Mistä tyttärelle vanhojen mekko?
Mistä löytäisin tyttärelle vanhoihin mekon? Kirjoihin upposi aika paljon rahaa, joten toiveissa olisi edullinen mekko. Tytär haluaisi myös jotain hieman persoonallisempaa. Emme uskaltaisi tilata netistä mitään, kun niistä nyt ei yleensä tiedä.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Joku Zazabella?
Tytär sanoi että ei mitään Zazabellaa, kun pelkää että luokkakavereille sattuu kumminkin samanlainen.
Ap
Mikäs on teidän mittakaavassa edullinen? Eli paljon olisitte maksimissaan valmis käyttämään mekkoon rahaa? Ja tarkoittaako tämä "persoonallisempaa" sitä, että tyttö ei halua prom-tyylistä, jota nykyään vanhojen tansseissa pidettävät mekot pääasiassa on?
Äidin kaapista. Minulla meni vanhojen tansseihin markka, ja hienoa oli.
Lainaaminen kaverilta?
Vuokraaminen kaverilta?
Ilmoitus Facebookiin, tms. sosiaaliseen mediaan?
Taatusti löytyy edullisia vaihtoehtoja. Itse maksoimme 100e kaverille, joka vuokrasi mekkoaan. Mekko oli maksanut 500e...
Kiinasta tilaaminen hyvissä ajoin?
Amazon.de - tilaaminen. Mittojen ottaminen helppoa. Mekkoja löytyy joka makuun.
Meidän paikkakunnalla kaverin mekon lainaaminen/vuokraaminen on ollut suosittua. Ei jää kerran käytetty juhlamekko kaappiin roikkumaan.
Netti ei käy. Zazabella ei käy. Kallis ei käy. Perinteinen ei käy. Mikä käy?
Oma tytär löysi kivoja mekkoja yhden nuoren yrittäjän pitämästä puljusta, nimeltään oli jokin Marielle. Ovat edullisia ja ekologisia, myös aika persoonallisiakin.
Vuokramekko lienee halvempi kuin ostettu. Esim. Teatteritkin vuokraavat näytösmekkoja, jos koko sopii.
Minä tein mekkoni itse kässänkurssilla. Tuli kiva kun opettaja auttoi :)
Vierailija kirjoitti:
Oma tytär löysi kivoja mekkoja yhden nuoren yrittäjän pitämästä puljusta, nimeltään oli jokin Marielle. Ovat edullisia ja ekologisia, myös aika persoonallisiakin.
Tässä verkkosivu
Www.marielle.suntuubi.com
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä verkkosivu
Www.marielle.suntuubi.com
Tätä samaa olisin ehdottanut. Oma tyttö osti tuolta käytetyn mekon (kerran käytetty, teetetty ompelijalla eli laadukas) ja myi sen takaisin.
Hei!
Minulla on tallessa hieno musta mekko, jonka ostin aikoinaan Lontoosta oikeisiin suuriin iltajuhliin.
Siinä on tyllit helmoissa, puhvihihat ja edestä kauniisti rypytetty vieläpä. Hanskat siihen ovat kadonneet, mutta iltalaukkukin löytyy. Lainaisin sen mielelläni jollekin jolla ei oikeasti ole varaa ostaa mekkoa.
Koko on vain iso. Se on 40-44 ja pituutta kantajalla pitäisi olla väh. 170cm.
Onko mekko löytynyt? Minä voin lähettää.
Vierailija kirjoitti:
Joku Zazabella?
Jos edullista ja laadukasta haluaa nii tämä kauppa kannattaa kiertää kaukaa.
Hinnat pilvissä ja paljetit yms. irtoilevat ja on huonosti ommeltuja.
Itse viime vuonna tilasin netistä ja hyvä tuli kun otettiin mittatilaustyönä. Kalliiksi se toki tuli. Kannattaa katsella netistä käytettyjä mekkoja FB kirpparilta ja instagramissa voi etsiä.
https://www.facebook.com/events/1542540085829371/
Alle 200e kaikki mekot. Itse kävin kaverini kanssa etsimässä hänelle iltapukua tuosta tapahtumasta, ja siellä oli PALJON myös sellaisia mekkoja, joita voisi käyttää myös vanhojentansseissa.
Pukuvuokraamosta,eiköhän sellaisesta jotakin löydy
Vierailija kirjoitti:
https://www.facebook.com/events/1542540085829371/
Alle 200e kaikki mekot. Itse kävin kaverini kanssa etsimässä hänelle iltapukua tuosta tapahtumasta, ja siellä oli PALJON myös sellaisia mekkoja, joita voisi käyttää myös vanhojentansseissa.
Oho, nyt vasta tajusin, että tuo päivämäärä on mennyt jo. Eikä uusia tapahtumia enää ole :/ Sori!
14 lisää vielä tuohon että lupaavat kyllä olla myymättä samaa mekkoa samaan kouluun. Meidän kouluun myivät kuitenkin kolme samaa mekkoa ja toisia mekkoja kaksi kappaletta, että hyvin juu olivat myymättä.
Joko olet jollekkin lainannut vai onko vielä mahdollisuuksia lainata?
Luottamuksella lainaksi kirjoitti:
Hei!
Minulla on tallessa hieno musta mekko, jonka ostin aikoinaan Lontoosta oikeisiin suuriin iltajuhliin.
Siinä on tyllit helmoissa, puhvihihat ja edestä kauniisti rypytetty vieläpä. Hanskat siihen ovat kadonneet, mutta iltalaukkukin löytyy. Lainaisin sen mielelläni jollekin jolla ei oikeasti ole varaa ostaa mekkoa.
Koko on vain iso. Se on 40-44 ja pituutta kantajalla pitäisi olla väh. 170cm.
pystyykö vielä lainaamaan vai oletko jo lainannut eteenpäin ?
Joku Zazabella?