Millainen paikka Porvoo on asua väliaikaisesti?
Mietin hakisinko sinne opiskelemaan. Hakisin kyllä siis vasta ihan viimeisenä vaihtoehtona sinne, ensin haen pk-seudulle. Olen koko ikäni asunut Helsingissä ja Espoossa (22v). Porvoossa pitäisi opiskella 2,5v sillä saan hyväksluettua vuoden.
Mutta, kannattaako?
Kommentit (10)
Porvoohan on ihan vieressä. Voit vaikka joka vklp mennä Helsinkiin tai miksei arkenakin :D
Vantaan perukoilta menee Helsinkiin yhtä kauan kuin Porvoosta Helsinkiin.
No senkus haet ei siinä mitään menetä. Kerta vasta viimeinen vaihtoehtokin. Porvoo on kaunis paikka ja lähellä Helsinkiä.
Riippuu siitä haluatko opiskelemaan.
Porvoo on hieno paikkakunta. On kaunista ja luontoa. Tykkään, ollaan asuttu nyt 11 vuotta. Turisteja käy paljon, etenkin kesällä. Ei haittaa minua, elävöittävät katukuvaa.
Mä tykkäsin tosi paljon! Voisin muuttaa vaikka kokonaan sinne jossain vaiheessa. Hae vaa opiskelemaan, ei se hakeminen vielä sido mihinkään. Käy tutustumassa Porvooseen jo etukäteen jos ei oo entuudestaan tuttu. Houkuttele vaikka joku kaveri mukaan ja ottakaa jostain hotellista huone pariks yöks niin ehditte käydä yöelämäänkin tutustumassa ja muutenkin tutkailla paikkoja tarkemmin. Samallahan se olisi pieni kotimaan loma näin kesällä.
Onko kellään kokemusta Porvoon omenatarhasta asuinalueena? Kiinnostaisi ostaa tontti sieltä ja rakennuttaa omakotitalo. Helsingistä ollaan kotoisin. Porvoo vaikuttaa kivalta paikalta asua lapsiperheelle ja hinnat ihan eri kuin stadissa tai Espoossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään kokemusta Porvoon omenatarhasta asuinalueena? Kiinnostaisi ostaa tontti sieltä ja rakennuttaa omakotitalo. Helsingistä ollaan kotoisin. Porvoo vaikuttaa kivalta paikalta asua lapsiperheelle ja hinnat ihan eri kuin stadissa tai Espoossa.
kyllähän ihmiset käy sieltä töissä helsingissä. matkaan vaan kuluu aikaa ja rahaa.ite miettinyt samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllähän ihmiset käy sieltä töissä helsingissä. matkaan vaan kuluu aikaa ja rahaa.ite miettinyt samaa.
Mä saisin aika varmasti töitä sairaanhoitajana ja mies tekee reissutyötä niin ei ole niin väliä asuinpaikalla. Pikkukaupunki elämä kiinnostaisi. Kuitenkin tarpeeksi iso kaupunki josta löytyy kivoja ravintoloita jne ettei aina tarvitsisi Helsinkiin lähteä. Esimerkiksi Järvenpää, Vihti, Tuusula ym tuntuu mielestäni tylsiltä paikoilta asua.
No todellakin kannattaa hakea eihän se oo kaukana Helsingistä.
Porvoo on pahempi trollitehdas kuin Pietari. Älä siis usko mitään kuulemaasi.