Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olin kesälomamatkalla toisessa kaupungissa. Löysin eräästä suuresta kaupasta, jossa kävin ihanan miehen. Mies oli asiakaspalvelutehtävissä ja minun oli väistettävä sivuun, kun asiakkaat tulivat kysymään mieheltä jotain. Olimme sitä ennen jutelleet jo tovin. Samassa tajusin, että voi ei bussihan lähtee ihan kohta ja jouduin juoksemaan läheiselle pysäkille. Nyt minulla on muistoina tuosta miehestä ainoastaan etunimi ja paikkakunta. En ole onnistunut löytämään noiden avulla kyseistä henkilöä ja paha mieli on. Hän olisi voinut olla suuri rakkauteni. Pitkään aikaan en todennäköisesti pysty matkustamaan paikkakunnalle takaisin. Niin ja jos joku miettii miksi tuli niin kiire sinne bussiin ja oliko pakko mennä, niin oli koska olin menossa sillä bussilla kaverin syntymäpäiville. Koko tarina kuulostaa ihan hassulta, mutta näin kävi ja nyt olen alamaissa. Kellään vinkkejä mitä voisin tehdä?

• ylös 1
  • alas 3

Kommentit (7)

Vierailija

Kyllä tuo rakkaustarinan alku olisi voinut olla ja ymmärrän, että haluat miehen löytää! Itse en osaa neuvoa, mutta tulkaa nyt palstan salapoliisit apuun! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Googlaa kaipa ja löydä sen yhteystiedot. Sinne vaan soitto/sähköposti että sinulla on asiaa myyjälle nimeltä xxyy. Helppoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Soitat siihen kauppaan ja pyydät etunimellä puhelimeen.

Tämä olisi hyvä ja varmaan toimivakin idea. Minä olen vaan aina ollut ujo soittamaan puhelimella vieraammille, vaikka kasvokkain keskustelu sujuukin mutkitta. Niin ja mitä sitten puhelimeen vielä sanoisin.. Hmmm
Ap

Vierailija

Voin vaan kuvitella, että jos Ap löytää miehen ja heille tulee ihana suhde niin kyllä hän tuota satumaista tarinaa jaksaakin varmasti aina kertoa lapsilleen ja lapsenlapsilleen ja kaikille.. :D <3

Vierailija

Valjasta se synttärisankari etsimään mies ja antamaan hänelle yhteystietosi tai joku kirjoittamasi viesti. Kannattaa toimia viivyttelemättä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat