Onko silmien etäisyydellä väliä? Neljä julkkista (kuva)
Valitsin neljä julkkista, joiden silmät ovat hieman liian lähellä toisiaan.
Kuinka paljon he sinun mielestäsi kaunistuvat, kun silmien sijaintia on muutettu kauemmaksi toisistaan?
Kommentit (52)
Kaffepulla kirjoitti:
Oho, kaikkeen ihmiset kiinnittävätkin huomiota! Itse kyllä pidän etäällä toisistaan olevia silmiä kauniimpina, kuin lähellä toisiaan olevia. Mutta kokonaisuus ratkaisee tietysti, ei mikään erillinen kasvojen mittasuhde.
Onhan silläkin väliä, millaiset nuo silmät on. Vaikka voihan sitä arvostella, vaikkei itse kaksinen kaunotar oliskaan. Tuolla joku sanoi, että pieni karsastus on seksikästä. Sekin riippuu, mihin suuntaan. Sisään vai erilleen? Vaikuttaako karsastava ihminen jotenkin helpommalle, eli hömelömmälle sitten? Narsistiko siellä puhuu.
Ryan Reynolds mieskollaasiin. Ja se Jared Leto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen rumeni, viimeinen kaunistui. Keskimmäiset ehkä rumeni. Kuvatesti olisi pitänyt tehdä naisilla joiden kasvot eivät ole ennestään tuttuja.
Joo, sellaisen voisi myös tehdä.
Mutta mua kiinnostaisi nähdä, miltä Amber Heard näyttäisi jos silmien väliä levennettäisi ja miltä Kristin Kreuk, jos hänen silmien väliä kavennettaisi.
Taidan kokeilla. Laitan tännekin, jos tekin haluatte nähdä.
Ap
Johan eilen jo laitoit 😂 keksi jo jotain muuta tekemistä, vaikuttaa pakkomielteeltä tää sun harrastus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki parempia isommalla etäisyydellä, mutta etenkin Aniston oudon näköinen, kun on tottunut häneen toisennäköisenä. Mileylle tuo muutos sopi tosi hyvin.
Tee miehistäkin vastaava? Miehillä silmien etäisyys ei ehkä vaikuta niin paljon ulkonäköön.
Teenhän toki, minähän olen täällä tuomassa elämäänne aivan uutta sisältöä. En minä näitä omaksi ilokseni tee, vaikka te jotkut niin luulettekin.
Olisiko Ryan Gosling yksi, jolle tulisi suorittaa silmien siirto? Minä ainakin haluan nähdä, muuttuuko hän ja mihin suuntaan, kun silmät eivät ole aivan kiinni toisissaan :)
Ja Reed Diamond.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki parempia isommalla etäisyydellä, mutta etenkin Aniston oudon näköinen, kun on tottunut häneen toisennäköisenä. Mileylle tuo muutos sopi tosi hyvin.
Tee miehistäkin vastaava? Miehillä silmien etäisyys ei ehkä vaikuta niin paljon ulkonäköön.
Teenhän toki, minähän olen täällä tuomassa elämäänne aivan uutta sisältöä. En minä näitä omaksi ilokseni tee, vaikka te jotkut niin luulettekin.
Olisiko Ryan Gosling yksi, jolle tulisi suorittaa silmien siirto? Minä ainakin haluan nähdä, muuttuuko hän ja mihin suuntaan, kun silmät eivät ole aivan kiinni toisissaan :)
Ap
Uutta sisältöä? Et ole sitten pistäny merkille et ketään ei oikein kiinnosta? Tiedätkö, kun me muut ollaan mietitty nämä asiat jo joskus viistoista kesäisinä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain ekassa kuvassa (vasen ylälaita) muutos vaikutti kaunistavasti. Muut näyttivät paremmilta ilman muokkausta.
Samaa mieltä,vas ylä muija on sarah jessica parker.
Johtuu osittain siitä, että muokatut näyttävät "vääriltä", kun on tottunut lähisilmäiseen naamaan.
Miksi sitten viimeisen kuvan nainen näyttää paremmalle, vaikka on tuttu naama.
Oho, ajattelin että tuskin se paljoa kaunistaa, mutta pakko myöntää että muuttuuhan se ulkonäkö noilla parempaan suuntaan.
