Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositulla blogistila mukavat yllätykset ja nyt Siikasalmella viikon

Vierailija
01.07.2017 |

Otsikkona siksi tuo yllätys, koska on tapahtunut viimeaikoina ainakin kolme ylätystä. Ei, ei mitään ikäviä yllätyksiä vaan ihan mukavia. Tuossa tiistaina leivoin raamattupiiriin ruisleipää ja toin mukanani sine myös itse kasvatettua tillä sekä myös salaattia, kurkkua, paprikaa, mehua jne. Oli kivaa rukoila, lukea Raamattua ja sen jälkeen herkutella hyväntuoksuisella, vasta paistetulla leivällä! Siellä tutustuin uusiin ihmisiin myös ja oli kiva jutella ja aikaa viettää muutenkin. Keskiviikkona kävin saunomassa ja uimassa Männikköniemessä ja siellä tuli juteltua mummojen kanssa. Tässä on kuva minusta Mänikköniemessä ja on se ihanaa kun on kesä ja kun uimaan pääsee

Se leipä mitä leivoin niille raamattupiiriläisile oli ylätys nro 1. No, toinen yllätys oli stten se, kun torstainakin menin uimaan Männikköniemeen ja siellä oli saunomassa ja uimassa se kirjallisuuspirin vetäjä joka oli vetäjänä siinä kirjallisuuspiirissä, jossa minä olin mutta en ole enää koska se on nykyään tarkoitettu vain syöpäpotilaille se piiri. Oli kiva hänet tavata ja jutella hänen kanssaan ja juteltiin myös siitä toisesta, Rantakylän kirjallisuuspiiristä joka on nyt kesätauolla mutta jossa olen käynyt keväällä ja tuo kirjallisuuspiirin vetäjä miettiin jos hänkin tulisi siihen. Kiva jos tulee, hän on ihana ihminen ja minulla olut häntä ikävä, mutta kiva kun käy ainakin tuolla Männiköniemessä nyt kesällä uimassa ja saunomassa.

Mänikköniemeenkin olin vienyt niitä leipiä ja ihmiset saunan jälkeen söivät niitä. Grillattiin myös makkaraa ja maissintähkiä. Eilen olin äitini seurassa. Iskä ja veli lähtivät juhanuksen viettoon sukulaisten luokse ja minä olin äidin seurassa ja istuttiin, syötiin hyvää ruokaa ja muisteltiin meneitä asioita ja äiti kertoi minulle ajasta jolloin minua ei vielä ollut. Äiti myös esitteli minulle kukkia ja muita kasveja ja ne minun antamat paprikan, lehtikaalin ja tomaatin taimet on kovasti jo lähteneet kasvamaan. Kunhan leiriltä tulen niin istutan chilit ja mansikat ruukkuun.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HILJAA!

Vierailija
22/55 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "suosittu" blogisti?

T. Kärmion tutilo

Kun blogi oli julkisena niin oli tuhansia lukijoita! Nyt ei iha niin paljon koska ei ole julkisena kiusaamisen takia.

Ei ihan niin paljon = 3 lukijaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt kivasti tämäkään ketju. Surullista! Mukava aloitus oli, mutta joidenkin oli pakko tulla sitäkin pilkkaamaan!

Terveisin Kalervo Suomen Turusta

Minkäs maan Turusta sitten jos ei Suomen...?

Vierailija
24/55 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "suosittu" blogisti?

T. Kärmion tutilo

Kun blogi oli julkisena niin oli tuhansia lukijoita! Nyt ei iha niin paljon koska ei ole julkisena kiusaamisen takia.

Nii'in. Ei ehkä olisi kannattanut kiusata J:tä ja kirjoittaa hänestä seksifantasioita ja samalla toivoa hänen vaimonsa kuolemaa.

Vierailija
25/55 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suositulle blogistille tullut muita "yllätyksiä" viime aikoina? Esim. lähestymiskieltoa?

Vierailija
26/55 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up aloittajan kiusaksi!

Vierailija
27/55 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
28/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

14. heinäkuuta kello 22:51

Olisko kukaan Joensuusta menossa Siikasalmelle nyt aamulla 15.7 kello 10 mennessä? Minulla on ihan järkyttävän kova ikävä L siinä määrin että oon itkeny kuin vesiputous  ja lisäksi muutenkin kaipaan Siikasalmelle kun leirilläkin olin siellä pari viikkoa sitten. Meinaan huomenna viettää kivan päivän siellä ja kokouksen jälkeen mahdollisesti järvessä uida. Jos jollakin on tarjota mulle kyyti niin soittakaa aamulla ennen lähtöä mulle numeroon X jos haluatte tarjota kyydin tai muuten vaan jutella kanssani. Mulla ei nyt oo puhelimessa saldoa joten tekstareihin en pysty vastaamaan mut puhelut tulee kyllä. Soittakaa ennen lähtöä jos vaan voitte minut poimia kyytiin Niinivaaralta eli aika läheltä keskussairaalaa. Hannu X Tiina X Johanna X Lallu X Harri X (+äitisi) Pekka X olisiko kukaan valmis viemään minut sinne?

3. heinäkuuta kello 21:22

http://www.siikasalmenkoulu.fi/yhdistys/index.php takana vikon leiri täällä. Tää on ihana paikka ja kuin toinen koti mulle ja ihmiset siellä kuin toinen perhe mulle, varsinkin L on mulle varaäiti ja ihanaa oli L seurassa olla ja L lohdutti minua kun oli huolia ja sain itkeä L olkapäätä vasten ja hän oli myös minun huoneessa yötä ja ruokapöydässäkin minun kanssa samassa pöydässä. Ihana hoitotäti on tuo L  <3. Muutenkin leiri oli ihana kun sain meloa kanootilla ja ruuat oli hyviä ja pingistä pelattiin ja koripalloa heittelin ja saunottiin, uitiin ja kaikkee muutakin ja oli myös hauskat jutut joittenkin kanssa ja peleiltyäkin tuli ja kavereitakin sain sieltä ja olihan mahtava viiko, kiitos jokaiselle siellä olleelle ja siis ihan SUPER HYPER HUIPUA OLI OLLA LEIRILLÄ  <3  <3  <3  <3 JEEEEE!!!!! Kannatti sinne menä, oli ihana viikko maaseudun rauhassa mutta myös kotiinkin oli kiva tulla.

Vierailija
29/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mageeta!

Vierailija
30/55 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa että pääsi bussilla käymään tuolla varaäidin luona. Omituista ettei kukaan voinut sitä sinne kyydillä viedä. Ei vähävaraisela ole niin vaan rahaa kalliisiin bussilippuihin!

Vierailija
31/55 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi pitänyt kuskata? Ihmisillä on ihan omat elämänsä ja menonsa.

Vierailija
32/55 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että oot viimein löytäny hyvän ystävän joka kattoo sun perään ja auttaa sua!

Iloisin kesäterveisin Pave

Vierailija
33/55 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi pitänyt kuskata? Ihmisillä on ihan omat elämänsä ja menonsa.

Kylähän sitä pitää uskovaisten auttaa toisia uskoviasia! Lisäksi kyllä voivat kuskata kun ovat muutenkin sinne päin menossa vittu!

Vierailija
34/55 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkuja sataa mutta perusteluja ei osata antaa!

Vierailija
35/55 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas lapselista jaella noita alapeukkuja!

Vierailija
36/55 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne taas ei sanoa mitään. Ku niinhän se on että tyttöjen yleisin kiusaamismuoto on porukasta jättäminen!

Vierailija
37/55 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että tämäkin meni asiattomuuksiin heti alussa!

Vierailija
38/55 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että tämäkin meni asiattomuuksiin heti alussa!

Vierailija
39/55 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on poistetu viesti!

Vierailija
40/55 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HILJAA HENNA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi