Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistuneisuushäiriöiset: miten jaksatte arjessa, työssä, opiskelussa

Vierailija
30.06.2017 |

tai missä vaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti.

Vierailija
2/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasta purren ja eteenpäin mennen. Helppoa ei aina ole mutta eipä elämä ruusuilla tanssimista olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein käy tukalaksi pomon jankutus paskon salaa sen työhuoneen ovelle

Vierailija
4/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut xanoria, mutta se vaan menee päähän ja olo on ihan hirveä taas seuraavana päivänä. Niinkuin että whats the point? Olot ei mihinkään mene: Lähinnä oksettaa kun on niin paha olla.

Vierailija
5/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan. Opiskelu ajoi vuodessa burn outtiin - kaksi kertaa peräkkäin - ja työelämä muutamassa kuukaudessa. Kotona niin hyvä olla kuin mahdollista, tai siis en usko että missään muuallakaan voisin edes tämän vertaa paremmin. Lataamossa taju kankaalla? Haudassa?

Vierailija
6/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan. Olen opiskellut kaksi ammattia, kolmannen opinnot jäivät kesken. Olen kokeillut useissa työpaikoissa ja jaksanut sinnitellä jonkin aikaa, mutta uupunut joka kerta. Nyt olen kuntoutustuella ja käyn terapiassa, mutta enpä ole huomannut mitään erityistä paranemista.

Minulla on ihana perhe, joiden eteen teen kaiken minkä jaksan ja jotka ymmärtävät omituisia reagointitapojani. He pitävät minut arjessa kiinni.

Vierailija
7/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tienata rahaa lapsen opiskeluun. Päivä kerrallaan.

Vierailija
8/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliteholla elän elämääni. Olen ehkä jo sopeutunut siihen, että voimavarani eivät riitä ihan normaaaliin elämään. Teen sen, minkä jaksan. 

Vierailija
9/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintymisjännitykseen työelämän tilanteissa:

- beetasalpaaja Propralia 10-40 mg

- rauhoittavaa Diapamia noin 5 mg

- runsaasti Self-help kirjoja, lähinnä kognitiiviseen käyttäytymisterapiaan pohjautuen

Vierailija
10/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikosti olen jaksanut. Nyt 34v (mies, jos kiinnostaa) ja ylioppilastutkinto on edelleen korkein koulutukseni. Kokopäivätöissä olen viimeksi ollut muistaakseni 22-vuotiaana, sitten olin 10 vuotta käymättä töissä lainkaan saamatta kuitenkaan mitään tutkintoakaan suoritettua. Viime vuosina olen käynyt hieman osa-aikaisissa paskaduuneissa, ja ns. elämänhallintani on muutenkin jonkin verran parantunut. Syksyllä taas kouluun pariksi vuodeksi, toivoakseni tuo jaksamisen kohentuminen pysyy siellä päällä.