MIEHET HUOM!!!!! MITÄ TYKKÄÄTTE MUIJASTA JOLLA NAHKATAKKI, LEVEE LAHKEISET FARKUT JA MUSTAT PUUKENGÄT??!!
Kommentit (33)
LAKKAA HULLU HUUTAMASTA!!!
Yksikään mies ei arvioi naisia vaatteiden perusteella.
Vaatetus ihan OK mut toi kapslokki pohjassa huutaminen on dealbreaker.
M
Ap, capslock on todellakin turn-off. Ja nämä miehet eivät lue vauvapalstaa. Lisäksi, toisin kuin luullaan, täällä ei liiemmin tykätä kamapäistä. Täällä juodaan ihan vaan kaljaa. Joten älä tule tännepäin, täällä ei ole sinulle mitään. Kukaan ei tarjoa kamapäälle mitään, paitsi korkeintaan joku sekaan eksynyt krapulapanetuksessaan, sellainen jolle kelpaa kaikki. Hakeudu katkolle.
N57
NYT HUUDETAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IHANAA PUUKENGÄT IHANAA!
IHANAA PUUKENGÄT IHANAA!
IHANAA PUUKENGÄT IHANAA!
MÄ LÄHEN PYÖRIIN MYLLYPURON METROASEMALLE JOS NÄKIS TUTTUI KEILTÄ VOIS PUMMAA RÖÖKII JA KALJAA!!
VAIKKA TEKEE KIPEÄÄ NIIN EI HAITTAA!?!?!?!!!
Tykätään, täysin. Selvästi oot itä-Helsinkiläinen, etkä mikään lauttasaarelainen.
KOIRA YRITTI AAMULLA ASTUA KILKPIKONNAA HÄKKI OLI JÄÄNYT AUKI TALONMIES TULI VIHAISENA SAATANA NYT KALJAA,,
RIIPPUU TÄYSIN SIITÄ MITÄ SIELLÄ VAATTEIDEN SISÄLLÄ ON, JA PÄÄN SISÄLLÄ!
Vierailija kirjoitti:
KETÄÄ KETÄ TARJOIS BISSET ITÄ-HELSINGISSÄ??!!
Tarjoo sä pamit niin mä tarjoon bisset.
On, olen edelleenkin, Mutta paikalliset miehet eivät ole kännyköillään vauvapalstalla. He dokaavat, pelaavat jotain, joku lukee iltapäivälehteä. On tietyt ringit jossa tutut juttelevat keskenään. Sun ei nyt auta muu kuin mennä näihin baareihin ja katsoa millaisen vaikutuksen sisääntulosi tekee. Minua se ainakin naurattaisi :D
N57