Vierailija

Olen sosiaalinen ihminen ja omaan hyvät vuorovaikutustaidot. Tykkään työskennellä ihmisten kanssa, mutta vähän löytyy verikammoa. Piikkikammoa ei ole.

• ylös 2
  • alas 2

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos veri, lima, paska, kusi, yrjöt ja muu erite aiheuttaa huonovointisuutta, suosittelen sosionomin tutkintoa.

Vierailija

Sosionomi jos verikammoa löytyy. Itse opiskelen vuoden sh:ksi mutta vaihdoin sosionomiksi verikammon vuoksi. En vain päässyt siitä yli.

Vierailija

Sosionomiksi varmaankin.

Opiskeleeko/onko kukaan opiskellut täällä sosionomiksi ja osaa kertoa opinnoista tai niiden "mielekkyydestä"? Itse mietin myös opintoja, mutta sosionomin opinnot tuntuvat "sekavammilta" kuin esim. sairaanhoitajan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sosionomiksi varmaankin.

Opiskeleeko/onko kukaan opiskellut täällä sosionomiksi ja osaa kertoa opinnoista tai niiden "mielekkyydestä"? Itse mietin myös opintoja, mutta sosionomin opinnot tuntuvat "sekavammilta" kuin esim. sairaanhoitajan.

Minä opiskelen sosionomiksi. Nyt kun vuosi on takana, alkaa homma selkiintymään, ja tiedän jo mihin aion suuntautua. Vaihtoehtoja on tosiaan paljon, mikä on mun mielestä hyvä asia. Pakollisten opintojen lisäksi voi koota itselle sopivan ja kiinnostavan opintokokonisuuden, mikä tietysti vaatii itseltäkin jonkin verran pohtimista.

Aika paljon tulee käsiteltyä omaakin elämää ja ihmissuhteita, vuorovaikutusta, arvoja yms. Ja on todella paljon itsestä kiinni, miten paljon koulutuksesta saa irti. Ollaan tekemisissä vaikeidenkin asioiden kanssa, esim. lastensuojelu tai päihdetyö. Opintojen alussa olin pihalla kuin lumiukko, mutta nyt tiedän että valinta oli oikea. Mietin myös sh-opintoja, mutta se varsinainen "hoitaminen" oli vähän vieras ajatus. Olen parempi kuuntelemaan.

Vierailija

Sairaanhoitajana ainakin voi päästä tirkistelemään vieraiden miesten kulleja ilman tunnontuskia. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat