Onko silmien etäisyydellä väliä? Neljä julkkista (kuva)
Valitsin neljä julkkista, joiden silmät ovat hieman liian lähellä toisiaan.
Kuinka paljon he sinun mielestäsi kaunistuvat, kun silmien sijaintia on muutettu kauemmaksi toisistaan?
Kommentit (52)
Ei noilla kaikilla ole silmät liian lähellä toisiaan.
Ylävasemmalla: Silmät ovat kyllä lähellä toisiaan, mutta kasvot ovat muutenkin niin kapeat, että kauemmaksi toisistaan siirretyt silmät näyttävät luonnottomilta.
Yläoikealla: Tämä paranee silmien siirrolla.
Alavasemmalla: Silmien siirto parantaa vaikutelmaa, mutta en sanoisi, että silmät alun alkaenkaan ihan lähekkäin olisivat.
Alaoikealla: Ihan hyvä alun perin, silmät eivät ole lähellä toisiaan. Siirron jälkeen siinä ja tässä, ettei mene luonnottoman puolelle. Siirto tuntuu leventävän kasvoista tulevaa yleisvaikutelmaa, mikä ei välttämättä ole hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki parempia isommalla etäisyydellä, mutta etenkin Aniston oudon näköinen, kun on tottunut häneen toisennäköisenä. Mileylle tuo muutos sopi tosi hyvin.
Tee miehistäkin vastaava? Miehillä silmien etäisyys ei ehkä vaikuta niin paljon ulkonäköön.
Teenhän toki, minähän olen täällä tuomassa elämäänne aivan uutta sisältöä. En minä näitä omaksi ilokseni tee, vaikka te jotkut niin luulettekin.
Olisiko Ryan Gosling yksi, jolle tulisi suorittaa silmien siirto? Minä ainakin haluan nähdä, muuttuuko hän ja mihin suuntaan, kun silmät eivät ole aivan kiinni toisissaan :)
Ap
Uutta sisältöä? Et ole sitten pistäny merkille et ketään ei oikein kiinnosta? Tiedätkö, kun me muut ollaan mietitty nämä asiat jo joskus viistoista kesäisinä..
Minua ainakin kiinnostaa (en ole ap). Ja näkyy sinuakin sen verran kiinnostavan, että vaivaudut kommentoimaan. Jos oikeasti ei kiinnostaisi, et avaisi koko keskustelua.
Kyllä maailmaan juttua mahtuu myös niistä aiheista, jotka sinua eivät hetkauta. Jopa tälle palstalle.
Kaikki vasemmanpuoleiset aivan äärettömän kauniita. Muokattuina näyttää lanan alle jääneiltä.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpäs, et sillä massa kuristajalla vai mikä se oli, on juurikin a.p:n kauneusihanteen mukaiset silmät. Ohis.
Mikä hurmaavan kaunis yksilö hän onkaan, niin sisältä kuin ulkoakin. Voisin hukkua niihin silmiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki parempia isommalla etäisyydellä, mutta etenkin Aniston oudon näköinen, kun on tottunut häneen toisennäköisenä. Mileylle tuo muutos sopi tosi hyvin.
Tee miehistäkin vastaava? Miehillä silmien etäisyys ei ehkä vaikuta niin paljon ulkonäköön.
Teenhän toki, minähän olen täällä tuomassa elämäänne aivan uutta sisältöä. En minä näitä omaksi ilokseni tee, vaikka te jotkut niin luulettekin.
Olisiko Ryan Gosling yksi, jolle tulisi suorittaa silmien siirto? Minä ainakin haluan nähdä, muuttuuko hän ja mihin suuntaan, kun silmät eivät ole aivan kiinni toisissaan :)
Ap
Uutta sisältöä? Et ole sitten pistäny merkille et ketään ei oikein kiinnosta? Tiedätkö, kun me muut ollaan mietitty nämä asiat jo joskus viistoista kesäisinä..
Minua ainakin kiinnostaa (en ole ap). Ja näkyy sinuakin sen verran kiinnostavan, että vaivaudut kommentoimaan. Jos oikeasti ei kiinnostaisi, et avaisi koko keskustelua.
Kyllä maailmaan juttua mahtuu myös niistä aiheista, jotka sinua eivät hetkauta. Jopa tälle palstalle.
Onneks pääsenkin just ulos, kun mies tulee vahtimaan lasta.
Ap on se nelikymppinen mies joka on terapeutti ja vaimoketjujen takana. Pahasti heittää hummeetissa. Helppo tunnistaa kirjoitustyyli ja pakkomielteisyys.
Mitä väliä,silmiä siirrellään nykyisin kirurgisesti sinne sun tänne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä,silmiä siirrellään nykyisin kirurgisesti sinne sun tänne.
Viestisi on varmasti sarkasmia, mutta vastaanpa kuitenkin. En ole eläessäni tuollaisesta leikkauksesta kuullutkaan, en usko että tuollainen olisi mitenkään mahdollista edes teoriassa.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin katselen palstalla silmien etäisyys -aloituksia kuin esim. pepou!-spämmäystä, sionistit ja roomalaiskotkat -salaliittoteorioita ja onko lääkäriä paikalla?!!?!??!!! -jankutuksia.
Mikä saa sinut uskomaan, että on valittava juuri näistä neljästä vaihtoehdosta? Itse luen mieluummin arkisia terveysvinkkejä, kertomuksia ihmisten lomasuunnitelmista ja hääbudjeteista, humoristisia keskusteluja vaikkapa treffeillä sattuneista mokista ja vertaistukikeskusteluja erilaisiin elämäntilanteisiin ja sattumuksiin liittyen kuin mitään noista mainitsemistasi.
No ei yhtään. Jokainen näyttää luonnottomalta kun silmät ovat kauempana toisistaan.
Miley näyttää muokattuna alienilta.