Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että kaikki miehet pettää tai juoksee vaan seksin perässä

Vierailija
02.07.2017 |

Ensiksi tuohon pettämiseen... Minua on petetty, minun melkein jokaista naispuolista ystävää on petetty ja jatkuvasti kuulee kuinka jotain on petetty... Olkoot sitten avioliitto ja lapsia tai sitten ei. Ja näissä on aina mies pettänyt. Toki varmasti naisetkin pettää, mutta enimmäkseen miehet.

Sitten tuohon seksin perässä juoksemiseen... Olen tapaillut paljonkin miehiä, joiden kanssa olen tuntenut ns. yhteenkuuluvuutta. Paljon samoja kiinnostuksen kohteita, molemmin puolista ihastumista (tai ainakin mies on väittänyt näin) ja kas kummaa, kun seksiä on ollut kerran tai kaksi, niin mies katoaa. Aina ei ole kyllä edes ollut seksiä, kun mies vaan lopettaa yhteydenpidon ilman perusteluja, vaikka tapaamiset olisivat sujuneet oikein hyvin ja mies vielä kehunut, kuinka ihana olen ja kuinka haluaa vielä tavata jne. Eipä sitten haluakaan...

En luota enää miehiin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla on ihan erilainen käsitys. Minua ei ole petetty, eikä suurinta osaa tutuista tai sukulaisista. Yhden kaverin veljen tiedän että on pettänyt, mutta se on sellainen tapaus että sen parin olisi pitänyt erota jo vuosia sitten, ongelmia on ollut heidän koko suhteensa ajan, en hyväksy pettämistä mutta jotenkin ymmärrän miksi on mennyt joskus siihen pisteeseen.

En tunne myöskään ketään joka juoksisi seksin perässä, mun suvussa ei ole juuri kukaan edes eronnut. Oman sukupolveni ihmisistä joita tunnen on aika moni toisessa pitkässä suhteessa, mutta joillakin on se ensimmäinen nuoruudensuhdekin kestänyt jo vuosikymmeniä, ja varmaan kestää lopun ikää. Tiedän aviovaimoja jotka on puutteessa, mutta en tunne yhtään pihtaavaa aviovaimoa.

Hyvin vähän on ihmisiä joita tunnen, jotka "käyvät juhlimassa" ym. ovat sen tyyppisiä ihmisiä jotka pettäisivät kumppaniaan. Suuri osa tuntemistani ihmisistä ei käytä alkoholia joko ollenkaan tai hyvin harvoin tai tyyliin saunakalja. Suurin osa tutuista ja sukulaisista on perhekeskeisiä ihmisiä, lapset on tärkeitä ja heidän ehdoillaan mennään aika pitkälti, elellään normaalia elämää iloineen ja suruineen.

N42

Vierailija
2/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mulla on ihan erilainen käsitys. Minua ei ole petetty, eikä suurinta osaa tutuista tai sukulaisista. Yhden kaverin veljen tiedän että on pettänyt, mutta se on sellainen tapaus että sen parin olisi pitänyt erota jo vuosia sitten, ongelmia on ollut heidän koko suhteensa ajan, en hyväksy pettämistä mutta jotenkin ymmärrän miksi on mennyt joskus siihen pisteeseen.

En tunne myöskään ketään joka juoksisi seksin perässä, mun suvussa ei ole juuri kukaan edes eronnut. Oman sukupolveni ihmisistä joita tunnen on aika moni toisessa pitkässä suhteessa, mutta joillakin on se ensimmäinen nuoruudensuhdekin kestänyt jo vuosikymmeniä, ja varmaan kestää lopun ikää. Tiedän aviovaimoja jotka on puutteessa, mutta en tunne yhtään pihtaavaa aviovaimoa.

Hyvin vähän on ihmisiä joita tunnen, jotka "käyvät juhlimassa" ym. ovat sen tyyppisiä ihmisiä jotka pettäisivät kumppaniaan. Suuri osa tuntemistani ihmisistä ei käytä alkoholia joko ollenkaan tai hyvin harvoin tai tyyliin saunakalja. Suurin osa tutuista ja sukulaisista on perhekeskeisiä ihmisiä, lapset on tärkeitä ja heidän ehdoillaan mennään aika pitkälti, elellään normaalia elämää iloineen ja suruineen.

N42

Jostain syystä tätä on tapahtunut paljon 25-35v. keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalta nousevan todellisuuskuvan perusteella ehkä, mutta oikeassa todellisuudessa tuo ei pidä paikkaansa. 

Ap, ota huomioon, että ihmiset avautuu herkästi pettymyksistään, vastoinkäymisistään kuten petetyksi tulemisesta jne. Kun menee hyvin ja tasapainoisesti, puhutaan muista asioista kuin parisuhteista. 

Seksin perässä juokseminen? Jos vaikka netissä tutustuneet tapaavat muutaman kerran ja menevät sänkyyn kerran, pari, mutta suhdetta ei synnykään, niin onko se seksin perässä juoksemista? Onko sinulla ollut tylsää siellä sängyssä? Odotatko jokaisesta kohtaamisesta pitkää suhdetta? Vaikka mies olisi komea ja sängyssä hyvä, mutta viiltävän tyhmä? Et kai?

Mun mielestä tutustumisvaiheessa ei tarvitse suhtautua niin hirveän kohtalokkaasti. Seksin perässä juoksemisesta en tiedä, mutta sen tiedän, että noin kaikkia ihmisiä kiinnostaa seksi jossakin määrin, ja hyvä niin.

N48

Vierailija
4/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiksi tuohon pettämiseen... Minua on petetty, minun melkein jokaista naispuolista ystävää on petetty ja jatkuvasti kuulee kuinka jotain on petetty... Olkoot sitten avioliitto ja lapsia tai sitten ei. Ja näissä on aina mies pettänyt. Toki varmasti naisetkin pettää, mutta enimmäkseen miehet.

Sitten tuohon seksin perässä juoksemiseen... Olen tapaillut paljonkin miehiä, joiden kanssa olen tuntenut ns. yhteenkuuluvuutta. Paljon samoja kiinnostuksen kohteita, molemmin puolista ihastumista (tai ainakin mies on väittänyt näin) ja kas kummaa, kun seksiä on ollut kerran tai kaksi, niin mies katoaa. Aina ei ole kyllä edes ollut seksiä, kun mies vaan lopettaa yhteydenpidon ilman perusteluja, vaikka tapaamiset olisivat sujuneet oikein hyvin ja mies vielä kehunut, kuinka ihana olen ja kuinka haluaa vielä tavata jne. Eipä sitten haluakaan...

En luota enää miehiin.

Tämä selvä. Älä rupea suhteeseen miehen kanssa, se ei ole mikään velvollisuus nykyään.

Vierailija
5/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä omien kokemusten kautta nousee päässäsi esille enemmän nämä tapaukset ja vähemmälle huomiolle jäävät ne uskolliset ja hyvät miehet. Et vain muista että heitä on.

Vierailija
6/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Jostain syystä tätä on tapahtunut paljon 25-35v. keskuudessa.

Ehkä ne on sitten näitä tinderi-ihmisiä. Tyttäreni on parikymppinen ja hänen kaveripiirinsä alkaa mennä naimisiin, aika moni reilu kakskymppinen on kihloissa, hyvin rauhallisia tuntuu olevan, käyvät töissä ym. jollain on jo lapsikin.

Vierailija
7/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan tekstistä on helppo päätellä että hän ja hänen kaverinsa kiinnostuvat vain kaikista korkeatasoisimmista miehistä.

Ei tavismiehillä ole edes mahdollisuuksia pettää (eikä halua) eikä heillä ole varaa ghostailla naisia.

Tiputtakaa rimaa niin huomaatte että miehet ovatkin uskollisia ja luotettavia ja hyväsydämisiä.

