Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen haukkui työni "juntiksi ja pöndeksi"

Vierailija
01.07.2017 |

Olin viime viikonloppuna elämäni ekoilla treffeillä illallisella mukavalta vaikuttavan naisen kanssa, ikää oli hänellä 20v ja itse olen 23v nuori mies. Kun aloimme puhumaan siitä mitä teemme työksemme, niin hän opiskeli yliopistossa kauppatieteitä ja kun itse kerroin olevani puutavaraa ajava rekkakuski niin hän kommentoi sitä "juntiksi, pöndeksi ja kouluttamattomien maalaistollojen ammatiksi" ja sen jälkeen koko loppuilta oli aika vaivalloista ja odotimme tavallaan kummatkin että söimme loppuun ja sit lähtö. Tää on ihan helvetin kiusallista. :(

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vee. Jokainen työ on ihan yhtä tärkeetä.

Vierailija
2/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö itse taisi ollajuntti. Monet yliopistoon päässeet nuoret ovat itseään täynnävaikka eivät elämästä mitään tiedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienohelma. Ei taida tietää mitään ko. ammatista, eikä sen tärkeydestä. Jäisi ravintolatkin ilman tarvikkeita, jos ei kuskeja olisi. Lisäksi palkka on usein kova, parempi kuin monilla akateemisilla aloilla. Taitaa olla hieman kateellinen tästä. En ko. henkilöön kyllä tuhlaisi enempää aikaa.

Vierailija
4/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin yliopistosta valmistuu paljon työttömiä. Onko sitten junttia säännölliset tulot...

Vierailija
5/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrkyri. Unohda.

Vierailija
6/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele asiaa niin, että sinä olet jo palkkatöissä, nettomaksaja, ja tämä deittisi on säälittävä ikiopiskelija vailla tulevaisuutta, joka elää sinunkin veroeurojesi turvin. Et kai maksanut ruokia itse kokonaan?

Vierailija
7/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi vee. Jokainen työ on ihan yhtä tärkeetä.

Nimenomaan!

ap

Vierailija
8/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö itse taisi ollajuntti. Monet yliopistoon päässeet nuoret ovat itseään täynnävaikka eivät elämästä mitään tiedä

Näköjään :O

ap

Vierailija
9/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienohelma. Ei taida tietää mitään ko. ammatista, eikä sen tärkeydestä. Jäisi ravintolatkin ilman tarvikkeita, jos ei kuskeja olisi. Lisäksi palkka on usein kova, parempi kuin monilla akateemisilla aloilla. Taitaa olla hieman kateellinen tästä. En ko. henkilöön kyllä tuhlaisi enempää aikaa.

Joo voi hyvinkin olla, eikä se puutavara rekan ajaminen ole mitään helppoa hommaa, kun joutuu ajamaan täysperävaunullisen rekan kanssa joskus melko ahtailla metsäteillä ja siellä sitten peruutteleen todella vaikeisiin paikkoihin.  Ja sitten vielä kun ajelee yli 60 tonnisella kuormalla tuolla liikenteessä, niin kyl siin joutuu oleen aika tarkkana. Sil tais olla se stereotyyppinen käsitys rekkamiehistä. :O

ap

Vierailija
10/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia pitäisi tutustua kunnolla, eikä mennä sen mukaan, kellä on kivoin pylly ja tissit. No, onneksi neiti paljasti todellisen luontonsa heti kättelyssä.

Vierailija
11/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele asiaa niin, että sinä olet jo palkkatöissä, nettomaksaja, ja tämä deittisi on säälittävä ikiopiskelija vailla tulevaisuutta, joka elää sinunkin veroeurojesi turvin. Et kai maksanut ruokia itse kokonaan?

Ikävä kyllä tarjosin hänellekin, kun ajattelin herrasmiehenä tarjota ekoilla treffeillä ja tässä oli kiitos.

ap

Vierailija
12/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin yliopistosta valmistuu paljon työttömiä. Onko sitten junttia säännölliset tulot...

Hahah hyvin sanottu :D

ap

Vierailija
13/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä tarjosin hänellekin, kun ajattelin herrasmiehenä tarjota ekoilla treffeillä ja tässä oli kiitos.

ap

Nykyisille suominaisille ei pidä ikinä tarjota mitään tai esittää herrasmiestä. Suomalainen nainen ei sitä yksinkertaisesti ansaitse.

Vierailija
14/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... Tuollaiset faktat kyllä selvitetään jo etukäteen, eikä treffeillä... Ellei nyt ihan salamatreffit tai sokkotreffit ole. En edes lähtisi treffeille jos en tietäisi, miten toinen elättää itsensä, ja onko se minulle ok, ja mitä toinen ajattelee minun valinnoistani. Treffeillä sitten katsotaan kohtaako kemiat ja kysellään lisää. En tuhlaisi aikaani jos ei edes paperilla kuulostaisi sopivalta.

Vierailija
15/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Monet akateemiset eivät ole käyneet elämän kovaa koulua

Vierailija
16/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia pitäisi tutustua kunnolla, eikä mennä sen mukaan, kellä on kivoin pylly ja tissit. No, onneksi neiti paljasti todellisen luontonsa heti kättelyssä.

Sovinistit joutuvat usein suhteisiin ikävien naisten kanssa juuri tästä syystä. He kun katsovat vain ulkonäköä ja luulevat, ettei naisen yksilöllisellä persoonalla ole väliä ja että kaikki naiset ovat samanlaisia.

Vierailija
17/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa juntti! Täytyy sanoa, että parikymppisenä sitä kuvitteli, että yliopisto-opiskelijana on jotenkin parempi ihminen kuin perinteiset duunarit. Sitä luuli, että on jotain "älyllistä eliittiä" ja oli hauskaa jutella, kuinka "ei voisi ikinä kestää tyhmää amismiestä...". Näitä ajatuksia oli monilla kavereillakin.

Mutta nyt 40-vuotiaana, kaksi yliopistotutkintoa takana, ja ihan työssäkäyvänä (etten ole työtön akateeminen) on maailma jo niin avara, ettei kuvittele koulutuksen tekevän ihmisestä viisasta. Tottakai lukeneissa ihmisissä on keskimäärin sivistyneempiä, mutta ei todellakaan mikään sääntö ja jokaiseen kannattaa tutustua avoimin mielin. Olen nähnyt sellaista typeryyttä ja kyvyttömyyttä lähdekritiikkiin tai omien mielipiteinsä perusteluun akateemisten ihmisten joukossa, että on noussut suorastaan myötähäpeä. Mitään ei saa kyseenalaista, mistään ei saa keskustella ja ollaan kuin kanalauma samaa mieltä kaikesta. Toisaalta amistaustaisissa olen tavannut paljon ihmisiä, jotka kuuntelee toisia, pystyy esittämään mielipiteensä ja olemaan avoimia myös toisille mielipiteille/näkemyksille. Heillä on kykyä havainnoida ympäristöään ja asettua tarvittaessa toisen ihmisen asemaan. En tarkoita romantisoida matalemmin koulutettuja koulutetumpien yläpuolelle vaan ihan vain korostaa sitä, että se kuuluisa sydämen sivistys ja elämänviisaus asuu monessa sellaisessa, joka ei osaa derivoida tai kirjoittaa 20 sivuista tieteellistä tekstiä.

Viihdyn nykyään hyvin kaikenlaisten ihmisten kanssa. Nuorempana kuvittelin, että saan hyvää seuraa vain kaltaisistani. Eikä se kirjaviisaus tai keskustelutaito jostain talouspolitiikasta ole ainoa tärkeä asia. Kädentaidot, kyky ratkaista arkisia ongelmia, avuliaisuus ja hyväsydämisyys on toisessa tärkeämpiä asioita. Kun olin pahasti sairaana, niin se peruskoulupohjainen, pätkätyöläinen leipoi valkosuklaakakkua ja lennätti sen ovelle. Empatiaa sain myös muilta ystäviltä, mutta tämä kaikkein kouluttamattomin kavereistani teki kaikkein eniten sen eteen, että piristyisin.

Vierailija
18/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuollaiset hienostelijat. Minä olen nainen ja ensimmäiseltä ammatiltani yhdistelmäajoneuvon kuljettaja. Nyt opiskelen yliopistossa ja ihan samanlaisia on ihmiset ammatista ja koulutuksesta riippumata.

Vierailija
19/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tyttöä vielä elämä opettaa.

Vierailija
20/41 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovinistit joutuvat usein suhteisiin ikävien naisten kanssa juuri tästä syystä. He kun katsovat vain ulkonäköä ja luulevat, ettei naisen yksilöllisellä persoonalla ole väliä ja että kaikki naiset ovat samanlaisia.

Haha, pahimpia ovat nämä, jotka ovat jo kerran olleet suhteessa. Ne luulevat kaikkien naisen olevan samanlaisia kuin eksänsä.

"Mutkun Maijakin tykkäsi laittaa puutarhaa, joten täytyyhän sunkin osata. Mutkun Maijakin osasi kokata extra-spesiaalia-huippua ruokaa mummonsa salaisella reseptillä, mikset sä osaa kuin laittaa perunoita ja jotain vegaanihöttöä???"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme