Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettisivujen luominen itse?

Pienyrittäjä
30.06.2017 |

Minulla on pieni yritys ja nyt olisi luotava nettisivut. Tiedän, että ammattilaisen jälki eroaa suuresti amatöörin tekeleestä, muta kun tilillä on rahaa vain 150€, ei ole mahdollista palkata ketään.

Mitä alustaa suosittelette? Katsoin, että WiX vaikuttaisi aika hyvältä. Kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

wordpress.com

Vierailija
2/6 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä teknisestä puolesta, mutta vältä räikeitä värejä. Tulee halpa ja kotikutoinen fiilis joidenkin puljujen nettisivuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wordpressillä voi luoda ne sivut, vaikka ei ottaisikaan webhotellipalvelua Wordpressiltä vaan joltain muulta palveluntarjoajalta. Kehitysympäristöjä on Wordpressin ohella muitakin, esim. Joomla.

Vierailija
4/6 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suositella Wordpressiä. Simppeli, mutta monipuolinen. Youtubesta löytyy ihan kädestä pitäen ohjevideoita, miten tehdä mitäkin ja netti muutenkin on täynnä HTML- ja CSS-oppaita. 

Panosta kuviin. Ennemmin vähän, mutta hyviä.

Vierailija
5/6 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon harjotellu html koodia muistiossa, kannattaa ensin perusjutut harjotella ettei yritä luistella ylämäkeen, seon vuosien prosessi, kaikki painikkeetkin täytyy luoda itse

Dida Pro ohjelmalla saat yksinkertaisimmat peruskoodit jotka voit siirtää muistioon

Vierailija
6/6 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suntuubi on ihan okei, sopii hyvin oikeastaan mihin tahansa, kunhan xxxxx.suntuubi.com-muotonen domain ei haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän