Mikä asia saa sinut ärsyyntymään joka kerta?
Kommentit (12)
Teetä ryystävä aasialainen työkaveri
Murjottajat ja "ihan ok" -tyypit. Sanoisivat, mikä on vikana, niin voitaisiin edes riidellä (ehkä rakentavastikin).
Ihmiset jotka jättävät pikaruokapaikoissa roskat ja tarjottimet levälleen. Pelkästään niiden pöytiin jätettyjen tarjottimien näkeminen saa ärsyyntymään.
Äänekäs hampaiden imeskely.
Ja se kun oma mieheni sanoo röyhtäistessään "Yöknam"
Tällä palstalla meuhkaavat, julkkiksia nimettöminä dissaavat dillet.
Semmoset ihmiset joilta puuttuu käytöstavat ja sanallinen viestintä on tyyliin "haista vittu" "lähetääks ryyppään" ..... ällöttävää.
Alakerran juoppo. Tossa on ranta vieressä, rannalla veneitä ja veneen alla on tilaa. Samoin saunan takana.
Ihmisten tyhmyys. Jopa akateemisten sellaisten. Kaikki olisi paljon paremmin jos meitä ihmisiä ei olisi olemassa.
Isolle tielle liittyessä edellä ajava 40km alinopeudella. Painan pienellä kauppakassilla sitten ohi, että heilahtaa.
Kun katsottuani YouTube-videon erehdyn lukemaan kommentteja ja lähes kaikki kommentit ovat jotain näistä:
– haukkumista
– yläpeukkujen kerjäyskommentteja tyyliin "tykkää tästä, jos sulla on sukat" tai "tykkää tästä, jos tykkäsit videosta". No jos mä tykkäsin videosta, niin mä painan yläpeukkua sille videolle enkä jonkun randomin kommentille. Jos mulla on sukat, niin en mä sen takia anna sulle yläpeukkua osoittamaan, että tällaisia kommentteja mä tahdon lisää.
– piilo- yläpeukkujen kerjäyskommentteja tyyliin "hyvää kesää kaikille, jotka luette tämän :)" tai "tiedätkö sinä kuka on paras, lue toka sana :)" tai joku vitsi, jonka olen lukenut jo jonkun toisen kirjoittamana aiemmin ties kuinka monta kertaa.
– muita kommentteja, jotka ei liity itse videoon mitenkään.
Mua ei edes eniten ärsytä ne, jotka noita tuollaisia turhia kommentteja laittaa, vaan ne jotka noita yläpeukuttaa. Oikeesti: miksi? Jos katon hyvän videon, niin olis kiva lukea siihen liittyviä kommenttejakin, mutta kiitos turhien viestien yläpeukuttajien saan selata ohi kaiken sen suoraan sanottuna paskan ja hyvällä onnella törmään järkevään kommenttiin, jos jaksan sellaisen esiin penkoa. Mutta kuka sellaisia jaksaa kirjoittaa, kun ne hukkuu, kiitos röyhkeiden "likehuorien" (hirveän ruma sana, mutta nyt minäkin sorrun sitä käyttämään), jotka pitävät turhuuksiaan sisällöllisiä viestejä tärkeämpinä, ja niiden itseään varmaan tosi kiltteinä pitävien ihmisten, jotka tuota toimintaa tottelevaisine peukkuineen kannustavat.
Joo, tästä voi varmaan huomata, että mulla on vähän "mennyt tunteisiin". Kuinka noloo!1
Lässyttävä työkaveri.