Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä velvollisuuksia sinun pitää vielä tänään suorittaa? T. Maatalon

Vierailija
01.07.2017 |

emäntä, joka käy vielä tarkistamassa eläinten voinnin

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mittään muuta kuin saada ruoka noiden apinoiden ja yhden gorillan eteen. Ja silti ottaa pattiin.

Vierailija
2/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt maalla, mutta muutin pois 15-vuotiaana. Hyvin köyhä perhe 1960-luvulla, muutama lehmä, sikoja, kanoja. Muistan kyllä kuinka vanhempani joutuivat yölläkin hoitamaan vasikoiden syntymistä ja porsimisia. Nykyisestä maataloudesta en tiedä mitään, mutta varmasti rankkaa. Kirjoittelen täältä stadista, onnellisena. Tänä iltana ja huomenna ei ole mitään velvollisuuksia. Oi kuinka nautinnollista. Maanantaina duuniin, siinäpä se. Mukavaa kesän jatkoa sinne landelle kuitenkin :)

Vierailija
4/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna pitäisi lämmittää, ei tässä muuta.

Vierailija
5/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudattaa taloyhtiön hiljaisuutta klo 22:00 alkaen...

Vierailija
6/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtia lapset nukkumaan.

Vierailija
7/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traktori kaipaa huoltoa.

Pari konetta pitäisi myös vielä laittaa huomiseksi parempaan kuntoon.

Vierailija
8/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatarkki täälläkin vielä edessä. Vasta tulin iltanavetasta.

Vierailija
9/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis lämmittää sauna kun oon mökillä ja sitte saunailta kun on niin antaa ukolle pillua. Molemmat mieluisia velvollisuuksia jotka riemumielin täytän. Lapset on jo muuttaneet pois ja me ollaan eläkkeellä, eipä kukaan arvaa että me harmaapäät nussitaaan kerran viikossa ja hyvällä halulla. Nyt kun ei tartte varoa. Kyllä vanhuus on ihanaa aikaa!

Vierailija
10/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi vielä laittaa ruokaa, korjailla leluja pois lattialta, laittaa pyykit kuivumaan ja pistää lapsi nukkumaan. Jos jaksan niin tiskaan lopuksi ettei jää huomiseen.

Vierailija
11/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis lämmittää sauna kun oon mökillä ja sitte saunailta kun on niin antaa ukolle pillua. Molemmat mieluisia velvollisuuksia jotka riemumielin täytän. Lapset on jo muuttaneet pois ja me ollaan eläkkeellä, eipä kukaan arvaa että me harmaapäät nussitaaan kerran viikossa ja hyvällä halulla. Nyt kun ei tartte varoa. Kyllä vanhuus on ihanaa aikaa!

Mutta kuka niitä pentuja pakotti väkertämään jos on niin ihanaa ilman. En ymmärrä tämmöisiä ihmisiä, jotka toimivat itseänsä vastaan.

Sinkkumies

Vierailija
12/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään töissä kokkina isossa yhteiskeittiössä. Vielä olisi biojätteiden vienti kotikompostoriin, astioiden pesua ja pyykkikone pyörii, kunnes uni voittaa.

Eilen olin töissä 9,5 h. Oli 1,5 h kikypidennyksiä. Olin illalla kotona todella väsynyt. Meinasin nukahtaa uutisten aikaan väkisin klo 20.30.

Vierailija
13/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tänään töissä kokkina isossa yhteiskeittiössä. Vielä olisi biojätteiden vienti kotikompostoriin, astioiden pesua ja pyykkikone pyörii, kunnes uni voittaa.

Eilen olin töissä 9,5 h. Oli 1,5 h kikypidennyksiä. Olin illalla kotona todella väsynyt. Meinasin nukahtaa uutisten aikaan väkisin klo 20.30.

No etpä ole paljon töitä tehnyt, jos tuommoinen lyhyt päivä pistää väsyttämään. Sitten kun päivä on 18-20 tuntia voi alkaa jo oikeasti väsyttämäänkin.

Sinkkumies

Vierailija
14/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia jotkut vinkuu, että nyt on aikaa tehdä mitä haluaa. Miksi on sitten tehnyt valintoja joissa ei voi tehdä mitä haluaa, jos se kerran on niin ihanaa? 

En ymmärrä. Minä voin tehdä juuri sitä mitä haluan, eikä tarvitse odotella eläkeikää.

Sinkkumies

Vierailija
15/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia jotkut vinkuu, että nyt on aikaa tehdä mitä haluaa. Miksi on sitten tehnyt valintoja joissa ei voi tehdä mitä haluaa, jos se kerran on niin ihanaa? 

En ymmärrä. Minä voin tehdä juuri sitä mitä haluan, eikä tarvitse odotella eläkeikää.

Sinkkumies

Pahoin pelkään, että sinkkumies laitoit mummoille jauhot suuhun.

Vierailija
16/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se porsiminen oikeasti niin tärkeää, että sitten eläkeiässä voi kertoa nauttivansa elämästä?

En ymmärrä.

Sinkkumies

Vierailija
17/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No etpä ole paljon töitä tehnyt, jos tuommoinen lyhyt päivä pistää väsyttämään. Sitten kun päivä on 18-20 tuntia voi alkaa jo oikeasti väsyttämäänkin.

Sinkkumies

Neljää ei väsytä tuommoinenkaan päivä, vaan sanovat Ei ei, ei väsytä.

Olen minä tehnyt pidempiäkin päiviä.

Sinkkumies

Vierailija
18/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Jotkut asiat vaativat pitkän panostuksen. Tuorejuusto on hyvää, mutta niin on pitkään kypsytettykin. Sama koskee viinejä. Tuota lapsiasiaa et koskaan tule ymmärtämään. Se on nimittäin hieno juttu, kun huomaa, että on kasvattanut lapsestaan omillaan pärjäävän. Ei ne lapset katoa elämästä vaikka muuttavat pois lapsuudenkodista.

Vierailija
19/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee ny jo muualle jankkaamaan sinä sinkkumies. Ketään ei sun mielipiteet kiinnosta. Luuseri.

Mummot hiljenivät, rakas ystävä.

Sinkkumies

Vierailija
20/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se porsiminen oikeasti niin tärkeää, että sitten eläkeiässä voi kertoa nauttivansa elämästä?

En ymmärrä.

Sinkkumies

Missähän siinä kirjoitettiin, että elämä on aikaisemmin ollut yhtä kärsimystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän