borgå:äippä

En tiedä, mutta mieltäni korpeaa ja syvästi! Olivat miesporukalla mökillä (poikani 8v, mieheni ja mieheni veljet ja poikani isoisä) ja sivistyneen kaljajuonnin lisäksi yksi veljeksistä oli vetänyt sammumiskännit, ja meidän vielä pojan nähden! Miten joku voi olla noin juntti!!! Poikani on varmasti hävennyt setäänsä?! Miksi noissa ukkoporukan-reissuissa pitää aina vetää viinaa?

• ylös 4
  • alas 17

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun on lapsia, tulee olla paikalla vähintään yksi aikuinen selvinpäin.

Toki se yksi selvä aikuinen on parempi kuin ei yhtään, mutta jos kenenkään on tarkoitus vetää kännikoomat, ei sellainen tilanne ole lapsen paikka laisinkaan.

• ylös 13
  • alas 1

Kyseessä tainnut olla ihan puhdas vahinko, mutta siitä huolimatta kismittää ihan sikana!

-AP

Vierailija

Osaako 8-vuotias hävetä aikuisten kännisekoiluja, etenkin jos ei ole kyse edes omista vanhemmista? Pelätä toki, mutta hävetä?

Vierailija

Eihän sammumisessa sinänsä ole mitään traumaattista lapselle. Varmaan 90 prosenttia suomalaislapsista on sellaista nähnyt tuohon ikään mennessä. Eri asia, jos olisi ollut tappelua tms. 

Turhaa meuhkaamista, jolla teet vain lapsellesi epävarman mielen ja hysterian alkoholia kohtaan. 

• ylös 10
  • alas 4
Vierailija

Eihän tuo nyt tietenkään suotavaa ole, mutta turha sitä on liioittelemaankaan lähteä. 

Ja en ymmärrä, miksi ihmeessä lapsi sitä "häpeäisi"?

Lapsi ja minä! Huono esimerkki, en tiedä miten pääsen yli tästä. Kummisedällä ei ole meille asiaa kyllä vähään aikaan!

-AP

Vierailija

Onko poika edes huomannut koko asiaa? 

Minusta tuollainen vihanpito on paljon pahempi asia kuin yksi sammuminen. Jos on kysynyt asiasta, niin parasta sanoa vain, että Mikko-setä otti nyt vähän liikaa alkoholia. Sellaista joillekin joskus sattuu. 

Tuntuu tosi kummalliselta tuollainen porttikielto kummisedälle vain tuollaisen takia. Minä olisin entinen kummisetä, jos minulle asetettaisiin joitain sanktioita alkoholin käytöstä, kun mitään pahaa ei ole tapahtunut. 

Sanotaan, ettei ole sinun asiasi nyt yhtään koko juttu. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat