Miksi moni tosi hyvännäköinen mies on tympeä,ylimielinen ja epäluotettava
Ootteko naiset panneet merkille ? Omasta kokemuksesta voin sanoa,että ne "tavikset" on kaikista kilteimpiä ,luotettavampia ja hyväsydämisiä. Yleensä myös nämä tosi hyvännöiset tyypit ovat myös niitä "pettäjiä"
Kommentit (13)
Kun naisia saa,kenet vaan niin kyllä se tekee ylimieliseksi.
Naiset ovat meille komeille miehille vain hyödykkeitä. Jos haluan hyvää seuraa olen mieskavereideni kanssa. Kun olen saanut kassini tyhjennettyä lämpimään koloosi en halua mitään tekemistä kanssasi.
-alffamies29
Juu,toki,mutta mistä sellainen ilkeys ja tympeys juontaa juurensa? Vai kuuluuko ne myös ylimielisyyteen ?
AP.
Koska he voivat. Miksi ihmeessä sitoutua tms. kun siihen ei ole mitään tarvetta. Seuraa on kokoajan ja seksiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Juu,toki,mutta mistä sellainen ilkeys ja tympeys juontaa juurensa? Vai kuuluuko ne myös ylimielisyyteen ?
AP.
Ovat "parempia" kuin muut.
Sama juttu todella rumien miesten kanssa ja oikeastaan myös tavisten, koska eiköhän ne tavalliset miehet ole niitä halutuimpia naisten keskuudessa. Moni nainen leimaa hyvännäköiset miehet kusipäiksi ennenkuin he edes tutustuvat heihin.
Ruman ja ilkeän miehen propaganda-aloitus.
Itse en tuomitse ulkonäön perusteella ja olen todennut, että kaikkein mukavimmat miehet ovat niitä parhaan näköisiä. Toki jatkuvan sheimaamisen takia minullakin on ennakkoluuloja, siksi hyvän näköisen ihmisen kohtelias käytös herättää enemmän huomiota kuin tavallisen.
Seurustelin monta vuotta todella hyvännäköisen miehen kanssa, jolla oli aina ollut vientiä. Kohteli minua alkuun pitkän aikaa kuin ulostetta, mutta minä huonoitsetuntoisuudessani roikuin hänessä niin kauan, että lopulta alettiin tulla tutuiksi ihan ihmisinä ja alettiin seurustella. Ensimmäisen vuoden olin ollut hänelle vain panopatja muiden joukossa.
Useamman vuoden seurustelun aikana sitten uskaltauduin kysymään häneltä alkuaikojen kohtelusta, ja hän sanoi syyksi, että aiemmin naiset joista hän oli todella ollut kiinnostunut, olivat kohdelleet häntä huonosti, pelkkänä näyteltävänä "käsilaukkuna" ja lähteneet sitten jonkun toisen komistuksen matkaan. Hän siis perusteli sikamaista käytöstään sillä, että hän kosti oman pahan olonsa ja naisilta saamansa kehnon kohtelun muille naisille.
Uskon kyllä, että kaveriporukassa on myös siistiä esitellä toisille uroille, että "tuoltakin lumpulta saan mitä haluan, voin henkisesti uittaa sen päätä vessanpöntössä ja silti se tulee kerjäämään lisää, eiks oo makeeta".
Koska he voivat. Vaikka on minkälainen mulkku mutta hyvännäköinen mies, saa seuraa aina. Vaikka yksi lähtisi voi seuraava olla jo samana iltana kainalossa.
Eli kaikista tulis tuollasia jos olis komeita? Ei kai..
Missä sitten nämä naispuoliset hyvännäköiset "mulkut"ovat.Ovatko he jotenkin erilaisia kuin nämä miesmulkut?ja miten käyttäytyvät?kun saa miehen AIVAN kenet haluaa niin tekeekö se heistäkin ylimielisiä?
onko se ihme, että tulee ylimieliseksi ja pettäjäksi, kun ympärillä pyörii sadottain naisia.