Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen lähtemään tästä suhteesta, todella vaikeaa :(

Vierailija
02.07.2017 |

Olen 19v ja seurustellut ulkomaalaisen miehen kanssa noin 8kk. Hän on siis ihan kotoisin yhdestä pienestä keski-euroopan maasta, joka on hyvin ihana maa ja kuuluisa mm. kukista, ehkä arvaatte. Hän on minua muutaman vuoden vanhempi ja asumme tällä hetkellä hänen luonaan.

Kaikki oli ihanaa kun tapasimme täällä lomalla ollessani ja tulin sitten vierailulle uudestaan ja tänne jäin. Nyt on asiat menneet vähän huonompaan suuntaan ja mies muuttunut alkukuukausista. Hän kontrolloi ja vähättelee minua usein. Olemme asiasta puhuneet ja hän on hieman korjannut tapojansa. Silti olen viime aikoina saanut todella usein pahan mielen tämän miehen takia. Tällä hetkellä meillä menee kuitenkin ihan hyvin ja olemme reiluja toisiamme kohtaan.

Jokin tässä suhteessa silti mättää ja haluaisin palata Suomeen omien asioiden pariin. Oikeastaan ei mulla enää siellä mitään ole muuta kuin työpaikka, mutta suunnitelmia mulla kyllä olisi jotka houkuttelevat. Olemme miehen kanssa kuitenkin yhdessä suunnitteleet todella paljon tulevaisuutta ja olen ollut ihan vakavissani ja mieheni tulevaisuus oikeastaan riippuu minusta. Mies välillä uhkailee, että jos esimerkiksi menen touhumaan jotain kaverinsa kanssa niin hän menee ja polttaa vanhempieni uuden omakotitalon, joka on siis minunkin koti. Minua pelottaa ihan hirveästi, koska miehellä sekä hänen perheellään on rikostaustaa ja hän on tehnyt typerä kostoja ja en tiedä mitä he keksivät :(

Olin tyhmä kun sekaannuin tähän suhteeseen, jossa en edes tarpeeksi rakasta miestä. Olin vain hieman huomiota kaipaava rikkinäinen tyttö ja olen kai edelleen, ehkäpä vielä rikkinäisempi. Haluan lähteä, mutta en tiedä miten. En voi vain pakkaa kamoja ja lähteä ilmoittamatta. Mies sekoaisi ja tekisi jotain. En tiedä ihan oikeasti.

Haluaisin vain niin ostaa lentoliput Helsinkiin ja palata omaan kotiin, jossa kukaan ei minua satuta henkisesti. En tiedä mitä tekisin, mutta pelottaa ja kaduttaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Edellä on annettu jo kaikki tarvittavat neuvot. Ehdottomasti EI minkäänlaista vuoropuhelua eron jälkeen. Sun elämä, sun säännöt.

Vierailija
22/24 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serbia tai Croatia ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko päätös lähtemisestä on selvä?

Vierailija
24/24 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että lähestymiskielto ulkomailla asuvalle henkilölle...