Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Gorillan omistaja ov

Minulla on parvekkeella lemmikkinä gorilla, joka riehuu siellä hirveästi, karjuu, paiskoo siellä olevia tavaroita ja heittelee paskaansa pihalle. Pelkään, että naapurit saavat tietää, että minulla on gorilla. Se on kesät parvekkeella, muuten sisällä häkissä. Sillä on kaulapanta, johon minä voin antaa turvallisesti sisältä sähköiskuja ja minä annan sille sähköiskuja ja kävin ilmoittamassa sille, että "Jos et lopeta riehumista, en anna sinulle sinun iltaruokaasi", minkä se kyllä ymmärsi, koska se ymmärtää puhetta vähintään yhtä hyvin kuin noin 5-vuotias lapsi. Se kuitenkin meinasi hyökätä kimppuuni ja minun piti lyödä sitä sähköruoskalla, jolloin se meni parvekkeen nurkkaan murjottamaan. Se on 14-vuotias uros. Ajattelin, että se tarvitsi seuraa ja hankin sille tyttöystäviksi 8 ja 15 vuotiaat naaraat, mutta se vain kävi lyömässä näitä ja heitteli paskaansa niiden päälle, kunnes ne naaraat yhdessä antoivat sille selkään.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (2)

Vierailija

zzuuvvkki mitäs pidät tollasia muttiaisia.

Onneksi sentään näytät sille paikkansa.

Vierailija

Sinun täytyy laittaa se gorillakouluun. Eihän se muuten osaa käyttäytyä eikä opi uusia temppuja. Sitten naapuritkin hyväksyvät sen, ja voitte elää rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat