Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun käyn salilla kuntopyörää polkee sairaalloisen laiha nainen

Vierailija
29.06.2017 |

Hän polkee aina tunnin kuntopyörää ja tulee sen jälkeen vielä salille. Ja kuvitelkaa mielessänne nainen, jolla ei ole rintoja, ei takamusta ja nivelet ovat käsissä ja jaloissa se paksuin paikka. Eihän tuosta voi sanoa, vai miten lähestyisin?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ihminen, jolle liikunta on pakkomielle, ei hyvän olon hyödyke. Näitä sairaita riittää. Vaikka ei olisi koronakaan vielä ohi, niin lähdetään salille tai lenkille. Aivan sairasta touhua.

Vierailija
42/47 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas ihminen, jolle liikunta on pakkomielle, ei hyvän olon hyödyke. Näitä sairaita riittää. Vaikka ei olisi koronakaan vielä ohi, niin lähdetään salille tai lenkille. Aivan sairasta touhua.

On sullakin perseenkutitukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin salilla oli anorektikko, jolle annettiin porttikielto sitten

Ei se porttikielto mitään auta. Pahimmillaan se saattaa pahentaa tilannetta, ruokkia sairautta. Anorektikko löytää kyllä keinot, on se sairaus sen verran kiero ja ovela. Jos ei pääse salille rääkkäämään itseään, rääkkää itseään sitten jossain muualla, jollain muulla keinolla. Itse olen pahan anoreksian sairastanut joten tiedän kokemuksesta. Jos en kuntopyörälle päässyt niin lähdin keskellä yötä lenkille - ihan sama mikä keli.

Vierailija
44/47 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun käyn salilla kuntopyörän päällä istuskelee sairaalloisen lihava nainen. Hän poljeskelee hissukseen aina tunnin kuntopyörää ja tulee sen jälkeen vielä salille räpläämään kännykkää. Ja kuvitelkaa mielessänne nainen, jolla on jättikokoiset riipparinnat, takamus leveä kuin neljän leivän leivinuuni ja nivelet ovat käsissä ja jaloissa rasvamakkaroiden alla. Eihän tuosta voi sanoa, vai miten lähestyisin?

Vierailija
45/47 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun käyn salilla kuntopyörän päällä istuskelee sairaalloisen lihava nainen. Hän poljeskelee hissukseen aina tunnin kuntopyörää ja tulee sen jälkeen vielä salille räpläämään kännykkää. Ja kuvitelkaa mielessänne nainen, jolla on jättikokoiset riipparinnat, takamus leveä kuin neljän leivän leivinuuni ja nivelet ovat käsissä ja jaloissa rasvamakkaroiden alla. Eihän tuosta voi sanoa, vai miten lähestyisin?

Minä olen harrastanut liikuntaa alle kouluikäisestä. Kun on sairauksia ja leikkauksia niin olen aina palannut liikunnan pariin heti kun mahdollista ja tehnyt vain kevyesti. Sekin piristää älyttömästi että pääsee liikuntapaikkaan hengaamaan kun liikuntakielto masentaa.  kännykkä ei ole mukana.

Syövän jälkeen olin lihonut 35 kg eli olin sairaaloisen lihava. Rinnat riippuvat sillä niitä on silvottu. Ne myös ovat tulipunaiset ja turvonneet kiitos sädehoidon. Syöpähoidot jätti kivut ja kuumat aallot, siksi hikoilen ja ähisen kivusta. Sytojen jälkeen lihakset meni ihan pienestä maitohapoille eikä normaaleja liikkeitä kuten kyykkyä voinut tehdä.

Tuo nainen saatoin siis olla minä. En tule missään vaiheessa lopettamaan liikuntaharrastustani sinun vuoksesi.

Sinäkin voit sairastua ja menettää liikuntakykysi, joutua vaikka pyörätuoliin. Saattaisit oppia jotakin.

Vierailija
46/47 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissanneko mietitte, että laihan ihmisen treenaamiseen pitäisi ulkopuolisten puuttua?! Mun salilla käy lukemattomia punkeroita eikä tulis mieleenkään mennä puuttumaan heidän treenaamiseensa siis käskemään treenamaan enemmän että laihtuisivat. Syömishäiriöhän näillä punkeroilla on, ei siihen mun puuttumiset auttais.

Joo, mulla ollut syömishäiriö ja liikunta-addiktio. Olen painanut 50 kg ja 105 kg,

Onneksi  nyt 100 kg niin saa kaikkien luvalla liikkua niin paljon kuin haluaa, 4-8 h päivässä. Kaikki luulee että makaan vain sohvalla ja syön pizzaa ja siideriä. Hehe. 1200 kcal syön päivässä.

YTHSsällä oli prseestä kun ei saanut mennä kuin 1 tunnille samana päivänä. 3 h liikuntaa päivässä on sellainen oikein sopiva.

Mulle voit tulla sanomaan että saan treenata enemmän. Rakastan kuulla! Yleensä joudun salailemaan ja vähättelemään liikuntojani.

Vierailija
47/47 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissanneko mietitte, että laihan ihmisen treenaamiseen pitäisi ulkopuolisten puuttua?! Mun salilla käy lukemattomia punkeroita eikä tulis mieleenkään mennä puuttumaan heidän treenaamiseensa siis käskemään treenamaan enemmän että laihtuisivat. Syömishäiriöhän näillä punkeroilla on, ei siihen mun puuttumiset auttais.

Joo, mulla ollut syömishäiriö ja liikunta-addiktio. Olen painanut 50 kg ja 105 kg,

Onneksi  nyt 100 kg niin saa kaikkien luvalla liikkua niin paljon kuin haluaa, 4-8 h päivässä. Kaikki luulee että makaan vain sohvalla ja syön pizzaa ja siideriä. Hehe. 1200 kcal syön päivässä.

YTHSsällä oli prseestä kun ei saanut mennä kuin 1 tunnille samana päivänä. 3 h liikuntaa päivässä on sellainen oikein sopiva.

Mulle voit tulla sanomaan että saan treenata enemmän. Rakastan kuulla! Yleensä joudun salailemaan ja vähättelemään liikuntojani.

Voiko tää pitää paikkaansa? Siis nuo päivän kalorit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi