Olis kiva olla mies, vois vaan ottaa etu-ulokkeensa käteen ja virtsata seisaalleen.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät paljon pissaamisesta?
Joo mä en muuta teekään kun istun pöntöllä. ;D
Joo olis ihan kivaa olla mies mutta eri syistä.. sais esimerkiks parempaa palkkaa..
Olen nähnyt monestikin naisten kusevan seisaaltaan miesten pisuaariin, kun ravintolassa naisten puolella tunnin jono. Eikun harjoittelemaan, vai tulenko neuvomaan?
Olis kiva olla nainen. Mies vain työntäisi etu-ulokkeensa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt monestikin naisten kusevan seisaaltaan miesten pisuaariin, kun ravintolassa naisten puolella tunnin jono. Eikun harjoittelemaan, vai tulenko neuvomaan?
Squirttaako ne sinne laariin vai tuleeko niillä virtsaputki ulos virtsaamisen aikana?
Ois kuva olla nainen, ottaa vaan etu-ulokkeensa esiin ja ruokkii vauvan.
Vierailija kirjoitti:
Joo olis ihan kivaa olla mies mutta eri syistä.. sais esimerkiks parempaa palkkaa..
Minä miehenä olen lähihoitajana töissä, miten minä muka saan parempaa palkkaa mitä muut naiset?
Tiina Maija 15 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Squirttaako ne sinne laariin vai tuleeko niillä virtsaputki ulos virtsaamisen aikana?
Se mitä olen nähnyt niin siinä vaaditaan akrobaattinen lantio eteen ja kumarrus taakse -asento. En tarkistanut kuinka paljon meni housuille.
Tykkäät paljon pissaamisesta?