Eli kaipa sillä sitten on väliä :D
Vierailija kirjoitti:
Reed Diamond on aikas "kyklooppi".
Vierailija kirjoitti:
Oho, ajattelin että tuskin se paljoa kaunistaa, mutta pakko myöntää että muuttuuhan se ulkonäkö noilla parempaan suuntaan.
Eli kaipa sillä sitten on väliä :D
Et ole tosissas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reed Diamond on aikas "kyklooppi".
Se on sun peilikuva.
Seuraavaksi voitkin sitten tehdä vaikkapa huuli ja tissi vertailut, niin saadaan sitä vaihtelua tähän silmienväli jammertamiseen..
Onkohan aloittajalla jokin trauma liittyen lähekkäin oleviin silmiin? En keksi mitään muuta syytä sille, että miksi joku niin pakkomielteisesti jauhaisi jostakin asiasta ihan loputtomiin vain mukamas huvin vuoksi. En usko sekunttiakaan. Voi olla, että aloittaja on nainen, jonka mies jätti hänet naisen takia, jolla on silmät lähellä toisiaan tai sitten aloittaja on mies, joka tuli torjutuksi naisen taholta jolla on silmät lähekkäin. Jotenkin aistin että aloittaja on nainen, koska hänen viesteissään tulee esiin se yliemotionaalisuus, mikä on naisille tyypillistä käyttäytymistä. Tai toinen vaihtoehto on se, että aloittajaa on lapsena kiusannut ihminen, jolla oli silmät lähellä toisiaan, joten joka kerta kun aloittaja näkee henkilön jolla on tämä sama fyysinen ominaisuus, laukaisee se ns. emotionaalisen triggerin hänen sisällään, ja kaikki ne ikävät muistot alkavat tulvia pintaan. Hän assosioi tämän fyysisen piirteen pahuuteen, ja siksi vihaa ihmisiä joilla se on.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan aloittajalla jokin trauma liittyen lähekkäin oleviin silmiin? En keksi mitään muuta syytä sille, että miksi joku niin pakkomielteisesti jauhaisi jostakin asiasta ihan loputtomiin vain mukamas huvin vuoksi. En usko sekunttiakaan. Voi olla, että aloittaja on nainen, jonka mies jätti hänet naisen takia, jolla on silmät lähellä toisiaan tai sitten aloittaja on mies, joka tuli torjutuksi naisen taholta jolla on silmät lähekkäin. Jotenkin aistin että aloittaja on nainen, koska hänen viesteissään tulee esiin se yliemotionaalisuus, mikä on naisille tyypillistä käyttäytymistä. Tai toinen vaihtoehto on se, että aloittajaa on lapsena kiusannut ihminen, jolla oli silmät lähellä toisiaan, joten joka kerta kun aloittaja näkee henkilön jolla on tämä sama fyysinen ominaisuus, laukaisee se ns. emotionaalisen triggerin hänen sisällään, ja kaikki ne ikävät muistot alkavat tulvia pintaan. Hän assosioi tämän fyysisen piirteen pahuuteen, ja siksi vihaa ihmisiä joilla se on.
Ehkä sillä on itsellään silmät liian lähekkäin. A.p sä voisit alkaa kirjoittaa vaikka kauneus ja kosmetiikka -aiheista blogia nimettömänä tai ryhtyä tuotetestaajaksi. Saisit sisältöä elämääs, lempi aihees parissa. ;)
Mieluummin katselen palstalla silmien etäisyys -aloituksia kuin esim. pepou!-spämmäystä, sionistit ja roomalaiskotkat -salaliittoteorioita ja onko lääkäriä paikalla?!!?!??!!! -jankutuksia.
Vierailija kirjoitti:
En nyt halua avata tätä traumaani, mutta kyllä, minulla on trauma liittyen lähekkäin oleviin silmiin.
Ap
Miettikääpäs, et sillä massa kuristajalla vai mikä se oli, on juurikin a.p:n kauneusihanteen mukaiset silmät. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt halua avata tätä traumaani, mutta kyllä, minulla on trauma liittyen lähekkäin oleviin silmiin.
Ap
Itsellä taas toisinpäin.
Mulla on silmien etäisyys kuin Jennifer Anistonilla. Ei siis liian lähekkäin. Jennifer näyttää kieltämättä tuossa muokatussa kuvassa aika friikille.