Vierailija

Jos vauva on saanut nuo pisteet, mitä se käytännössä voi tarkoittaa? Ei hengitä..? Ja mistä voi kertoa se, että pisteet eivät juuri muutu vartissa? Onko huolestuttavaa?

Siskon vauvalla tämä tilanne, mutta sisko ei juurikaan osannut sanoa mitä se tarkoittaa. Oli itsekin huonossa kunnossa.

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (8)

Vierailija

Mä en hengittänyt, sain 2-3-3

Voi olla monestakin jutusta, monella alussa 8 ja ei ole mitään kovin erityistä, väri ehkä vähän sinertävä

Vierailija

Mun miehellä oli 6-6-6, hän ainakin ihan terve ja yliopistokoulutettu. Oli ollut rankka imukuppisynnytys.

• ylös 10
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei välttämättä mitään.
Pienemmilläkin pisteillä lapsi on ollut ihan terve.
Odottakaa rauhassa.

Vierailija

Meillä poika sai 7 pistettä. Olin nukutuksessa koska oli hätä sektio mutta vauva ei huutanut heti ja oli aluksi velton oloinen, mutta oli virkonut puan. Kuulemma jos vauva ei heti reakoi, niin saa vähemmän niitä pisteitä. Niin mulle selitettiin. Vauvalla ei välttämättä ole mitään hätää. Nyt kuitenkin kasvanut ja ihan normaali terve, iloinen menevä pojan Viikari.

Suunniteltu sektio, joten ongelmiahan tulee aika paljon niille vauvoille. En muista tarkkaa , mutta oisko ollu 767 ja teholla vuorokauden. Ainakin väri oli sellainen siniharmaa, vauva vähän veltto ja itku sellaista vaisua yninää, sitten erilaiset mittaukset mitä siinä otettiin, näytti liian alhaista. Olin vähän tokkurassa niin ei ihan kirkkaasti muista mitkä oli mitäkin. Terve lapsi pääsi teholta syliin :)

Vierailija

Mun keskonen 1370g rv 31+6 sai 5 5 6 ja on nyt kohta 1v täysin normaali vauva :)

Vierailija

Pin kirjoitti:
Suunniteltu sektio, joten ongelmiahan tulee aika paljon niille vauvoille. En muista tarkkaa , mutta oisko ollu 767 ja teholla vuorokauden. Ainakin väri oli sellainen siniharmaa, vauva vähän veltto ja itku sellaista vaisua yninää, sitten erilaiset mittaukset mitä siinä otettiin, näytti liian alhaista. Olin vähän tokkurassa niin ei ihan kirkkaasti muista mitkä oli mitäkin. Terve lapsi pääsi teholta syliin :)

No ei todella tule. Oman pisteet 10-9-10 ja suunniteltu :D
Justiin kävin juttelemassa ja lääkäri sano, että on ihan rutiinileikkaus ja pienet riskit.
Ootko kenties ylipainonen ja vauva radivauva?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat