Helsinkiläiset! Missä käytte hammaskivenpoistossa?
Yritän löytää hyvää paikkaa ihan vain normi hammaskivenpoistoon suuhygienistille mutta vaihtoehtoja on niin paljon, että kaipaisin jotain suositusta. Missä te muut käytte?
Kommentit (14)
Joko julkisella puolella tai Megaklinikalla Sähkötalossa Kampissa.
Koskelan hammas ollut hyvä eri vaivoissa. He eivät velota mitään toimisto-, käynti-, ja ajanvarausmaksuja, toisin kuin monet ainakin isommat yksityiset lääkäriasemat.
Itse en kävisi enää megaklinilkalla. Kävin kerran juurikin suuhygienistillä ja oli kai ihan ok, mutta vuosien varrella kuullut niin paljon pahaa etten enää ottaisi riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Joko julkisella puolella tai Megaklinikalla Sähkötalossa Kampissa.
Ääni Megaklinikalle täältäkin. Helppo ajanvaraus ja kohtuuhinta.
Käyn Megaklinikalla, koska siellä saa hoidettua yhdellä käynnillä kaikki hammasasiat (vaikkakin jos olisi jotain suurta probleemaa, en ehkä luottaisi täysin siihen puljuun). Hammaskiven poisto siellä ollut ihan ok ja hinta kohtuullinen. Tosin sieltä ei saa soodapuhdistusta hammaskiven poiston yhteydessä, sitä varten käyn välillä yhdellä perinteisemmällä yksityisellä hammaslääkäriasemalla.
Mitä Megaklinikasta on sitten sanottu? Ainakin niiden ajanvaraus vaikuttaa sekavalta tuolla niiden verkkosivuilla. Mites Attendo, Med Group? Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse en kävisi enää megaklinilkalla. Kävin kerran juurikin suuhygienistillä ja oli kai ihan ok, mutta vuosien varrella kuullut niin paljon pahaa etten enää ottaisi riskiä.
Sun mielestä oli ok, mutta sit kuulit?
Okei, kokemuksia netin syövereistä tuosta Megaklinikasta lukeneena skippaan sen. Onko siis muita suosituksia? Hinnalla ei ole merkitystä, vain palvelun laadulla. Enkä halua mitään myyntiä tai tuputusta, oma hammaslääkäri on jo, haluan vain ja ainoastaan sen hammaskivenpoiston. Ap
Jos tarkoitus käydä vain hammaskiven poistossa, niin aika samantekevää, minne menet ja turha käyttää iltakausia vaihtoehtojen vertailuun. Ei ole rakettitiedettä ja tuskin hoidossa suuria eroja. Valitse vain joku paikka, vaikka ihan vaan hinnan ja sijainnin perusteella.
Terveystalo aloitti juuri hammasbusineksen (normaalin terveydenhoidon lisäksi). Kampissa, keskustassa on uutuuttaan hohtavat tilat ja laitteet. Hammashygienistit ovat suomalaisia. Hinnat kohtuullisia. Käyn siellä jatkossakin.
Tilkassa (Attendo) olen käynyt. Tosin viimeksi hammaslääkäri poisti hammaskiven, kun oli normaalia laajempi/haastavampi operaatio. Tuolla sain (pelkopotilaana) muutenkin erityisen hyvää hoitoa.
Raaputan itse pois.