Vierailija
8/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mullekin selvisi lähtiessä että ei oikeasti ollut eronnut. Lasten äiti olikin festareilla mustakarilla. 😣

Vierailija
9/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu miehet vain pettää, ja vielä miesten kanssa. Naiset ovat aivan syyttömiä. :)

Vierailija
10/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu miehet vain pettää, ja vielä miesten kanssa. Naiset ovat aivan syyttömiä. :)

Se on kumma, kun se sormus sormessa on varma keino herättää naisen kiinnostus. :D Sinkkumies ei voi tajuta, kuinka paljon ukkomiehellä on vientiä.

Vierailija
11/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan tekstistä on helppo päätellä että hän ja hänen kaverinsa kiinnostuvat vain kaikista korkeatasoisimmista miehistä.

Ei tavismiehillä ole edes mahdollisuuksia pettää (eikä halua) eikä heillä ole varaa ghostailla naisia.

Tiputtakaa rimaa niin huomaatte että miehet ovatkin uskollisia ja luotettavia ja hyväsydämisiä.

Paitsi, että ne tavismiehet ja kilttimiehet ovat juuri niitä pahimpia pettäjiä. Suositun miehen ei tarvitse todistaa miehuuttaan pettämällä, taviksen pitää.

Vierailija
12/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vain, mutta kyllä nämä pettäjät ovat olleet juuri ihan tavismiehiä! Juuri niitä "joista ei ikinä uskoisi".

Vierailija
13/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, että ne tavismiehet ja kilttimiehet ovat juuri niitä pahimpia pettäjiä. Suositun miehen ei tarvitse todistaa miehuuttaan pettämällä, taviksen pitää.

Haluat uskotella noin itsellesi jotta voit hyvällä omatunnolla ottaa taas seuraavaksi pelimiehen etkä sitä kunnollista kilttiä tavismiestä.

Vierailija
14/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellaista kevät ja kesä. Syksyn pimetessä on sitten aikaa kuunnella paskanjauhantaa.

Vierailija
15/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt sanoisi, että kaikki miehet pettävät, mutta mitä itse ajattelen omaa tuttavapiiriäni, niin kyllä ne ovat olleet enimmäkseen miehiä, jotka ovat pettäneet. Karkeasti heittäisin, että jokaista viittä pettänyttä miestä kohden on yksi pettävä nainen.

Vierailija
16/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... Mutta sitten jos mies on kiva ja kunnollinen ja 30v, mutta kokematon seksissä, niin sehän se vasta outoa ja epäilyttävää onkin!

Vierailija
17/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän epäluulosi. Itsekin pelkään, että se tärkein pettäisi luottamukseni ja särkisi sydämeni. Mutta minua ei ole petetty koskaan ja tiedän takuuvarmasti, että nykyinen mieheni ei pettäisi minua milloinkaan. Ei ikinä.

Olemme keskustelleet paljon näistä asioista. Jos suhde on hyvä, ei kukaan mies ole niin tyhmä, että riskeeraa kaiken vain uteliaisuuttaan. Ja jos riskeeraa, niin hän on idiootti eikä ansaitse sinua. Sellainen ihminen ei ole valmis parisuhteeseen.

Kohdelkaa toisianne parisuhteessa kunnioittavasti ja arvostakaa toisianne, niin kummallakaan ei ole tarvetta pettää.

Vierailija
18/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pettää siinä missä miehetkin. Joten aivan turhaa paskaa taas.

Vierailija
19/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen kuvi silloin, kun nainen on vaan komeitten miesten perään. Miehet pitävät vaan hetken huvinaan.

Vierailija
20/28 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa... Mutta sitten jos mies on kiva ja kunnollinen ja 30v, mutta kokematon seksissä, niin sehän se vasta outoa ja epäilyttävää onkin!

Kokemattomaksi jäkin, kun ei naisia kiinnosta tylsät miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi