Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse olisin tumma, pitkä,komea, v-mallin selkä, symmetriset kasvonpiirteet. Alkais naisia kiinnosta kun ois sellaiset alfamiehen geenit joita naiset haluaa.

• ylös 6
  • alas 4

Kommentit (15)

Vierailija

Olisin hyvin siro ja laiha, jotta löytyy helpommin kivoja ja istuvia vaatteita. Ja aikalailla tissitön, vihaan rintoja. Silti hyvä timmi pyöreä peppu. Pitkät hyväkuntoiset lainehtivat tai vähän kiharat hiukset. Symmetriset kasvot, hyvä iho, ehkä vähän pisamia, kirkkaamman väriset silmät, tummemmat kulmakarvat ja ripset, kapeammat sormet ja varpaat, isommat silmät ja pienempi nenä.

• ylös 10
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Pienemmät rinnat. Roikkuvien silmäluomien korjaus. Painaa silmiä. Hieman paksummat huulet.

Vierailija

Olisin hento ja siro, enkä leveäselkäinen ja lapiokätinen. Hiukseni olisivat tummat ja paksut, eivätkä maantienvärinen hiirenhäntä.

Vierailija

Olisin timmi (ei liikaa lihaksia kuitenkaan), samanmittainen kuin nyt, eli 170 cm. Minulla olisi pienempi nenä, virheetön ruskettunut iho, täyteläisemmät huulet ja suuret siniset silmät. :D Ja tukka olisi vaalea ja yhtä pitkä kuin nyt.. .

Vierailija

Olisin häikäisevän kaunis, luonnollinen hunajablondi. Isot tissini pitäisin sellaisena kuin ovat, reiteni haluaisin kapeammiksi, ihoni virheettömäksi, lasit pois, pituutta lisää 10 cm ja vatsa timmiksi. Hiukset olisivat pitkät ja laineilevat niiden väri olisi tuo hunajablondi luonnostaan.

Vierailija

Mulla olisi tiimalasikroppa (nyt olen sellainen jäntevä ja tasapaksu ilman selkeää vyötäröä ) paksummat hiukset ja kapeammat käsivarret ja siromman jalkaterät, muuten näyttäisi. Siltä kuin nytkin.

Vierailija

Itseni näköinen seuraavin muutoksin:
-10kg
Ihosta epäpuhtaudet, aknearvet ja isot ihohuokoset pois
Tuuheampi ja parempikuntoinen tukka
+5cm pituutta
Kiinteämmät rinnat (ei tarvi olla yhtään isommat tai pienemmät kuitenkaan)

Vierailija

Nykyisen näköinen.

Kokonaisuus on aikalailla kohdallaan. Paljon isompi määrä lihasta ja alkaisin näyttää liian vahvasti roinaajalta tavallisten ihmisten silmissä. Tilannetta kyllä auttaa kun pysyy suht kireessä kunnossa ympäri vuoden, niin vaatteet päällä ei näytä niin pahalta. Lisäksi kun luusto on suht raskas, mm. leveät hartiat, niin lihasmassa jotenkin "uppoo" paremmin runkoon, eikä näytä niin luonnottomalta.
Tietysti bodaukseen vielä reippaasti paremmin soveltuvilla geeneillä nykyinen kondis pysyisi paljon pienemmällä vaivalla, mutta kun tuo harrastaminen on itsessään kivaa :)

Naamassakaan ei kyllä ole mitään, mistä ihan rehellisesti voisi valittaa. Klassisen symmetriset kasvot. Tai no kasvonpiirteet on ehkä hivenen liian maskuliiniset luuston osalta, kun rasvat on alle kympissä. Isot silmät kompensoi kuitenkin jonnin verran, ettei aivan luolamieheltä lärvi näytä :D

Alfauroksesta puuttuu vain luonne :D
Naisten kanssa on ajoittain joutunut näyttelemään mulkumpaa, kuin oikeasti olen :D

Vierailija

Olisin 10 cm pitempi ja pienirintainen, että saisi tyylikkäitä vaatteita. Pitäisin aina aurinkolaseja ja opettelisin laittamaan pitkät hiukseni huolettoman hienosti. Opettelisin meikkaamaan kunnolla. Minulla olisi salaperäisen hienostunut rockhenkinen olemus ja hoidettu vartalo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisin hyvin siro ja laiha, jotta löytyy helpommin kivoja ja istuvia vaatteita. Ja aikalailla tissitön, vihaan rintoja. Silti hyvä timmi pyöreä peppu. Pitkät hyväkuntoiset lainehtivat tai vähän kiharat hiukset. Symmetriset kasvot, hyvä iho, ehkä vähän pisamia, kirkkaamman väriset silmät, tummemmat kulmakarvat ja ripset, kapeammat sormet ja varpaat, isommat silmät ja pienempi nenä.

Timmi pyöreä peppu on treenin ja terveellisen dieetin tulosta. Semmoisen voi hankkia itselleen salilla. 

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat