Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkahikeen apuja

Vierailija
29.06.2017 |

Olen 38v ja jalkahiki on aina ollut kamala. Nyt taas kesähelteillä työkengissä todella haisee. Hävettää ja iljettää. Onko apuja mistään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista absolut torria, kengät ja sukat roskiin, peset ja käsittelet jalat huolellisesti ja uudet sukat ja kengät jalkaan, kesällä paljain varpain. Eiköhän se siitä.

Vierailija
2/5 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noin joskus parikymppisenä.

Ongelmaa voi hoitaa:

- pese jalat aamuin illoin aluksi jollain vaikka apteekin pesunesteellä. Illalla voit rasvata vielä ettei kuivata liikaa. Aamulla laita esim Schollin tai jotain muuta jalkatalkkia. Muistelen että on jotain anti jalkahiki tuotteitakin olemassa. Mutta pesu pesu saippualla/ puhdistusaineella on se tärkein

- vaihda sukat joka päivä ja pese aluksi aina 60 asteessa että ne haju pöpöt kuolee.

- jos jalkasi hikoilevat ihan tosi runsaasti tallista huolimatta/ hajua ilmaantuu vaihda sukat vaikka kesken työpäivän aluksi. Talkkia runsaasti aluksi .

Vanhat haju kengät on pakko heittää roskiin, muuten niistä tarttuu haju aina uudestaan.

Jalkojen puhtaus on tärkeintä , minulla ongelma katosi loppuiäksi ihan muutamassa viikossa. Olen nyt siis jo 40+ .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehoaa rexona spray

Vierailija
4/5 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varvassukat

Vierailija
5/5 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voi olla myös Jalkasieni eli suosittelen Lamisil käsittelyä tai vastaavaa. Milla on käytössä Triple Det suihke jalkojenpesun jälkeen. Vanhat kengät ei välttämättä tarvitse roskista vaan pari viikkoa pakastimessa tappaa pöpöt. Lenkkarit voi pestä, kuivata rummussa ja sen jälkeen vielä pakkaseen.

Vaihtokengät töihin ja hajunsyöjäpohjalliset kenkiin. Ne pitää vaihtaa kuukausittain. Noilla eväillä multa loppui hajut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi