Miksi miesten ulkonäköpaineet jäävät niin vähälle huomiolle?
Miehillä se ihanne kuitenkin niin paljon vaikeampaa saavuttaa. Puoli vuotta salilla ja alat olemaan jollain tapaa oikeilla jäljillä. Siihen vielä terveellisesti syöminen päälle. Mitä normaalipainoisen naisen täytyy tehdä näyttääkseen hyvältä? Ei mitään. Kunhan huolehtii, että paino ei hirveästi pääse nousemaan.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Mallit juuri ovat niitä luonnonkauniita, jotka eivät meikkiä tarvitse.
Miten on: pitkäselkäinen, lyhytjalkainen, ohuthiuksinen ja leveälanteinen nainen olisi siis sinulle unelmanainen? Kunhan siis on normaalipainoinen.
Ei tuo ruumiinrakenne edes ole niin tärkeä loppujenlopuksi. Miellyttävät kasvot ja luonne on ne tärkeimmät ominaisuudet
AP
No jaa, minä tykkään läskeistä miehistä. Ei tosi ylipainoinen mielellään, mutta vähän. Treenattu ja rasvaton - yök!
Vierailija kirjoitti:
No jaa, minä tykkään läskeistä miehistä. Ei tosi ylipainoinen mielellään, mutta vähän. Treenattu ja rasvaton - yök!
Jos oikeasti tykkäisit miehistä, joille vyötärönympärys ei ole se tärkein asia, niin tuskin kutsuisit heitä läskeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisella pitää olla myös pinkeäksi treenattu takamus nykypäivänä. Ei riitä enää pelkkä hoikkuus.
Jes! Oikein!
Mutta toisaalta jos treenaa takamuksen oikein pyöreäksi ja pinkeäksi, pärjää heikommalla pärställäkin.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä naisten ulkonäköpaineet saavat huomiota ja myötätuntoa? Naisilta vai miehiltä?
Sekä että.
Keneltä miesten paineet saa huomiota? Ei keneltäkään, paitsi AP:lta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me kaikki naiset olla rautaa ylös ähkivien perään. Mun mielestä on paljon viehättävämpää, jos on pikkuisen masua ja vähemmän salilla aikaansaatuja lihaksia.
Aloittaja etsiikin mallityttöä, joka ei ikimaailmassa käyttäisi sanaa "masu".
En itseasiassa etsi, mieluummin nainen joka ei meikkaa ollenkaan tai meikkaa vain vähän. Ja liian hoikat naiset ei kyllä myöskään sytytä.
AP
Miten on: pitkäselkäinen, lyhytjalkainen, ohuthiuksinen ja leveälanteinen nainen olisi siis sinulle unelmanainen? Kunhan siis on normaalipainoinen.
Leveä lannehan on ihanne, naiselle. Kunhan vyötärö on kapeampi, ihanne siis kertoimella 0,7.
No, pitäisi vielä olla pyöreä eikä laatikkomallinen yläosasta, eli iliac crest ei saa tulla liian ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä naisten ulkonäköpaineet saavat huomiota ja myötätuntoa? Naisilta vai miehiltä?
Sekä että.
Keneltä miesten paineet saa huomiota? Ei keneltäkään, paitsi AP:lta.
Näin. Tämäkin ketju alkoi heti kääntyä naisten paineista kohkaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ruumiinrakenne edes ole niin tärkeä loppujenlopuksi. Miellyttävät kasvot ja luonne on ne tärkeimmät ominaisuudet
AP
Päinvastoin, treenattu kroppa, mallia X tai tiimalasi, on tärkeintä.
Ei todellakaan AP.
Vierailija kirjoitti:
Ei normaalivartaloisen miehenkään tarvitse salilla ravata. Jos puoli vuotta tarvitaan työtä, lähtötilanne on kaukana normaalista.
Ainanaan et saa minkäänlaista jäntevyyttä tai lihaserottuvuutta jos et harrasta progressiivista lihaskuntoilua. Ehkä vaihtoehtona on joku rakennusapumies joka kantaa tiiliskiviä katolle, sellaisessa hommassa voi tulla hyvät naisten ihannoimat raamit ja hartiat. Normaali mies normaalissa työssä ei todellakaan saavuta yleistä miesihannetta eli hartioita ja lihaksikkuutta koska lihakset eivät kasva levossa.
Siksi koska miehellä ei ole tunteita ja tosimies kestää mitä vain. Jos ei kestä, vaan on esim vähän epävarma niin ei ole mies eikä mikään vaan joku vitun neiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me kaikki naiset olla rautaa ylös ähkivien perään. Mun mielestä on paljon viehättävämpää, jos on pikkuisen masua ja vähemmän salilla aikaansaatuja lihaksia.
En itseasiassa etsi, mieluummin nainen joka ei meikkaa ollenkaan tai meikkaa vain vähän. Ja liian hoikat naiset ei kyllä myöskään sytytä.
AP
Kunhan on siis normaalipainoinen JA ei käytä meikkiä?
Saa olla lättäpeppu ja rinnatkin vähän roikkua kunhan on normaalipainoinen?
Vierailija kirjoitti:
Miehillähän se hyvältä näyttäminen on helppoa! Terveellinen ruokavalio on ihan perusjuttuja joita vaaditaan myös naiselta. Naisten pitää vielä osata meikata ja pukeutua kivasti, laittaa hiuksia, hoitaa ihoa, poistaa karvat jne. Miehillä riittää pelkkä urheilu, hyvä hygienia, siistit vaatteet, hiustenleikkuu. Naisilta vaaditaan nuo kaikki ja enemmän. Miesten on turha valittaa tässä asiassa.
Miten pukeutuminen ja siistit vaatteet eroaa toisistaan?
Jaaa jaa, minä kun olen kuullut, että naiset laittautuvat itseään varten! Mutta nyt sekin on miesten vikaa, että nainen haluaa olla kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Miksi luulet että tavallinen nainen haluaa sen enempää?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisella pitää olla myös pinkeäksi treenattu takamus nykypäivänä. Ei riitä enää pelkkä hoikkuus.
Eihän tarvitse. Eikä edes tarvitse olla hoikka tai edes normaalipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Entäs se, että miehet voivat hulmuta ympäriinsä lököshortseissa, kun taas naisten pitää verhoutua naruihin ja läpinäkyviin makkarankuoriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs se, että miehet voivat hulmuta ympäriinsä lököshortseissa, kun taas naisten pitää verhoutua naruihin ja läpinäkyviin makkarankuoriin?
Miten niin pitää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pitää?
Pitää jos haluaa näyttää hyvältä. Joka tietty tarkoittaa että kroppakin pitäisi olla kunnossa, kun ei voi piilotella makkaroita lökävaatteisiin.
Aloittajalle tiedoksi, että ulkonäköpaineet eivät koske ainoastaan vartalonrakennetta ja painoindeksiä, (joista jälkimmäiseen voi sentään itse vaikuttaa), vaan myös kasvoja. Itse olen aina ollut hoikka, mutta koska olen kasvoista epäviehättävä nainen, joudun sen vuoksi syrjityksi. Mielestäni esimerkiksi lievä lihavuus on nykyään hyväksytympää kuin synnynnäinen rumuus/epäsuhtaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Leveä lannehan on ihanne, naiselle. Kunhan vyötärö on kapeampi, ihanne siis kertoimella 0,7.
No, pitäisi vielä olla pyöreä eikä laatikkomallinen yläosasta, eli[b] iliac crest[/b] ei saa tulla liian ulos.
On muuten suoliluun harjanne suomeksi niille, jotka eivät tienneet mistä puhutaan.
T. Lääkäri
Kunhan on siis normaalipainoinen JA ei käytä meikkiä?