesti jokaiseen matchiin ihmisenä, kun keskustelua syntyi. Jos haluaisin nähdä asian ikävät puolet, sanoisin että tunsin olevani hr-ammattilaisena ikään kuin rekryämässä itselleni treffiseuraa. Mutta kyllä tuo prosessi kannatti käydä läpi, koska niiden joukossa, joiden kanssa sitten treffeillä kävin, oli elämäni rakkaus. En ole koskaan ollut näin myyty, ja miehellä yhtä vahvat tunteet pelissä myös.

Ihan samoja ihmisiä siellä Tinderissä on kuin muuallakin. Jos menet puistoon ja tapaat siellä kivan miehen, hän saattaa ihan hyvin olla myös Tinderissä. Ei se sitä miestä pilaa tai muuta miksikään.

Onnittelut sinulle! Tiedän että Tinderissä on kaikenlaisia ihmisiä, mutta nettideittailu (olen sitä pariin otteeseen kokeillut) on aina tuntunut jotenkin vastenmieliseltä. En pysty innostumaan pelkistä ihmisten kuvista ja tekstikappaleesta. Enkä muistaakseni jopa useamman sadan profiilin läpikäyneenä koskaan löytänyt tekstiä mikä olisi saanut kiinnostuksen kummemmin heräämään. Tuo sinulta yllä lainaamani postaus on mielenkiinstoisempaa luettavaa kuin 90% nettideittiprofiileista.

Ap

Vierailija
14/15 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereiden kautta? Työ/opiskelukuvioissa? Miksihän et noissa tapaa tarpeeksi.

Tämä on juuri se kysymys mistä olen ihmeissäni! Kuinka paljon uusia ihmisiä oikein tapaatte kavereiden tai työkuvioiden kautta? Omia kavereita tulee nähtyä aika vakiintuneilla porukoilla ja töissä olen alle 20 ihmisen yksikössä, jossa 80% on yli 40-vuotiaita ja työurat pitkiä, vaihtuvuus vähäistä.

Ap

Vierailija
15/15 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi me ihan tavalliset ihmiset käytetään Tinderiä ja nettideittejä kun ne omien sosiaalisten ympyröiden ehdokkaat on aika äkkiä käyty läpi. Vaihtoehtoina on joko jäädä hölmistyneenä odottelemaan josko joku tulisi kotoa hakemaan tai törmätä jossain kaupan kassalla.

Tai sitten ihan oikeasti tehdä jotain sen kumppanin löytämisen eteen.

M35