Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Huomasin tossa juuri toisessa ketjussa että kun joku yritti kirjoittaa "amiksen", oli tekstiin pullahtanut "annoksen". Se hieman sotki asiasisältöä.
Mutta näitähän siis putkahtelee itse kullakin. Kertokaapa huvittavimpia ja ärsyttävimpiä!

• ylös 8
  • alas 0

Kommentit (11)

Vierailija

Kun Nokia vielä teki käyttökelpoisia kännyjä, niillä oli jännä erikoisuus. Kun yritti kirjoittaa "Ellu", känny ehdotti itsepintaisesti sanaa "Eklu". Eihän mikään suomen kielen sana edes ala niin.

• ylös 12
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miksi ihmeessä ette poista tota autocorrectia käytöstä? Mä teen sen aina heti ensimmäisenä uudella laitteella. Kukaan nyt tollasta jaksa.

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Yksinelävänä miehenä (en kuitenkaan ole se "kilttimies") tulee joskus tihrusteltua kännystä kaikenlaista kyseenalaista. Mulla alkoi autocorrectiin kertyä sanoja kuten "boobs" jne. Otin sen kokonaan pois käytöstä kun meinasin lähettää tarkastamatta pomolle viestin, jossa oli pari tarkoittamaani sanaa korvautunut sellaisilla että olisi ollut punastelua tiedossa...

Vierailija

Enkunkielellä olen nauranut ehkä pahiten tälle:

- Hey what are you up to?
- Just finished masturbating, it makes me feel so relaxed so I can go to sleep easier.
- Akward
- Shit, I meant menstruating!!
- Not any less akward
- OMFG I meant meditating!! What is wrong with this phone

Vierailija

Apteekissa töissä ja minun piti lähettää sähköpostia tuotevirheestä. Tietoihin vaaditaan lääkkeen vanhenemispäivä, joka on siis lyhenne exp. Laite ei meinannut millään antaa kirjoittaa vain sanaa "exp", vaan ehdotti ensin ex-pääministeriä. Laitoin expp ja että poistan turhan p:n kun laite hyväksyy sanan, niin sieltä tuli ex-pomo. En luovuttanut, vaan kirjoitin exppp, jolloin laite ehdotti: ex-appi. En enää muista miten sain sanan exp kirjoitettua :D

Vierailija

Nokia 3210:ssa ennakoiva ei oikein toiminut - ainakaan ymmärtänyt vähänkään taivutettuja sanoja.

Vierailija

aikanaan duunissa oikolukija korvasi sanan "softasuunnittelu" sanalla "sontasuunnittelu"

pomo tuumasi että ei se ehkä aivan väärässä kyllä ole...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat