Tindernaiset on hauskoja
"Paina ruksi, jos et aio keskustella" eli suomeksihan tämä tarkoittaa "paina ruksi, jos et aio aloittaa itse keskustelua ja ylläpitää sitä, koska minähän en sitä aio tehdä."
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset kuitenkin aloittavat keskustelun, se on melkein aina pelkkä Moi!
Ne jotka kirjoittivat jotain, kysyivät jotain, niitä kävin tapaamassa.
Jep suurin osa keskutelusta kaavalla
Moi
Moi
Mä kuuluu?
Hyvää. Oon töissä. Sulle?
Hyvää. Koska kahville.
Ei ikinä.
Miksi miesten pitää heti päästä sinne kahville ennen kuin on saanut selville onko sen toisen kanssa mitään puhuttavaa edes? Juuri siksi pidän kyseisestä sovelluksesta koska muiden asioiden lomassa voi ottaa selville kannattaako siihen toiseen oikeasti tuhlata aikaansa eli mennä kahville.
Miehet ovat vain sopeuttaneet toimintansa naisten käyttäytymiseen Tinderissä. Miehen kannalta tilanne on se, että mitä pidempään keskustelu kestää niin sitä epätodennäköisemmin tapaaminen toteutuu. Kahville pitää pyytää nopeasti ja mätsejä tulee niin harvoin että on pakko toimia.Jaa. Naisen logiikka sanoo kyllä ihan päinvastaista. Mitä pidempään miehen kanssa juttelee, sitä todennäköisemmin tämä mies on niin kiinnostava, että hänen kanssaan viitsii lähteä treffeille. Ja mitä nopeammin keskustelu loppuu, sitä epätodennäköisempää on, että treffeille lähdetään.
No tuo on juuri sitä naisen logiikkaa. Ajattelet vain tilannetta jossa lähdet treffeille sinua kiinnostavan miehen kanssa. Jos mies miellyttää naista ulkoisesti ja ensivaikutelman perusteella, niin nainen lähtee treffeille riippumatta siitä mitä mies sanoo tai keskustelee.
No en kyllä ole lähtenyt yhdenkään miehen kanssa treffeille, jos ei ole mitään juteltu ensin, vaikka profiili olisi miten hyvä. Minulla se keskustelu usein loppuu juuri siihen treffeille pyytämiseen, jos se tapahtuu toisessa tai kolmannessa viestissä. Eli ei ainakaan minun kanssani pääse miehet treffeille, mitä lyhyemmin keskustelu kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka kirjoittivat jotain, kysyivät jotain, niitä kävin tapaamassa.Jep suurin osa keskutelusta kaavalla
Moi
Moi
Mä kuuluu?
Hyvää. Koska kahville.
Ei ikinä.
Miksi miesten pitää heti päästä sinne kahville ennen kuin on saanut selville onko sen toisen kanssa mitään puhuttavaa edes? Juuri siksi pidän kyseisestä sovelluksesta koska muiden asioiden lomassa voi ottaa selville kannattaako siihen toiseen oikeasti tuhlata aikaansa eli mennä kahville.Miehet ovat vain sopeuttaneet toimintansa naisten käyttäytymiseen Tinderissä. Miehen kannalta tilanne on se, että mitä pidempään keskustelu kestää niin sitä epätodennäköisemmin tapaaminen toteutuu. Kahville pitää pyytää nopeasti ja mätsejä tulee niin harvoin että on pakko toimia.
Jaa. Naisen logiikka sanoo kyllä ihan päinvastaista. Mitä pidempään miehen kanssa juttelee, sitä todennäköisemmin tämä mies on niin kiinnostava, että hänen kanssaan viitsii lähteä treffeille. Ja mitä nopeammin keskustelu loppuu, sitä epätodennäköisempää on, että treffeille lähdetään.
No tuo on juuri sitä naisen logiikkaa. Ajattelet vain tilannetta jossa lähdet treffeille sinua kiinnostavan miehen kanssa. Jos mies miellyttää naista ulkoisesti ja ensivaikutelman perusteella, niin nainen lähtee treffeille riippumatta siitä mitä mies sanoo tai keskustelee.
Eikö tässä tullut jo selväksi että viimeinen lauseesi on väärin. Silloinhan nainen lähtisi heti treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllä henkilökohtaisesti ärsyttävät miehet, joiden profiilissa lukee "en etsi kirjekaveria" tai "en tykkää kirjoitella, lähdetään mieluummin kahville". En tiedä onko tämä sitten joku ovela keino karsia pois heti ne ihmiset, joilla on elämä.
Kai sieltä elämästä jossain vaiheessa löytyy aikaa kahville, jos löytyy tinderissä ihmisille jutusteluunkin. Kuitenkin pointti kyseisessä sovelluksessa on löytää ihmisiä ihan oikeaan suhteeseen, joten tapaaminen on aika oleellista. Ihmisistä saa myös usein netissä hyvin erilaisen kuvan kuin oikeasti tavatessa, joten sillä nopeasti kahvittelulla on ihan ajan säästämisenkin kannalta pointti. Varmaan elämän omaavallekin ihan hyvä idea kokeilla sitä.
Niin, mutta ei pitäisi olla mitenkään ylivoimaista keskustella vaikka viikko ennen kuin oikeasti nähdään. Monille näkyy se parinkin päivän viestittely olevan liikaa.
Itse en ainakaan koskaan törmännyt keneenkään, jolle parin päivän viestittely olisi liikaa. Viikko toki kuulostaa lyhyeltä ajalta, mutta jos saa paljon matcheja tinderissä ja kaikille pitäisi viikko jutella, eikä oikeasti pidä netissä viestittelystä, on se aika paljon. Silloin on ihan loogista haluta nähdä mahdollisimman nopeasti. Onneksi sun ei ole pakko tykätä niistä, joiden deittailumieltymykset ei omiasi kohtaa.
Ai et ole törmännyt? Minä olen törmännyt pariin tapaukseen, jotka poistivat heti matseista, kun en päässyt samana iltana tapaamaan. Sitten on nämä profiilit, joissa lukee jotain, että heti kahville, eikä mitään viestittelyjä. Ja tällä palstalla on monet sanoneet (tässäkin ketjussa), että turhaa jutella tinderissä mitään, kun tarkoitus on vain päästä treffeille mahdollisimman monen kanssa. En minäkään näitä treffeillä ole tavannut (koska en tällaisten kanssa lähde treffeille), mutta kyllä tätä ajatusmaailmaa tuntuu löytyvän aika paljon.
No en ole törmännyt, kuten sanoin. Tietenkin olen törmännyt niihin, jotka nopeasti haluavat treffeille ja edelleen olen sitä mieltä, että se on ihan hyvä ratkaisu. Kukaan ei kuitenkaan ole parin päivän juttelusta valittanut. Eikä minua haittaisi, vaikka valittaisikin. En varmaan heidän kanssaan jatkaisi keskustelua tai heitä tapaisi, mutta ymmärrän ihmisten erilaiset tavat ja mieltymykset tutustua uusiin ihmisiin. Kukin etsiköön kumppania tavallaan, ne joista ei pidä voi helposti jättää huomiotta.
Mielestäni sanoin, että tässäkin keskustelussa on näitä tyyppejä, mutta edelleen sanot, ettet ole törmännyt. Eli et ilmeisesti ole lukenut tämän ketjun viestejä.Ajattelin, että puhuttiin ihan niistä oikeista tilanteista, jossa niin on tapahtunut, eikä palstamiesten mielipiteistä, joihin en ole käytännössä törmännyt.
Okei. Eli sinä et ole törmännyt näihin profiileihinkaan, joissa sanotaan, että ei viestittelyjä vaan mennään kahville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllä henkilökohtaisesti ärsyttävät miehet, joiden profiilissa lukee "en etsi kirjekaveria" tai "en tykkää kirjoitella, lähdetään mieluummin kahville". En tiedä onko tämä sitten joku ovela keino karsia pois heti ne ihmiset, joilla on elämä.
Kai sieltä elämästä jossain vaiheessa löytyy aikaa kahville, jos löytyy tinderissä ihmisille jutusteluunkin. Kuitenkin pointti kyseisessä sovelluksessa on löytää ihmisiä ihan oikeaan suhteeseen, joten tapaaminen on aika oleellista. Ihmisistä saa myös usein netissä hyvin erilaisen kuvan kuin oikeasti tavatessa, joten sillä nopeasti kahvittelulla on ihan ajan säästämisenkin kannalta pointti. Varmaan elämän omaavallekin ihan hyvä idea kokeilla sitä.
Niin, mutta ei pitäisi olla mitenkään ylivoimaista keskustella vaikka viikko ennen kuin oikeasti nähdään. Monille näkyy se parinkin päivän viestittely olevan liikaa.
Itse en ainakaan koskaan törmännyt keneenkään, jolle parin päivän viestittely olisi liikaa. Viikko toki kuulostaa lyhyeltä ajalta, mutta jos saa paljon matcheja tinderissä ja kaikille pitäisi viikko jutella, eikä oikeasti pidä netissä viestittelystä, on se aika paljon. Silloin on ihan loogista haluta nähdä mahdollisimman nopeasti. Onneksi sun ei ole pakko tykätä niistä, joiden deittailumieltymykset ei omiasi kohtaa.
Ai et ole törmännyt? Minä olen törmännyt pariin tapaukseen, jotka poistivat heti matseista, kun en päässyt samana iltana tapaamaan. Sitten on nämä profiilit, joissa lukee jotain, että heti kahville, eikä mitään viestittelyjä. Ja tällä palstalla on monet sanoneet (tässäkin ketjussa), että turhaa jutella tinderissä mitään, kun tarkoitus on vain päästä treffeille mahdollisimman monen kanssa. En minäkään näitä treffeillä ole tavannut (koska en tällaisten kanssa lähde treffeille), mutta kyllä tätä ajatusmaailmaa tuntuu löytyvän aika paljon.
No en ole törmännyt, kuten sanoin. Tietenkin olen törmännyt niihin, jotka nopeasti haluavat treffeille ja edelleen olen sitä mieltä, että se on ihan hyvä ratkaisu. Kukaan ei kuitenkaan ole parin päivän juttelusta valittanut. Eikä minua haittaisi, vaikka valittaisikin. En varmaan heidän kanssaan jatkaisi keskustelua tai heitä tapaisi, mutta ymmärrän ihmisten erilaiset tavat ja mieltymykset tutustua uusiin ihmisiin. Kukin etsiköön kumppania tavallaan, ne joista ei pidä voi helposti jättää huomiotta.
Mielestäni sanoin, että tässäkin keskustelussa on näitä tyyppejä, mutta edelleen sanot, ettet ole törmännyt. Eli et ilmeisesti ole lukenut tämän ketjun viestejä.
Ajattelin, että puhuttiin ihan niistä oikeista tilanteista, jossa niin on tapahtunut, eikä palstamiesten mielipiteistä, joihin en ole käytännössä törmännyt.
Okei. Eli sinä et ole törmännyt näihin profiileihinkaan, joissa sanotaan, että ei viestittelyjä vaan mennään kahville?
Olen ja tilanteissa joissa en ole voinut tai halunnut tavata heitä kovin nopeasti, ei yhtäkään miestä ole 2-3 päivän keskustelu ennen tapaamista haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu nyt olevan ihmisille täällä vaikea ymmärtää, että kaikki ei toimi niinkuin sinä haluat. Helpompi etsiä itselleen sopiva, eikä yrittää muuttaa niitä epäsopivia omaan muottiin mahtuvaksi.
Ei kai kukaan ole vaatinut toimimaan omalla tavallaan? Eikö tässä nyt koitetaan selitää sitä omaa toimintaa. Helpottaa kaikkia se Tinderin käyttö kun ymmärtää miksi toinen mahdollisesti toimii niin kuin toimii.
Eli nainen kun mies pyytää heti treffeille voit sanoa että haluat jutella ensin enemmän. Jos mies ei halua ette sovi toisillenne.
Ja mies jos nainen ei halua heti treffeille, juttele lisää. Jos et halua ette sovi toisillenne.
Ei kummankaan tapa voi olla väärin mutta on se helppo ymmärtää miksi joku haluaa heti nähdä mutta toinen taas ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni sanoin, että tässäkin keskustelussa on näitä tyyppejä, mutta edelleen sanot, ettet ole törmännyt. Eli et ilmeisesti ole lukenut tämän ketjun viestejä.
Ajattelin, että puhuttiin ihan niistä oikeista tilanteista, jossa niin on tapahtunut, eikä palstamiesten mielipiteistä, joihin en ole käytännössä törmännyt.Okei. Eli sinä et ole törmännyt näihin profiileihinkaan, joissa sanotaan, että ei viestittelyjä vaan mennään kahville?
Olen ja tilanteissa joissa en ole voinut tai halunnut tavata heitä kovin nopeasti, ei yhtäkään miestä ole 2-3 päivän keskustelu ennen tapaamista haitannut.
Niin, puhutko tapaamisesta vai tapaamisen sopimisesta? Siis että tapaaminen on sovittu heti, mutta treffit vasta parin päivän päästä, vai sitä, että tapaaminen sovitaan vasta kun on keskusteltu pari päivää. Minä puhun näistä ensimmäisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että puhuttiin ihan niistä oikeista tilanteista, jossa niin on tapahtunut, eikä palstamiesten mielipiteistä, joihin en ole käytännössä törmännyt.
Niin, puhutko tapaamisesta vai tapaamisen sopimisesta? Siis että tapaaminen on sovittu heti, mutta treffit vasta parin päivän päästä, vai sitä, että tapaaminen sovitaan vasta kun on keskusteltu pari päivää. Minä puhun näistä ensimmäisistä.
Ihan tapaamisesta puhuin myös, toki jälkimmäistäkin on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka kirjoittivat jotain, kysyivät jotain, niitä kävin tapaamassa.
Jep suurin osa keskutelusta kaavalla
Moi
Moi
Mä kuuluu?
Hyvää. Koska kahville.
Ei ikinä.
Miksi miesten pitää heti päästä sinne kahville ennen kuin on saanut selville onko sen toisen kanssa mitään puhuttavaa edes? Juuri siksi pidän kyseisestä sovelluksesta koska muiden asioiden lomassa voi ottaa selville kannattaako siihen toiseen oikeasti tuhlata aikaansa eli mennä kahville.
Miehet ovat vain sopeuttaneet toimintansa naisten käyttäytymiseen Tinderissä. Miehen kannalta tilanne on se, että mitä pidempään keskustelu kestää niin sitä epätodennäköisemmin tapaaminen toteutuu. Kahville pitää pyytää nopeasti ja mätsejä tulee niin harvoin että on pakko toimia.
Mä tsättäsin yhden muikkelin kanssa viikko tolkulla ja kun vihdoin uskalsin kysyä treffeille, niin se keskustelu loppu seinään eikä vastannut mitään sen jälkeen mihinkään. Toisen muikkelin kanssa jauhoin shaibaa about 1kk lähes joka päivä ja kovasti oli lähdössä treffeille kun puhetta oli, mutta oikeasti vedätti tätä sinisilmäistä, niin paljon kun kerkes ja 4 kertaa erehdyin pyytämään treffeille ja joka kerta feidas samana päivänä. Perustelut seuraavana päivänä 1. Nukahdin enkä kuullut puhelinta. 2. Kaverin synttärit samana päivänä enkä viitsinyt räplätä puhelinta. 3. Olin sairaalassa 4. Kaveri kuoli. En tajua miten annoin vedättää itteeni noin, mutta nykysin se on kerta ja selityksiä ei kuunnella. Exä löyty s24.stä ja sen kanssa juttelin alle viikon kun tuli toisesta kaupungista ekalla kerralla jauhettiin shaibaa, toisella pussailitiin, kolmannella pantiin se mitä kerettiin ja sen jälkeen oltiin vaijaa 2v yhdessä kunnes jätti mut, kun löyti paremman tilalle. Joten kaikesta oppineen, nopeesti treffeille ja todetaan onko se mistään kotosin, jos ei niin uuttaa suoleen. Muutenkin mistä meinaatte puhua, kun tiedätte kaikki perus jutut, mutta ette tiedä miten ihminen suhtautuu mihinkin, niin oikein pysty puhumaan mistään.
Ei kai kukaan ole vaatinut toimimaan omalla tavallaan? Eikö tässä nyt koitetaan selitää sitä omaa toimintaa. Helpottaa kaikkia se Tinderin käyttö kun ymmärtää miksi toinen mahdollisesti toimii niin kuin toimii.