Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita nutraajia (vlcd) paikalla?

Vierailija
02.07.2017 |

Ketään muita vlcd:llä näin heinäkuun alussa? :) Täällä aloitus-BMI 45 ja nyt lähtee 3. päivä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan tänään. Tsemppiä sinulle.

Vierailija
2/6 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ketoosissa syömällä ruokaa, en noita pussikeittoja. Miellyttävämpää ja terveempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ketoosissa syömällä ruokaa, en noita pussikeittoja. Miellyttävämpää ja terveempää.

Olen tehnyt samaa aiemmin, mutta nyt olen niin pahassa sokeri- ja mättökoukussa, että pakko ottaa helpoin "katkaisu".

Aiotko nro 2 syödä jotain muuta pussien lisäksi? Mulla menee kahvia, vähän vihanneksia ja kuitulisää. Ja kauanko jatkat?

Vierailija
4/6 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt samaa aiemmin, mutta nyt olen niin pahassa sokeri- ja mättökoukussa, että pakko ottaa helpoin "katkaisu".

Aiotko nro 2 syödä jotain muuta pussien lisäksi? Mulla menee kahvia, vähän vihanneksia ja kuitulisää. Ja kauanko jatkat?

Helpoitenhan katkaisu onnistuu ruualla.  2 vastaa, että en syö noita pusseja, vaan ruokaa. Ketoosia jatkan ehkä pari viikkoa.

Vierailija
5/6 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle varmasti helpoin, minulle ei todellakaan. Niin me ihmiset ollaan erilaisia.

Unohdin että nykyään 1. vastaus on nro. 1 ja tarkoitin kysymykseni hänelle, koska etsin vertaistukea muilta nutraajilta. :)

Ap

Vierailija
6/6 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Viides päivä nutrausta lähtee ja -3,8 kg tähän mennessä. Onko muita jotka nutraa tällä hetkellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi